✨St@rdust✨
Glad i forumet
Så koselig å få se flere positive tester, å la det bli mange flere!
Om noen av dere ønsker settes på gravid, gi meg gjerne et pip

Om noen av dere ønsker settes på gravid, gi meg gjerne et pip
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ååå, krysser fingrene for degJeg testet med Babyplan tidligtest nå og etter det jeg kan se, så er det en svaaaaak strek! Enten skyggestrek eller en antydning til babystrek. Shit! Jeg som hadde avskrevet hele denne runden! Nå ble det plutselig spennende![]()

Så spennendeJeg testet med Babyplan tidligtest nå og etter det jeg kan se, så er det en svaaaaak strek! Enten skyggestrek eller en antydning til babystrek. Shit! Jeg som hadde avskrevet hele denne runden! Nå ble det plutselig spennende![]()
hvor mange dpo? 
Så spennendehvor mange dpo?
![]()

Gratulerer så mye9 eller 10 dpoTemper ikke, så det er basert på positiv el.test (Clearblue). Fikk svak positiv på 9/10 dpo med nr.1 og 2, så jeg får jo håp nå
![]()

Har aldri fått falsk skygge på babyplanJeg testet med Babyplan tidligtest nå og etter det jeg kan se, så er det en svaaaaak strek! Enten skyggestrek eller en antydning til babystrek. Shit! Jeg som hadde avskrevet hele denne runden! Nå ble det plutselig spennende![]()
de testene jeg stoler mest på 
Har aldri fått falsk skygge på babyplande testene jeg stoler mest på
![]()

Man blir en skikkelig detektiv når man begynner testingenJeg tror jeg har blitt litt tullerusk, prøver å redigere testene, snur i hvert lys. Selvom det er tidlig kjenner jeg at jeg ikke helt har troa på at det gikk denne gangen! Men det er så gøy å se at det er mange som har fått positivite tester![]()
Kjenner meg igjen i det. Sjekke i dagslys i vinduskarmen, på badet under lyset i alle vinkler. Med lommelykten på mobilen fra alle vinkler
Blir helt tullete 
Samme herMan blir en skikkelig detektiv når man begynner testingenKjenner meg igjen i det. Sjekke i dagslys i vinduskarmen, på badet under lyset i alle vinkler. Med lommelykten på mobilen fra alle vinkler
Blir helt tullete
![]()
blir jo helt koko av det, helt til jeg tror jeg ser strek som ikke er der 

Haha nå lo jeg godt, det var godt å høra at vi er flere som leker detektiverMan blir en skikkelig detektiv når man begynner testingenKjenner meg igjen i det. Sjekke i dagslys i vinduskarmen, på badet under lyset i alle vinkler. Med lommelykten på mobilen fra alle vinkler
Blir helt tullete
![]()

Den er positivHerregud, nå ble jeg helt skjelven. Ser ikke denne positiv ut?Er 11 dpo i dag. Testet med babyplan tidlig, streken kom innen tiden.

Gratulerer!!
Man blir en skikkelig detektiv når man begynner testingenKjenner meg igjen i det. Sjekke i dagslys i vinduskarmen, på badet under lyset i alle vinkler. Med lommelykten på mobilen fra alle vinkler
Blir helt tullete
![]()
alt det der gjør jeg!
Tør ikke tenke at dette skal gå veien...