IKM uke 42

Her er det faktisk en økning! Håper virkelig at det blir en positiv test de nærmeste dagene :nailbiting: :Heartpink

Vedlegg

• IMG_5084.jpeg
    IMG_5084.jpeg
    355,4 KB · Visninger: 48
Jeg skjønner ingenting :dead:
Oi! Ser ut som kroppen har prøvd på el men ikke slippet egget kanskje? Sett fler få sånn før den plutselig stiger og blir positiv igjen senere. Eller kanskje toppen var natt til i dag og du misset den? Pleier du å ha topper som varer lenge?

Oi! Ser ut som kroppen har prøvd på el men ikke slippet egget kanskje? Sett fler få sånn før den plutselig stiger og blir positiv igjen senere. Eller kanskje toppen var natt til i dag og du misset den? Pleier du å ha topper som varer lenge?
De pleier å være veldig raske og vanskelige å treffe på, har hatt masse el slim og stikking så mistenker at jeg kanskje har misset det, men fortsetter å teste noen dager til.

De pleier å være veldig raske og vanskelige å treffe på, har hatt masse el slim og stikking så mistenker at jeg kanskje har misset det, men fortsetter å teste noen dager til.
Da holder jeg en knapp på at det er det som har skjedd også, høres ut som det! Men ja, sikkert lurt å ta noen tester til for å være helt sikker :)

Her var det liten tvil i dag, utrolig hvor glad man kan bli av en positiv EL test :smiley-ashamed004 Dette er riktig nok første gang jeg har fått det, nøyaktig et år etter at jeg sluttet på prevensjon, så det er jo noe litt symbolsk i det også:Heartpink

Krysser fingrene for at det blir noe ut av det, men uansett en enorm lettelse å vite at jeg faktisk kan få eggløsning:angelic:

Vedlegg

• IMG_5093.jpeg
    IMG_5093.jpeg
    230,7 KB · Visninger: 40
Her var det liten tvil i dag, utrolig hvor glad man kan bli av en positiv EL test :smiley-ashamed004 Dette er riktig nok første gang jeg har fått det, nøyaktig et år etter at jeg sluttet på prevensjon, så det er jo noe litt symbolsk i det også:Heartpink

Krysser fingrene for at det blir noe ut av det, men uansett en enorm lettelse å vite at jeg faktisk kan få eggløsning:angelic:
Ååå første på ett år?? Dette er jo stort! Skjønner godt du ble glad. Gratulerer hvis det er lov å si- krysser alt jeg har for at det blir bebis av dette egget :Heartred

Tydeligere får det jo ikke blitt! Velfortjent etter et år! :love2

Dere som temper. Hvor mye har tempen økt når dere har hatt EL? Ungen våkna i dag 4:00 og jeg prøvde ta tempen i haste men trur ikke æ fikk det til så bra for det jeg husker er at jeg hadde en myyye lavere temp en vanlig :hilarious:
Prøvde ta den da når jeg våkna på nytt ca 2 timer senere, men har lest at man egentlig skal ha sovet i minst 3 timer for å få en «ordentlig» lesning.
Burde jeg være bekymret? Den var opp 0,1 grader i går tidlig men mistenker jeg hadde EL i går. Og så hvis jeg husker rett var den nesten 0,5 lavere i dag… men som sagt var bare halv våken når jeg tog den i dag. Og prøvde ta det i farten. Så trur ikke jeg fikk den til.
Skal selvfølgelig sjekke i morgen, men blir jo lit stresset :sorry:

Ååå første på ett år?? Dette er jo stort! Skjønner godt du ble glad. Gratulerer hvis det er lov å si- krysser alt jeg har for at det blir bebis av dette egget :Heartred
Hihi, ja! Har riktig nok PCO så har jo famlet i blinde en god stund, dette er 2. syklus med Letrozol. Krysser fingrene jeg også :Heartpink

Hihi, ja! Har riktig nok PCO så har jo famlet i blinde en god stund, dette er 2. syklus med Letrozol. Krysser fingrene jeg også :Heartpink
Ah huff det er ikke særlig gunstig situasjon når man vil ha baby.. :arghh: men bra det virker som Letrozol hjelper- jeg krysser alt jeg har for deg nå hihi :Heartred

4DPO i dag. Føler tiden går helt utrolig sakte frem mot dager man kan begynne å teste! Når er det tidligste folk har begynt å teste her? :angelic:

Her kom eggløsning litt senere enn antatt
@Irrgrønn
Du kan endre ikm fra 14/10 til 16/10 ❤️

Pjusken91 - 33 - B3 - PP3 - EL 2/10 -IKM 16/10

Back
Topp