✨St@rdust✨
Glad i forumet
8 dpo, blenda test 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Samme her. Er jo rimelig tidlig da, men blir jo litt skuffa lell.8 dpo, blenda test![]()
Ja er tidlig, men har testet svakt positiv 8 dpo hver gang jeg har blitt gravidSamme her. Er jo rimelig tidlig da, men blir jo litt skuffa lell.

Her er det også blenda, jeg er 9 dpo i dag. Har også testet positivt 9 dpo tidligere... Jaja pokker altsåJa er tidlig, men har testet svakt positiv 8 dpo hver gang jeg har blitt gravid![]()
....Vi satser på strek i morgenHer er det også blenda, jeg er 9 dpo i dag. Har også testet positivt 9 dpo tidligere... Jaja pokker altså....

Satser på det!Vi satser på strek i morgen![]()
Ser jo veldig lovende utTok disse idag. 8/9dpo. Håper dette går veien. Mistet i MA og måtte bryte svangerskap i uke 16 i januar. Så gleden sitter litt lengre inne denne gangen. Skulle ønske jeg klarte å ikke teste før ikm![]()

Kjempefin strekHar vært i kjelleren i hele dag. Hoven i hele ansiktet etter grining. Så fikk jeg for meg at jeg skulle ta en test i kveld alikevell. Så kom denne opp?? Nå skjønner ikke hjernen min noen ting her. Redd for skygge. Men syns nå det er farge i den??
Den er jo rosa, så for meg ser det ut som babystrek altså 
Ja jeg også syns nå den er rosa! Men kjenner jeg er alt for redd for å bli lurt. Hadde jo mista helt troen jeg, så dette forventet jeg ikke i det heletatt. Jeg får kjøpe meg en digital i morgen. Så får vi se om jeg tar den i morgen eller onsdag. Må få det svart på hvitt. Blir helt tullete av å analysere strekerKjempefin strekDen er jo rosa, så for meg ser det ut som babystrek altså
![]()

Jeg forstår deg godtJa jeg også syns nå den er rosa! Men kjenner jeg er alt for redd for å bli lurt. Hadde jo mista helt troen jeg, så dette forventet jeg ikke i det heletatt. Jeg får kjøpe meg en digital i morgen. Så får vi se om jeg tar den i morgen eller onsdag. Må få det svart på hvitt. Blir helt tullete av å analysere streker![]()
Men nå er streken der, og det ser ikke ut som en skyggestrek spør du meg
Masse lykke til! Jeg tror du er gravid
Tusen takk!Jeg forstår deg godtMen nå er streken der, og det ser ikke ut som en skyggestrek spør du meg
Blir spennende med digital test. Jeg tok digital når jeg var 11dpo og fikk gravid 1-2. Men det er individuelt når de slår ut siden HCG produseres forskjellig fra person til person, og fra svangerskap til svangerskap
Masse lykke til! Jeg tror du er gravid
![]()
blir nok til at jeg kjøper en 2pk tenker jeg. Så tar jeg en i morgen selv om det kan være for tidlig. Også eventuelt en på torsdag
Veldig lurt. Jeg testet negativt på digital 10 dpo forrige svangerskap, men positivt 12 dpoTusen takk!blir nok til at jeg kjøper en 2pk tenker jeg. Så tar jeg en i morgen selv om det kan være for tidlig. Også eventuelt en på torsdag
![]()
er visst kjent for sine skyggestreker
Berg og dalbane av følelser nå altså. Spent på ny test I morgen. Bruker tidligtester fra makesure som går ut nå i oktober. Det har vel ikke så mye å si? Sniker litt. Akkurat sånn jeg hadde det og fant ut at jeg var gravid! Den er nok positiv!Har vært i kjelleren i hele dag. Hoven i hele ansiktet etter grining. Så fikk jeg for meg at jeg skulle ta en test i kveld alikevell. Så kom denne opp?? Nå skjønner ikke hjernen min noen ting her. Redd for skygge. Men syns nå det er farge i den??