IKM UKE 42

Litt mer nærbilde (tatt innen tidsfristen). Mulig øynene bare tuller med meg.
Vanskelig si siden bilde kvaliteten blir dårlig når man laster opp.. Ha is i magen så ser du om noen dager. Vet det ikke er lett!

Ok, første gang jeg laster opp bilder :D
Jeg troooor jeg skal være 10 dpo i dag. Så tok en test! Jeg syns jeg ser en strek??? :confused004
Nå skjønner jeg alle som har sendt inn at det er fryktelig vanskelig å få med streken på bilde... but here goes

Vedlegg

• IMG_7709.JPG
    IMG_7709.JPG
    31,4 KB · Visninger: 179
  • IMG_7712.JPG
    IMG_7712.JPG
    17,1 KB · Visninger: 173
  • IMG_7714.JPG
    IMG_7714.JPG
    26,1 KB · Visninger: 174
Jeg troooor jeg skal være 10 dpo i dag. Så tok en test! Jeg syns jeg ser en strek??? :confused004
Nå skjønner jeg alle som har sendt inn at det er fryktelig vanskelig å få med streken på bilde... but here goes

Synes kanskje jeg skimter noe? Er det tidlig test?

Synes kanskje jeg skimter noe? Er det tidlig test?

Så godt å høre :happy: ja, det er tidligtest! Tenkte å dra og kjøpe meg en digitaltest hvor ukene vises. Hvis det vises så tidlig da. Aldri gjort det før!

Jeg ser noe jeg også :D :D Lykke til! Er fortsatt tidlig :)

Jeg ser noe jeg også :D :D Lykke til! Er fortsatt tidlig :)

Tusen takk!! Så spennende og skummelt dette her er.... Krysser fingrene for at en ny test viser noe. Tenkte å kjøpe en digital og se om den viser positiv test :)

10 dpo :D
Småkvalm og feberish, så bekymrer meg litt for om eg kan ha fått infeksjon.

Dere som har fått positiv test - noen som fryser og har forhøyet temp (ikkje feber pr def.)?

Veldig høy temp i dag, 10 dpo, så måtte prøve test av annet merke. Synes ikke så på bildet, men det er en strek! Og klarte bare å holde meg én time! One step-testene er derimot negative. Så nå blir det spennende :) det særeste er at 3-åringen min sa i morres da han sto opp:"jeg så at du hadde en annen baby enn (navn til lillebroren hans) i magen, men jeg ville ikke leke med han, for han var så liten"
20201014_080550.jpg

Skal du ta en ny i morgen? :)
Ja, må det. Men det er sikkert bare skygge. «Blødningene» har stoppet opp. IKM er egentlig i dag eller til fredag ish. 28-30 dagers syklus.

nervepirrende, men hadde så følelse på at jeg er gravid... Men kan være ønsketenking også :)

Hva med deg ? :)

Så godt å høre :happy: ja, det er tidligtest! Tenkte å dra og kjøpe meg en digitaltest hvor ukene vises. Hvis det vises så tidlig da. Aldri gjort det før!

Tingen med digital er vel at de er veldig lite følsomme, mener iallefall det. Ville ha ventet noen dager :)

Tingen med digital er vel at de er veldig lite følsomme, mener iallefall det. Ville ha ventet noen dager :)
Takk for svar! Nå ble jeg litt letta... Dro og kjøpte en digital og den viste ikke gravid. Ble selvfølgelig skikkelig skuffa... Tok en ny tidligtest og på den ser jeg en svak svak rosa strek. Så da er det kanskje håp! Har igjen én digital. Da får jeg vente med den til fredag eller lørdag hvis jeg klarer. Mensen skal egentlig komme til lørdag!

Ja, må det. Men det er sikkert bare skygge. «Blødningene» har stoppet opp. IKM er egentlig i dag eller til fredag ish. 28-30 dagers syklus.

nervepirrende, men hadde så følelse på at jeg er gravid... Men kan være ønsketenking også :)

Hva med deg ? :)

Da er det fortsatt håp for deg! Krysser fingrene:signs003
Jeg dro og kjøpte digital. Så utålmodig:smiley-bounce015 viste ikke gravid. Ble skuffa... Tok ny tidligtest som jeg har liggende og den viser svak rosa strek. Så jeg må bare vente et par dager før jeg tar ny digital.

Sorry mye bilder her, men her er bilder av den nyeste tidligtesten:nailbiting:

Ser det jo bedre selv enn bildene viser:rolleyes:

Vedlegg

• IMG_7715.JPG
    IMG_7715.JPG
    13,6 KB · Visninger: 146
  • IMG_7716.JPG
    IMG_7716.JPG
    28,2 KB · Visninger: 150
  • IMG_7720.jpg
    IMG_7720.jpg
    34,7 KB · Visninger: 141