DarkRose
Betatt av forumet
Hvor tidlig har du fått positiv før da ?Negativ test, 10 dpo, begynner å gi opp håpet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor tidlig har du fått positiv før da ?Negativ test, 10 dpo, begynner å gi opp håpet.
Så dumt LykkelitenNegativ test, 10 dpo, begynner å gi opp håpet.
Hvor tidlig har du fått positiv før da ?
Så dumt LykkelitenMen det er jo tidlig enda.
KjiptHar pleid å se svak strek fra 8 dpo, og få svak positiv (rosa før 5 minutter) 9-10 dpo.
Det er selvfølgelig veldig tidlig fortsatt, og det kan være forskjellig fra svangerskap til svangerskap, men jeg tror dessverre at jeg trenger mer hjelp.![]()
Kjiptat det skal være så vanskelig altså.. Om den ikke sitter nå, så håper jeg at du får den hjelpa du trenger slik at du kan få gleden av et barn rimelig fort.
Håper også du får hjelp hvis det ikke klaffer denne pp. Synd det skal ta sånn tidTakk. Jeg har begynt å planlegge, jeg kommer nok til å ta kontakt med hjelpeapparatet over helgen om testene fortsatt er negative. Slik jeg tror. Så får jeg håpe på rask hjelp istedenfor.
Jeg hadde brun utflod da jeg hadde festeblødning med frøkena.Jeg gikk på do i natt før jeg la meg å da hadde jeg litt mørke brun utflod i trusa (spotting) og små (nesten usynlig) grums på papiret.. Pleier å få sånn dagen før ikm.. Meeen det er rundt 19.. Kan dette faktisk være feste blødning???![]()
Æææh, hvor mange dpo??Jeg hadde brun utflod da jeg hadde festeblødning med frøkena.så det kan jo være
![]()
Ca 10 dpoÆææh, hvor mange dpo??
Jeg fikk skikkelig stikksmerter osv.. Som faktisk var verre enn menssmerta mine på onsdag kveld, også kom detta i natt![]()
Håper også du får hjelp hvis det ikke klaffer denne pp. Synd det skal ta sånn tid![]()
Ja det er veldig forståelig.Takk! ♡ Jeg er egentlig bare veldig lei.
Han har mast om nr 2 i ca 2,5 år, fra noen dager etter nr 1 ble født. Så han er VELDIG engasjertSå gøy at mannen din er så engasjert i prøvingen. Her er han mye mer avventende og tålmodig. Jeg skal få vite i dag om jeg har hatt EL denne PPen. Om jeg har hatt det blir jeg sikkert straks mer utålmodig og spent![]()
Samme her, er ikke så lett å vente med å teste, har jo endel tester også her hjemme så...6 dpo idag, måtte ta en test, haha. Negativ, så klartmen nå klarer jeg å vente til ut i neste uke allefall. Tror i grunn heller ikke at det har klaffet :/ det er altfor godt til å være sant føler jeg. Så heldig er jeg ikke. Det er min følelse.
Håper du også tar feil, og at du sitter med to streker før neste uke er overSamme her, er ikke så lett å vente med å teste, har jo endel tester også her hjemme så...Også skjønte mannen at vi må vente til neste uke med å teste.
Føler jo heller ikke det har klaffet, men håper jeg tar feil. Håper på at du får positiv test til uka
![]()
Jeg er 9 dpo i dag så det stemmer jo faktiskCa 10 dpo![]()
Ja det gjør det daJeg er 9 dpo i dag så det stemmer jo faktisk)
Ser streker på begge to. Hvisker Gratulerer ♡Har IKM på mandag.. Tror jeg testet positivt i dag.. Hva tror dere? Vis vedlegget 82417