Fikk spiral ut 17/6 etter over 2 år med den in. Fikk mensen 12/7, blei gravid den syklusen. Blei dessverre SA; begynte bløde 17/8. Fikk mens på nytt 17/9. EL har vært lit her og der, men det var egentlig forventet sia jeg har PCOS. Beregnet EL nå til 5/10, men håper den kommer tidligereDa er spiralen tatt ut! Og gyn sa at det var masse «folikler»(?), at alt så veldig bra ut, og at det bare er å sette i gang med prøvingen asap. Blir spennende å se om kroppen følger syklusen etter forrige tante rød. Var jo uten tr i noen mnd før jeg plutselig fikk det nå sist. Kjente alle tegnene til EL to uker før, så er ganske sikker på at det faktisk var tr også- ikke bare spotting pga hormonene i spiralen.
Ingen tegn til eggløsning på testene enda iaf. Noen som har erfaring med hvor lang tid det tok for dere å få stabil syklus etter hormonspiral? Synes og huske at alt ble normalt med en gang sist jeg tok den ut, men da hadde jeg hatt den i så mange år at jeg hadde veldig regelmessig syklus med den på slutten også.
Håper det blir våres måned

en ting er å ikke bli gravid denne måneden, men jeg tenker jo på alt som nå kommer til å komme istedenfor. Alle sprøytene og medisinene, bivirkninger, egguthenting, innsett og ikke minst kostnaden
er så mentalt utslitt av å prøve å bli gravid.
Krysser fingrene for det ja
Dagene blir fort lange når man venter på el..
er mye venting i alle fasene egt haha! Ble fort påmint hvor utålmodig jeg er gitt
)
men hva gjør man ikke for å prøve, haha!! Det hadde jo gått å prøve i morgen, det er bare jeg som ikke finnes rasjonell i denne settingen når jeg er så innstilt på å prøve. Kanskje like greit det blir ivf og alt er utenfor min kontroll 
For meg er det sikrere tegn enn å stresse med el tester. Vi skal hvertfall legge masse aksjer i dag og i morgen! Så er det bare å krysse fingrene.