Gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer
Takk takkGratulerer![]()
Dette lurer jeg også på!Jeg kan settes på TR
14 dager etter el, utrolig. Greit å få det overstått da så jeg slipper å bli helt tullerusk
Dere som ble gravid denne gangen, gjorde dere noe spesielt eller bare annenhver dag etter ferdig mens?![]()

Vi hadde sex tre dager på rad. Begynte når jeg så testen steg. Så kjørte vi på. Hadde sex den dagen jeg fikk peak på premo som jeg og kjente godt på kroppen men ikke dagen etterpå. Så to dager før og selv dagen egget slapp men ikke på selve eggløsnings dagen. Eller prøvde jeg bare stresse mindre med å bli gravid.Jeg kan settes på TR
14 dager etter el, utrolig. Greit å få det overstått da så jeg slipper å bli helt tullerusk
Dere som ble gravid denne gangen, gjorde dere noe spesielt eller bare annenhver dag etter ferdig mens?![]()
Jeg kjenner på den samme frykten. Vi har ingen annen erfaring en SA så vi er redd det skal skje igjen. Så jeg føler veldig med deg! Vanskelig å slå seg helt til ro med positiv test. Men 80 er jo bra! Fant flere type skjemaer/tabeller på nett. Kan legge ved bilde av den ene. Der er du jo godt over snittetJeg kjenner jeg er så redd for å miste denne gangen. Jeg klarer ikke helt å glede meg, for jeg er «sikker» på at det går galt...
På tirsdag var jeg å tok blodprøver, de sjekket blant annet HCG nivået mitt. Det var på 80. da var jeg ca 14 DPO. Høres bare så lavt ut, men jeg har jo ingenting å sammenligne med, har ikke vært å sjekket igjen...

Du er ikke alene om å være redd for det :/Jeg kjenner jeg er så redd for å miste denne gangen. Jeg klarer ikke helt å glede meg, for jeg er «sikker» på at det går galt...
På tirsdag var jeg å tok blodprøver, de sjekket blant annet HCG nivået mitt. Det var på 80. da var jeg ca 14 DPO. Høres bare så lavt ut, men jeg har jo ingenting å sammenligne med, har ikke vært å sjekket igjen...
Vi droppa kondom én gang, som i ettertid viste seg å være på dagen før EL, så her er det egentlig bare flaks som ble utslagsgivende.Jeg kan settes på TR
Hadde heller ingen blødninger før litt i uke 10, som er normalt - to flotte barn!
Enkelt og si, i know 
Noen som har erfaring med metode sin tidlig test? Kjent for skygger?![]()

Da får jeg krysse fingreneJeg har aldri fått skyggestrek med metode![]()
første positive test denne pp, 12 dpo.. tidligere har jeg fått strek 8dpo
så kjenner jeg ikke tørr ha for store forventninger enda.

Da får jeg krysse fingreneførste positive test denne pp, 12 dpo.. tidligere har jeg fått strek 8dpo
så kjenner jeg ikke tørr ha for store forventninger enda.