IKM UKE 42

9-10 dpo og har igrunn null håp. Tok en test i går, men var fikk bare en skyggestrek. Vi får se om jeg tester noe mer før blodprøven på fredag. Har mistet helt troen nå, så vi får se. Jeg begynner å gjøre meg klar psykisk for ett nytt forsøk. Vi fikk heldigvis ett egg på frys, så da er det bare å krysse fingrene for at det overlever opptiningen.

Mensemurringer i dag, mistet håpet for denne pp'en :( Hadde det samme forrige mnd og trodde da det var et positivt tegn, men denne runden velger jeg å ikke håpe for mye. Venter TR nå og begynner ny nedtelling til neste EL :rolleyes:

Innamor- 29 - PP2 etter MA - B1 - EL ca.3.10- IKM 18.10

Tok disse idag. 9/10dpo. Håper dette går veien. Mistet i MA og måtte bryte svangerskap i uke 16 i januar. Så gleden sitter litt lengre inne denne gangen. Skulle ønske jeg klarte å ikke teste før ikm:banghead:

Vedlegg

• 20201012_191735.jpg
    20201012_191735.jpg
    14,3 KB · Visninger: 154
Last edited:
Tok disse idag. 8/9dpo. Håper dette går veien. Mistet i MA og måtte bryte svangerskap i uke 16 i januar. Så gleden sitter litt lengre inne denne gangen. Skulle ønske jeg klarte å ikke teste før ikm:banghead:
Ser jo veldig lovende ut :Heartred:wav

Har vært i kjelleren i hele dag. Hoven i hele ansiktet etter grining. Så fikk jeg for meg at jeg skulle ta en test i kveld alikevell. Så kom denne opp?? Nå skjønner ikke hjernen min noen ting her. Redd for skygge. Men syns nå det er farge i den??

Vedlegg

• 931A5A85-48F1-46CC-B03E-02934B6BBB76.jpeg
    931A5A85-48F1-46CC-B03E-02934B6BBB76.jpeg
    17,6 KB · Visninger: 173
Har vært i kjelleren i hele dag. Hoven i hele ansiktet etter grining. Så fikk jeg for meg at jeg skulle ta en test i kveld alikevell. Så kom denne opp?? Nå skjønner ikke hjernen min noen ting her. Redd for skygge. Men syns nå det er farge i den??
Kjempefin strek:love7 Den er jo rosa, så for meg ser det ut som babystrek altså :wav

Kjempefin strek:love7 Den er jo rosa, så for meg ser det ut som babystrek altså :wav
Ja jeg også syns nå den er rosa! Men kjenner jeg er alt for redd for å bli lurt. Hadde jo mista helt troen jeg, så dette forventet jeg ikke i det heletatt. Jeg får kjøpe meg en digital i morgen. Så får vi se om jeg tar den i morgen eller onsdag. Må få det svart på hvitt. Blir helt tullete av å analysere streker:hilarious:

Ja jeg også syns nå den er rosa! Men kjenner jeg er alt for redd for å bli lurt. Hadde jo mista helt troen jeg, så dette forventet jeg ikke i det heletatt. Jeg får kjøpe meg en digital i morgen. Så får vi se om jeg tar den i morgen eller onsdag. Må få det svart på hvitt. Blir helt tullete av å analysere streker:hilarious:
Jeg forstår deg godt:Heartred Men nå er streken der, og det ser ikke ut som en skyggestrek spør du meg :) Blir spennende med digital test. Jeg tok digital når jeg var 11dpo og fikk gravid 1-2. Men det er individuelt når de slår ut siden HCG produseres forskjellig fra person til person, og fra svangerskap til svangerskap :Heartred Masse lykke til! Jeg tror du er gravid:love7

Jeg forstår deg godt:Heartred Men nå er streken der, og det ser ikke ut som en skyggestrek spør du meg :) Blir spennende med digital test. Jeg tok digital når jeg var 11dpo og fikk gravid 1-2. Men det er individuelt når de slår ut siden HCG produseres forskjellig fra person til person, og fra svangerskap til svangerskap :Heartred Masse lykke til! Jeg tror du er gravid:love7
Tusen takk!:love7 blir nok til at jeg kjøper en 2pk tenker jeg. Så tar jeg en i morgen selv om det kan være for tidlig. Også eventuelt en på torsdag:hilarious:

Tusen takk!:love7 blir nok til at jeg kjøper en 2pk tenker jeg. Så tar jeg en i morgen selv om det kan være for tidlig. Også eventuelt en på torsdag:hilarious:
Veldig lurt. Jeg testet negativt på digital 10 dpo forrige svangerskap, men positivt 12 dpo :) Husker at jeg gikk litt i kjelleren 10 dpo, siden jeg hadde utslag på strimler. Men når HCG nivået steg så fikk jeg heldigvis positiv på den digitale og :D Med den streken du har der ser jeg godt så tipper den slår ut på digital i løpet av en-to dager :D Blir spennende !!

Jeg fikk en veldig svak strek på Lloyds farmacy tidlig test i kveld. Googlet litt og ble ikke klokere på det :facepalm: er visst kjent for sine skyggestreker:hilarious: Berg og dalbane av følelser nå altså. Spent på ny test I morgen. Bruker tidligtester fra makesure som går ut nå i oktober. Det har vel ikke så mye å si? :)

Sniker litt. Akkurat sånn jeg hadde det og fant ut at jeg var gravid! Den er nok positiv!

Back
Topp