IKM UKE 42

10 dpo(9 ifølge FF) og morningens tester:
D0729B34-9C16-4CBF-A3A9-7F67BE112124.jpeg

39120EC5-1516-4ADA-8746-52D9B614FCB9.jpeg
022EC203-980D-4A4F-B68A-71B6E17D483D.jpeg

Oi - spotting (brunt) i dag på 4 dpo (testet for EL) det må vell bety at syklusen tøyse seg til??
Egg fester seg vell ikkje før 5-7 dpo, så er vell alt for tidlig for evt festeblødning da, den skulle vell uansett være med friskt blod og ikkje gammelt..
Aldri hatt festeblødning før.

Det var nå rart - jaja, får kanskje avskrive denne pp da... hmm.. det var ikkje heilt med i beregningen :(

Hvordan går eg videre nå da? Regner ny syklus for startet?

Oi - spotting (brunt) i dag på 4 dpo (testet for EL) det må vell bety at syklusen tøyse seg til??
Egg fester seg vell ikkje før 5-7 dpo, så er vell alt for tidlig for evt festeblødning da, den skulle vell uansett være med friskt blod og ikkje gammelt..
Aldri hatt festeblødning før.

Det var nå rart - jaja, får kanskje avskrive denne pp da... hmm.. det var ikkje heilt med i beregningen :(

Hvordan går eg videre nå da? Regner ny syklus for startet?

Bare vent og se det litt an :Heartred Det er ikke sikkert det er noe, kan være helt uskyldig. Krysser fingrene for deg :love017

7 dpo i dag og sitter med en følelse av at det ikke har gått.. Vet ikke hvorfor, men har nada symptomer. Er trøtt og slapp, til tider kvalm. Men det vet jeg kommer av Crinone’n som jeg tar.
De tre gangene jeg har vært gravid (alle endte i SA) har jeg fått positiv digital 10 dpo. Så jeg kommer til å teste i helgen. Kjenner meg selv såpass:hilarious:

Bare vent og se det litt an :Heartred Det er ikke sikkert det er noe, kan være helt uskyldig. Krysser fingrene for deg :love017

Ok - takk :Heartpink
Ja, da får eg bare vente å se - har aldri vært borti spotting så tidlig i syklus før verken gravid eller ikkje gravid.
Så den var ny :rolleyes::oops:
Så klart i en PP hvor eg skulle være "utenfor boblen" - må jo bare le av det :laughing001

5 dpo, og litt murringer i magen. Gleder meg så til å begynne å teste! De to første ungene satt på første prøveperiode, så forventningene er jo selvsagt urealistisk høye :hilarious: noen nye tester for dere som har kommet litt lenger ned i dpo- løypa?

Back
Topp