Fortsatt håp for deg også10 dpo, negativ test
Da satser jeg på bedre lykke neste pp![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fortsatt håp for deg også10 dpo, negativ test
Da satser jeg på bedre lykke neste pp![]()

Tingen med digital er vel at de er veldig lite følsomme, mener iallefall det. Ville ha ventet noen dager![]()
HerligSer lovende ut dette! Da slutta jeg herved å tro på one step- testene mineVis vedlegget 338152

TakkHerligGratulerer!
![]()

Åå gratulerer så mye!!Ser lovende ut dette! Da slutta jeg herved å tro på one step- testene mineVis vedlegget 338152

Så bra du har sjekket det ut! Jeg leste etter jeg tok testen (dumt, I know!!) at man helst skulle ta det på morgenurin hvis man tester før IKM. Det gjorde selvfølgelig ikke jeg... Men skal teste igjen til fredag eller lørdag på da morgenurinSniker litt. Nope, da har dere/ du feil. Her er de hcg grenser for de forskjellige ukene. Kilden: https://uk.clearblue.com/sites/default/files/hcp_cb9_professional_brochure.pdf
Vis vedlegget 338149
Du kan teste på ikke-morgenurin også, men må ha holdt deg i minst 3 timer.Så bra du har sjekket det ut! Jeg leste etter jeg tok testen (dumt, I know!!) at man helst skulle ta det på morgenurin hvis man tester før IKM. Det gjorde selvfølgelig ikke jeg... Men skal teste igjen til fredag eller lørdag på da morgenurin![]()
Ja vi får håpe det daTakkkjipt at jeg har kjøpt ca 100 tester som gir falsk negativ da, men de kommer vel etter om noen dager, får en tro
![]()
Ahh, det visste jeg ikke! TakkDu kan teste på ikke-morgenurin også, men må ha holdt deg i minst 3 timer.![]()
får se hva jeg gjør. Vil helst vente til lørdag, da mensen egentlig skal dukke opp. Men spørs om jeg klarer å vente så lenge 
Tusen takkÅå gratulerer så mye!!![]()
Jeg skimter noeOk, første gang jeg laster opp bilder
Jeg troooor jeg skal være 10 dpo i dag. Så tok en test! Jeg syns jeg ser en strek???
Nå skjønner jeg alle som har sendt inn at det er fryktelig vanskelig å få med streken på bilde... but here goes
Godt å høreJeg skimter noe![]()
tror jeg må ta en tidligtest i morgen også. For å se om streken har blitt noe sterkere Nja.. tror ikke detFortsatt håp for deg også![]()
Jeg har fått positiv test 3 ganger (eller 4 nå daNja.. tror ikke detHar bestandig testet svakt 8 dpo... så har ikke noen forhåpning lengre
![]()

Babystrek12 dpo! Tatt ca 1,5 t etter forrige dobesøk! Tar digital test i morgen tidligSpent!!
Vis vedlegget 338188