IKM UKE 42

Tok en digital nå :) Men tempen har gått litt nedover :( Så nå vet jeg ikke hva jeg skal tenke..Har fortsatt symptomer.. Vis vedlegget 337809

Vis vedlegget 337810

Har tempet til riktig tid, men ikke hatt sammenhengende søvn inatt. Vet ikke om det har noe å si, men de er jammen ikke gøy med synkende temp når digitaltesten ble positiv:sorry: Tør ikke tenke at dette skal gå veien...
Kan jo hende tempen spretter rett opp igjen i morra :) min forrige gravidkurve var helt sikksakk etter 9 dpo, og det gikk helt fint :)

Å nei nei nei! Gikk på en smell og tok en tidlig tes fra babyplan. Er 9 dop. Jeg fikk en veldig svak strek. Får den ikke med på bilde. Men etter å ha lest alle disse som får skygge strek blir dette en lang dag i dag. Så jeg angrer nå. Million tanker i hode.
Har god erfaring med babyplan :D er nokk sterkere i morgen! :happy:

Har god erfaring med babyplan :D er nokk sterkere i morgen! :happy:
Ja jeg aldri hatt skygge test på vanlige men kun brukt en tidlig test før. Håper håper men er livredd og.

Kan jo hende tempen spretter rett opp igjen i morra :) min forrige gravidkurve var helt sikksakk etter 9 dpo, og det gikk helt fint :)
Håper det er tilfelle :Heartred Skal ikke tempe mer nå siden jeg blir så stresset av det.. Tror jeg skal forsøke å ta flere tester og se om de blir sterkere, for så å ta to blodprøver med noen dager imellom for å sjekke HCG nivå :)

Svak, rosa strek på rfsu tidligtest i dag morges (10/11 dpo) :happy: På mandag blir det clearblue digital! :talk017

6 dpo her i dag :D
Ser ut til at spottingen har gitt seg :)

Edit: Nei, etter ein tur på do (nr.2), så er det nytt friskt blod.
Er det noen som har vært borti noe slikt som dette noen gang?
Blir helt forvirret eg... :oops::oops:

Last edited:
Fikk denne nå :joyful: Nå håper jeg bare denne holder helt til juni!

Vedlegg

• 5DADFEB6-C6B8-480B-8290-7364DB77155D.jpeg
    5DADFEB6-C6B8-480B-8290-7364DB77155D.jpeg
    17,8 KB · Visninger: 106
Heii! Hadde tenkt å holde meg unna både forumer og masse testing denne gangen, men nå har jeg tatt masse tester og har blitt helt forvirret, så nå trenger jeg hjelp av dere eksperter på forumet også har testet siden 8 dpo. 8 dpo var testen negativ. 9 dpo fikk jeg svaaaakt positiv test med noe strimmel-greier som heter make sure (kjøpt på meny). De skal ha følsomhet på 25. Det er så svakt at det ikke synes på bildet engang. I går (10dpo) fikk jeg like svak med clearblue tidlig test, og i dag omtrent like svak med RFSU tidlig test og en ny make sure-strimmel. Bør de ikke begynne å bli sterkere nå? Hva tror dere?

Heii! Hadde tenkt å holde meg unna både forumer og masse testing denne gangen, men nå har jeg tatt masse tester og har blitt helt forvirret, så nå trenger jeg hjelp av dere eksperter på forumet også har testet siden 8 dpo. 8 dpo var testen negativ. 9 dpo fikk jeg svaaaakt positiv test med noe strimmel-greier som heter make sure (kjøpt på meny). De skal ha følsomhet på 25. Det er så svakt at det ikke synes på bildet engang. I går (10dpo) fikk jeg like svak med clearblue tidlig test, og i dag omtrent like svak med RFSU tidlig test og en ny make sure-strimmel. Bør de ikke begynne å bli sterkere nå? Hva tror dere?
Hei! :happy:
Gratulerer med positiv test! Jeg er ingen ekspert, men hvis du har fått strek på flere forskjellige tester så er du vel gravid? :happy: tror det er veldig individuelt både fra person til person og test til test hvor sterke de strekene blir. Så er det jo før Ikm også, noe som vel også har noe å si for styrken på testene :happy: Avslutt med en digital test når du skulle hatt mensen, den slipper en å tolke så mye:happy:

Hei! :happy:
Gratulerer med positiv test! Jeg er ingen ekspert, men hvis du har fått strek på flere forskjellige tester så er du vel gravid? :happy: tror det er veldig individuelt både fra person til person og test til test hvor sterke de strekene blir. Så er det jo før Ikm også, noe som vel også har noe å si for styrken på testene :happy: Avslutt med en digital test når du skulle hatt mensen, den slipper en å tolke så mye:happy:

Takk for svar! Ja, det beste man kan gjøre er vel å vente :) man blir jo helt gal når man først begynner å teste, skulle ønske jeg klarte å ha litt mer is i magen :D

Takk for svar! Ja, det beste man kan gjøre er vel å vente :) man blir jo helt gal når man først begynner å teste, skulle ønske jeg klarte å ha litt mer is i magen :D
Når man har sprekt testebobla så er løpet kjørt:hilarious: Hcg dobler seg annen hver dag, så ikke vær redd for lite økning. Positiv er positiv:joyful: Gratulerer:Heartred Spennende dager fremover!

Back
Topp