***IKM UKE 42***

Hvor tidlig har du fått positiv før da ?

Har pleid å se svak strek fra 8 dpo, og få svak positiv (rosa før 5 minutter) 9-10 dpo.

Det er selvfølgelig veldig tidlig fortsatt, og det kan være forskjellig fra svangerskap til svangerskap, men jeg tror dessverre at jeg trenger mer hjelp. :(

Har pleid å se svak strek fra 8 dpo, og få svak positiv (rosa før 5 minutter) 9-10 dpo.

Det er selvfølgelig veldig tidlig fortsatt, og det kan være forskjellig fra svangerskap til svangerskap, men jeg tror dessverre at jeg trenger mer hjelp. :(
Kjipt :( at det skal være så vanskelig altså.. Om den ikke sitter nå, så håper jeg at du får den hjelpa du trenger slik at du kan få gleden av et barn rimelig fort.

Kjipt :( at det skal være så vanskelig altså.. Om den ikke sitter nå, så håper jeg at du får den hjelpa du trenger slik at du kan få gleden av et barn rimelig fort.

Takk. Jeg har begynt å planlegge, jeg kommer nok til å ta kontakt med hjelpeapparatet over helgen om testene fortsatt er negative. Slik jeg tror. Så får jeg håpe på rask hjelp istedenfor.

Takk. Jeg har begynt å planlegge, jeg kommer nok til å ta kontakt med hjelpeapparatet over helgen om testene fortsatt er negative. Slik jeg tror. Så får jeg håpe på rask hjelp istedenfor.
Håper også du får hjelp hvis det ikke klaffer denne pp. Synd det skal ta sånn tid :(

Jeg gikk på do i natt før jeg la meg å da hadde jeg litt mørke brun utflod i trusa (spotting) og små (nesten usynlig) grums på papiret.. Pleier å få sånn dagen før ikm.. Meeen det er rundt 19.. Kan dette faktisk være feste blødning??? :o

Jeg gikk på do i natt før jeg la meg å da hadde jeg litt mørke brun utflod i trusa (spotting) og små (nesten usynlig) grums på papiret.. Pleier å få sånn dagen før ikm.. Meeen det er rundt 19.. Kan dette faktisk være feste blødning??? :o
Jeg hadde brun utflod da jeg hadde festeblødning med frøkena. :) så det kan jo være :)

Så gøy at mannen din er så engasjert i prøvingen. Her er han mye mer avventende og tålmodig. Jeg skal få vite i dag om jeg har hatt EL denne PPen. Om jeg har hatt det blir jeg sikkert straks mer utålmodig og spent:)
Han har mast om nr 2 i ca 2,5 år, fra noen dager etter nr 1 ble født. Så han er VELDIG engasjert ;) Satser på at du har hatt EL da :D og at du kan bli utålmodig sammen med oss som har hatt EL.

6 dpo idag, måtte ta en test, haha. Negativ, så klart :p men nå klarer jeg å vente til ut i neste uke allefall. Tror i grunn heller ikke at det har klaffet :/ det er altfor godt til å være sant føler jeg. Så heldig er jeg ikke. Det er min følelse.
Samme her, er ikke så lett å vente med å teste, har jo endel tester også her hjemme så... ;) Også skjønte mannen at vi må vente til neste uke med å teste. :) Føler jo heller ikke det har klaffet, men håper jeg tar feil. Håper på at du får positiv test til uka :D

Samme her, er ikke så lett å vente med å teste, har jo endel tester også her hjemme så... ;) Også skjønte mannen at vi må vente til neste uke med å teste. :) Føler jo heller ikke det har klaffet, men håper jeg tar feil. Håper på at du får positiv test til uka :D
Håper du også tar feil, og at du sitter med to streker før neste uke er over ;) tia går jo så ufattelig sakte. Vil bare bli ferdig med neste uke, så man har et svar allefall :p

Back
Topp