Fikk min in Februar 2023, og fikk den ut Juni 2025. Så litt over 2 år da. Hadde ikke nå syklus i det hele tatt når jeg hadde den, av og til kunne jeg få lit spotting hvis jeg hadde trent ekstra hardt eller av og til etter sex. Men ellers ingen blødninger, ingen syklus

Men hadde det ikke heller når jeg hadde Mirena i armen, den hadde jeg lit over et år i hvert fall. Husker ikke helt. Men på mini piller hadde jeg først ingen blødninger, og så di siste månedene var et rent h*vete. Først begynte jeg plutselig bløde, det varte i en uke. Så gikk det en måned, begynte bløde på nytt. Trudde jeg hadde bare fått mensen tilbake etter et år uten noen syklus… men andre gangen blødde jeg i 2 uker. Da gikk det 2-3 uker uten bløding, og så blødd jeg i ca 4 uker. Ingen blod i 1-2 uker, og så blødde jeg i over 6 uker… det var altså ikke ordentlig mens blødning, var jo mest bare spotting, men det var nok at det var plagsomt. Det va da jeg bestemte meg at mini piller var ikke noe for meg. Så det va da jeg tog p-stav i armen. Fikk den ut i Oktober 2021 da jeg og mannen sku gifte oss i Desember, og så blei jeg gravid etter ei skikkelig rar syklus… siste mensen var 1/1, blei gravid 9/2. Altså, er den dagen di beregna egget blei befruktet når jeg var på UL

Veldig rar. Hadde også positiv test (altså graviditetstest) 6/2… men så var jeg «ikke gravid» enda?! Trur jeg slapp to egg faktisk. Fikk snakket om det med legen da jeg hadde SA i August, viste ho bilde av di positive tester jeg fikk før jeg «egentlig» blei gravid. Ho va helt enig i at di var positive… så jeg har altså aldri hatt tru på mine sykluser, di finner bare på ting hver gang

Beklager for langt svar, syns slike ting er bare veldig interessant, alle har så forskjellige opplevelser

Syns det er artig og høre om det!