IKM UKE 42

Jeg kan settes på TR :rolleyes:
14 dager etter el, utrolig. Greit å få det overstått da så jeg slipper å bli helt tullerusk :p

Dere som ble gravid denne gangen, gjorde dere noe spesielt eller bare annenhver dag etter ferdig mens? :D

Jeg kjenner jeg er så redd for å miste denne gangen. Jeg klarer ikke helt å glede meg, for jeg er «sikker» på at det går galt...:(
På tirsdag var jeg å tok blodprøver, de sjekket blant annet HCG nivået mitt. Det var på 80. da var jeg ca 14 DPO. Høres bare så lavt ut, men jeg har jo ingenting å sammenligne med, har ikke vært å sjekket igjen...

14 dager etter el, utrolig. Greit å få det overstått da så jeg slipper å bli helt tullerusk :p

Dere som ble gravid denne gangen, gjorde dere noe spesielt eller bare annenhver dag etter ferdig mens? :D
Dette lurer jeg også på! :bookworm:

Vi hadde sex tre dager på rad. Begynte når jeg så testen steg. Så kjørte vi på. Hadde sex den dagen jeg fikk peak på premo som jeg og kjente godt på kroppen men ikke dagen etterpå. Så to dager før og selv dagen egget slapp men ikke på selve eggløsnings dagen. Eller prøvde jeg bare stresse mindre med å bli gravid.

Jeg kjenner jeg er så redd for å miste denne gangen. Jeg klarer ikke helt å glede meg, for jeg er «sikker» på at det går galt...:(
På tirsdag var jeg å tok blodprøver, de sjekket blant annet HCG nivået mitt. Det var på 80. da var jeg ca 14 DPO. Høres bare så lavt ut, men jeg har jo ingenting å sammenligne med, har ikke vært å sjekket igjen...
Jeg kjenner på den samme frykten. Vi har ingen annen erfaring en SA så vi er redd det skal skje igjen. Så jeg føler veldig med deg! Vanskelig å slå seg helt til ro med positiv test. Men 80 er jo bra! Fant flere type skjemaer/tabeller på nett. Kan legge ved bilde av den ene. Der er du jo godt over snittet:Heartred:Heartred

Vedlegg

• 0962EB8F-28FD-422D-B39B-809BED914A85.jpeg
    0962EB8F-28FD-422D-B39B-809BED914A85.jpeg
    52,9 KB · Visninger: 127
Du er ikke alene om å være redd for det :/

Jeg har fått akutt testeangst! Skulle kjøpe test på apoteket i dag, men feiga ut Så litt motsatt til de som ikke klarer vente!

skal ta blodprøver i morra da, så da får jeg vell svaret! Men ble for mye å skulle tisse på pinne og vente på svar

Jeg også kjenner at jeg grubler og googler alt for tiden... Det er så slitsomt! Det må jo bare gå som det går. Dette er første gang jeg har vært gravid, og det er så mange tanker... Jeg leser om spontanaborter og hvor vanlig det er, bare for å forberede meg selv på det verste. I morgen skal jeg egentlig få mensen. Kjenner at jeg kan begynne å slappe av BITTELITT mer etter at den dagen er over. Men kommer fortsatt til å teste meg fremover for å se om streken blir noe sterkere og om den digitale testen endrer ukene.... Man må rett og slett bare ta én dag av gangen, selv om det virkelig ikke er lett:)

Vi droppa kondom én gang, som i ettertid viste seg å være på dagen før EL, så her er det egentlig bare flaks som ble utslagsgivende.

12dpo :D
Kjenner litt på testetrangen.

Kjenner også på mensmurringer, som gjør at eg venter å få mer spotting ila dagen/morgendagen før tr på søndag. Har normalt litt spotting en dag eller to før tr sette inn.

Mange babystreker denne uken, koselig:happy:
I mine to første svangerskap var eg helt avslappet etter positiv test. Testet en gang på 10dpo og det var det :happy: Hadde heller ingen blødninger før litt i uke 10, som er normalt - to flotte barn!

Ro ned testingen er mitt forslag - nyt dag for dag, og ikkje tenk fremover på hva som kanskje kan skje :Heartpink Enkelt og si, i know :p
Virker som om testing gir mer urolighet enn trygghet. I de fleste tilfeller er jo alt i orden om man ikkje blør :Heartpink

God helg, fine folk :D:D

Noen som har erfaring med metode sin tidlig test? Kjent for skygger? :nailbiting:

Vedlegg

• 140DAB26-C50E-4944-8A8F-CDB0D64BF885.jpeg
    140DAB26-C50E-4944-8A8F-CDB0D64BF885.jpeg
    22,8 KB · Visninger: 150
  • C1E2CBA0-3108-4524-BB6D-85AC2A971726.jpeg
    C1E2CBA0-3108-4524-BB6D-85AC2A971726.jpeg
    12,8 KB · Visninger: 151
Kan flere skimte noe? Eller er det bare i hodet mitt? :confused: 10dpo. Noen som har erfaringer med cb tidligtest?

Vedlegg

• E753F46C-44D1-4B7D-A477-EF8CA04226DB.png
    E753F46C-44D1-4B7D-A477-EF8CA04226DB.png
    81,6 KB · Visninger: 154
18 dpo. Ingen mens og negativ test. Lurer på om jeg hadde EL sist helg, da jeg hadde symptomer på det. Veldig mye murringer nå, ganske vondt av og til, det har holdt meg våken litt de siste nettene. Så kraftige murringer hadde jeg ikke forrige mnd, kanskje det er et positivt tegn:dontknow

Back
Topp