IKM UKE 42

Legger den ved her også jeg.. Hva tenker dere om denne? Skulle sikkert ha ventet 2 døgn pga eventuell hcg stigning, men det klarte jeg ikke... Igår kunne jeg muligens skimte noe hvis jeg la vilja til, idag er streken mye tydeligere. Jeg er så spent!! Jeg føler tr kommer hvert øyeblikk. Har hatt murringer i hele dag. Og en rar kald følelse i korsryggen.

Vedlegg

• 50B167BA-1581-4FC2-851A-B61A9687EA94.jpeg
    50B167BA-1581-4FC2-851A-B61A9687EA94.jpeg
    12,7 KB · Visninger: 152
Legger den ved her også jeg.. Hva tenker dere om denne? Skulle sikkert ha ventet 2 døgn pga eventuell hcg stigning, men det klarte jeg ikke... Igår kunne jeg muligens skimte noe hvis jeg la vilja til, idag er streken mye tydeligere. Jeg er så spent!! Jeg føler tr kommer hvert øyeblikk. Har hatt murringer i hele dag. Og en rar kald følelse i korsryggen.
Fin test! Positiv:joyful::joyful:

Takk for svar! Ja, det beste man kan gjøre er vel å vente :) man blir jo helt gal når man først begynner å teste, skulle ønske jeg klarte å ha litt mer is i magen :D
Enig, jeg er helt lik. Det er liksom mye lettere å gi andre råd enn å følge dem selv:hilarious:. Jeg er også en som tester myyye.... :hilarious:

Når man har sprekt testebobla så er løpet kjørt:hilarious: Hcg dobler seg annen hver dag, så ikke vær redd for lite økning. Positiv er positiv:joyful: Gratulerer:Heartred Spennende dager fremover!

Haha ja det er sant, da har man gjort det :p bra du har troa, da er det vel bare å krysse fingrene for at det holder seg :)

Jeg ser strek:love7:love7:wav

10 dpo. Ny test like svak som i går. Kanksje antydning til sterke men var jo oppe å tisset kl 3 i natt kl 6 og nå rett før 9 var urinen ganske så lys når jeg testet så det har vel en del å si? Vurderte bare droppe det men røk på en test. Har noen symptomer som iskalde føtter og hender, sitring i brystene. Støl livmor. Men ikke godt å si. Får bare smører meg med tålmodighet noen dager til.

Babyplan vanlig (ikke tidligtest) på utvannet morgenurin, 11/12 dpo og IKM i morgen. Begynner å kjenne på symptomene nå, i form av veldig ømme bryster og snikende kvalme. Hurra!

Vedlegg

• 20201011_080355.jpg
    20201011_080355.jpg
    11,4 KB · Visninger: 145
Gratulerer til alle med positive tester!!! :dance008

Er ca 12 dpo og har egentlig ikke noe tro på denne PP. Har hatt kjemisk to ganger nå, og dette er tredje PP. Eneste symptom er bittelitt stikninger og hard mage..... :bored:

Noen andre? Ikke testet enda... Vært testegal de siste gangene.

7dpo i dag - kjenner faktisk ikkje på testetrang :p

Sist pp holdt eg på å teste på denne dpo, og startet testekaoset allerede 8 dpo. Kjenner at det ikkje blir et tema denne pp.

Symptomer:
- Hatt litt spotting (alt for tidlig), så skriver det som forvirrende og ikkje noe som taler for positiv.
- I går var eg veldig kvalm med jevne mellomrom utover hele dagen. Dette er nødvendigvis heller ikkje et tegn på at det blir positiv, var det forrige pp også uten positiv test. 7 dpo er også veldig tidlig for den slags.
- Ømme bryst

Jepp, får bare vente og se :D:p

Flere positive, ser eg - gratulerer :Heartpink

Babyplan vanlig (ikke tidligtest) på utvannet morgenurin, 11/12 dpo og IKM i morgen. Begynner å kjenne på symptomene nå, i form av veldig ømme bryster og snikende kvalme. Hurra!

ser iallefall strek

10 dpo i dag. Blenda test i dag. Leste at implantasjonen skjer vanligvis mellom 8 - 10 dager etter eggløsning, og at hcg da økes 2 døgn etter ca. Prøver å trøste meg selv her :p 66% sjanse for positiv test 10 dpo. prøver å ikke miste motet, det som er ulempen med å teste så tidlig.
Men lysebrunt utflod i dag :nailbiting: håper det ikke er noe...

Back
Topp