IKM UKE 42

Jeg testet med Babyplan tidligtest nå og etter det jeg kan se, så er det en svaaaaak strek! Enten skyggestrek eller en antydning til babystrek. Shit! Jeg som hadde avskrevet hele denne runden! Nå ble det plutselig spennende :)

Jeg testet med Babyplan tidligtest nå og etter det jeg kan se, så er det en svaaaaak strek! Enten skyggestrek eller en antydning til babystrek. Shit! Jeg som hadde avskrevet hele denne runden! Nå ble det plutselig spennende :)
Ååå, krysser fingrene for deg :D Jeg har ikke fått skygger på babyplan tester før. Så det kan jo absolutt være noe på gang :) :Heartred

Så spennende:Heartred hvor mange dpo? :love7

Har aldri fått falsk skygge på babyplan :joyful: de testene jeg stoler mest på :happy:

Har aldri fått falsk skygge på babyplan :joyful: de testene jeg stoler mest på :happy:

Har i grunn aldri opplevd å få skyggestreker på noen tester, når jeg tenker meg om. Har kun opplevd dette 2 ganger, og begge gangene var jeg gravid ❤ Prøver en ny test i morgen tidlig, før jeg evt våger å juble :happy:

Jeg tror jeg har blitt litt tullerusk, prøver å redigere testene, snur i hvert lys. Selvom det er tidlig kjenner jeg at jeg ikke helt har troa på at det gikk denne gangen! Men det er så gøy å se at det er mange som har fått positivite tester:Heartbigred

Vedlegg

• 0CD47016-03CD-4E43-92C8-19D2A06F31CF.jpeg
    0CD47016-03CD-4E43-92C8-19D2A06F31CF.jpeg
    17,3 KB · Visninger: 165
Jeg tror jeg har blitt litt tullerusk, prøver å redigere testene, snur i hvert lys. Selvom det er tidlig kjenner jeg at jeg ikke helt har troa på at det gikk denne gangen! Men det er så gøy å se at det er mange som har fått positivite tester:Heartbigred
Man blir en skikkelig detektiv når man begynner testingen:hilarious: Kjenner meg igjen i det. Sjekke i dagslys i vinduskarmen, på badet under lyset i alle vinkler. Med lommelykten på mobilen fra alle vinkler:happy090 Blir helt tullete :laughing002

Man blir en skikkelig detektiv når man begynner testingen:hilarious: Kjenner meg igjen i det. Sjekke i dagslys i vinduskarmen, på badet under lyset i alle vinkler. Med lommelykten på mobilen fra alle vinkler:happy090 Blir helt tullete :laughing002
Samme her :hilarious: blir jo helt koko av det, helt til jeg tror jeg ser strek som ikke er der :arghh::wacky:

8 dpo. Kjenner trangen til å teste. Skal prøve stå i mot i morgen tidlig men det spørrs. Fryser som bare det fortiden. Gjorde jeg i tidliger svangerskap og men husker jo ikkke når det begynte typisk nok
.

Haha nå lo jeg godt, det var godt å høra at vi er flere som leker detektiver:hilarious::hilarious:

Last edited:
Ønsket-om-nr2<3 - 28år - pp4 - B2 - EL ? - IKM 12.10

Melder meg på her, har ikke funnet EL så aner ikke om 12 er rett :)

Melder meg inn jeg også..
Ønsker*magetroll<3 -32 år- ikm 12.10

vi er egentlig ikke prøvere, men skjer det så skjer det begynte plutselig å lure på om det kan være noe på gang her.. så tok en test, skyggestrek? Syns å huske å ha lest at det kn være en del tull med Cb. Hva tror dere?

Vedlegg

• 66F427AD-EEA4-4010-A1E1-F168A7469132.jpeg
    66F427AD-EEA4-4010-A1E1-F168A7469132.jpeg
    20,7 KB · Visninger: 149
Herregud, nå ble jeg helt skjelven. Ser ikke denne positiv ut? :nailbiting::nailbiting: Er 11 dpo i dag. Testet med babyplan tidlig, streken kom innen tiden.

Vedlegg

• A2EADB2A-8F46-42F3-B088-805F1AF09275.jpeg
    A2EADB2A-8F46-42F3-B088-805F1AF09275.jpeg
    21,6 KB · Visninger: 180

Hahaha godt jeg ikke er alene :hilarious: alt det der gjør jeg!

Tok en digital nå :) Men tempen har gått litt nedover :( Så nå vet jeg ikke hva jeg skal tenke..Har fortsatt symptomer..
40BEFFB6-FF38-4CA2-B767-F8D3E194F7D3.jpeg

F4813E87-A7FF-4803-8953-77FF6AE56A34.jpeg

Har tempet til riktig tid, men ikke hatt sammenhengende søvn inatt. Vet ikke om det har noe å si, men de er jammen ikke gøy med synkende temp når digitaltesten ble positiv:sorry: Tør ikke tenke at dette skal gå veien...

Å nei nei nei! Gikk på en smell og tok en tidlig tes fra babyplan. Er 9 dop. Jeg fikk en veldig svak strek. Får den ikke med på bilde. Men etter å ha lest alle disse som får skygge strek blir dette en lang dag i dag. Så jeg angrer nå. Million tanker i hode.

Back
Topp