Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Heia du. Jeg fikk spiralen ut 17/6, og blødde lit 20/6 og 21/6. Fikk likevel EL ca 2/7. Knall positiv test 1/7, i hvert fall. Så trur ikke det påvirker ELHar hatt bortfallsblødning etter spiralen i helgen, siste rest mandag morgen. Er vel kanskje sånn at det egentlig blir som en ny syklus. Mulig jeg ikke får el før neste uke eller uka etter det igjen, men fortsetter å teste hver dag nå i håpet om at den kommer før hehe

Tusen takk for deling! Dette hjalp å høreHeia du. Jeg fikk spiralen ut 17/6, og blødde lit 20/6 og 21/6. Fikk likevel EL ca 2/7. Knall positiv test 1/7, i hvert fall. Så trur ikke det påvirker EL
Er nok bare kroppen som «leger» seg. Håper det blir positiv EL test på deg snart![]()
Da vet jeg iaf at det ikke nødvendigvis er helt waste å teste for el en gang om dagen allerede hihiAbsolutt ikkeTusen takk for deling! Dette hjalp å høre![]()
![]()
Da vet jeg iaf at det ikke nødvendigvis er helt waste å teste for el en gang om dagen allerede hihi

Oiii det var jo rett etter blødningen din og! Ja det virker som den blir litt på bærtur haha! Det er jo helt perfekt- skal ikke se bort ifra at jeg plutselig lurer på mer etter hvert haha! Nei temper ikke. Har vurdert det men tror jeg ser an litt de første syklusene her nå, også prøver jeg evt det etter hvert! Har jo veldig kontrollbehov så det virker jo egt veldig digg å få enda mer oversikt med å tempe. Er bare så redd for å bli mer skuffa jo mer innsats jeg gjør hvis du skjønner hahaAbsolutt ikkeJeg anbefaler det faktisk. Fikk en nesten positiv test den 25/6 og 26/6, men så blei testene svakere. Og så plutselig knall positiv den 1/7. Trur absolutt at hormonene er helt på bærtur etter man får ut spiralen, så EL tester kan være veldig opp og ned. Finnes her hvis du lurer på nå annet, var veldig nøye med og skriv ned alle symptomene jeg hadde etter jeg fikk ut spiralen i fall noen trengte høre nå erfaringer i fremtiden
Temper du og?![]()
Så får holde med el tester i første omgangForstår deg heltOiii det var jo rett etter blødningen din og! Ja det virker som den blir litt på bærtur haha! Det er jo helt perfekt- skal ikke se bort ifra at jeg plutselig lurer på mer etter hvert haha! Nei temper ikke. Har vurdert det men tror jeg ser an litt de første syklusene her nå, også prøver jeg evt det etter hvert! Har jo veldig kontrollbehov så det virker jo egt veldig digg å få enda mer oversikt med å tempe. Er bare så redd for å bli mer skuffa jo mer innsats jeg gjør hvis du skjønner hahaSå får holde med el tester i første omgang

Det kan jo godt være du får. Jeg hadde det før og syntes det var så greit for da visste jeg at el var på vei, nå er det bare pang og der var testen positivJa, veldig, ny 0.41 i dag, så kanskje jeg faktisk får en litt gradvis stigning denne gangen? Får teste igjen etter jobb.
Hvordan går det med deg?
har startet med EL testing for denne pp nå, har også gått til innkjøp av Prefert vaginalgel, er det noen som har erfaring med den?
Åh, deilig å komme over i dpo-land! Krysser alt jeg har for at det skal gå bra for både deg og meg og alle andre herDet kan jo godt være du får. Jeg hadde det før og syntes det var så greit for da visste jeg at el var på vei, nå er det bare pang og der var testen positiv
Er faktisk 1dpo i dag, føles nesten litt rart ut og det er sikkert fordi vi fikk beskjed om at vi mest sannsynlig ikke klarer å bli gravid. Oppstartssamtale på hausken i morgen, veldig spent på det!

Jeg hadde spiralen nesten ett år- tok den i desember i fjor. Sist jeg hadde den var den i 3 år eller noe, og da tror jeg det begynte å bli mindre hormoner i den på slutten siden jeg hadde regelmessig syklus hele siste året. Hadde heller ingen bortfallsblødning som jeg kan huske den gang. Denne gangen har jeg ikke hatt like regelmessig- har hoppet over et par sykluser her og der siden jeg satt den inn i desember. Mulig det har noe å si! Men håper kroppen tar utgangspunkt i sist mensen som jeg hadde ca 11-15 sept før uttak 24.Forstår deg helt
Begynte og tempe forrige syklus. Følte å at det hadde vært lit «for mye» fra den første.
Men ja, tog ikke så lang tid å få EL egentlig. Unnskyld hvis du har allerede sagt det, men hvor lenge hadde du spiralen? Jeg trur det kan påvirke litt…
hvor lenge hadde du den?Fikk min in Februar 2023, og fikk den ut Juni 2025. Så litt over 2 år da. Hadde ikke nå syklus i det hele tatt når jeg hadde den, av og til kunne jeg få lit spotting hvis jeg hadde trent ekstra hardt eller av og til etter sex. Men ellers ingen blødninger, ingen syklusJeg hadde spiralen nesten ett år- tok den i desember i fjor. Sist jeg hadde den var den i 3 år eller noe, og da tror jeg det begynte å bli mindre hormoner i den på slutten siden jeg hadde regelmessig syklus hele siste året. Hadde heller ingen bortfallsblødning som jeg kan huske den gang. Denne gangen har jeg ikke hatt like regelmessig- har hoppet over et par sykluser her og der siden jeg satt den inn i desember. Mulig det har noe å si! Men håper kroppen tar utgangspunkt i sist mensen som jeg hadde ca 11-15 sept før uttak 24.hvor lenge hadde du den?

Har endret det nåVis vedlegget 471177
Da ble testen negativ igjen, så da regner jeg med EL ila dagen idag hvis du vil endre datoene mine @Irrgrønn
EL 1/10 - IKM 16/10

HeiMelder meg inn her og krysser fingrene for mange positive tester
Kliss - 39 - B1 - PP2 etter MA i juli - EL 1/10 - IKM 15/10
Velkommen! Har ført dere opp! @altjegønsker91, jeg førte deg foreløpig opp på IKM 18. okt, men det er bare å si ifra hvis eggløsningen og IKM blir en annen dag, så endrer jeg detHei! Da melder jeg meg inn her :
altjegønsker91 - 33 - b1 - pp3 - EL litt usikker enda, mulig rundt 6/10 - IKM 18 eller 19/10
Var hos fastlegen forrige å ble henvist til fertilitetsklinikk, da vi har prøvd i over ett år, men ikke aktivt med masse testing, men har sett at det har vært aksjelegging rundt eggløsning ca hver mnd i over 1 år. 26 uker ventetid, så fortsetter å prøver å håper det klaffer naturlig mens vi venterhar startet med EL testing for denne pp nå, har også gått til innkjøp av Prefert vaginalgel, er det noen som har erfaring med den?
Håper på masse fine babystreker og terminspirer i gruppa her![]()