***IKM UKE 42***

ImageUploadedByBV Forum1412850784.458646.jpg

Yes!! Endelig positiv el test i dag, cd 22!! :-)

Hei alle sammen☺️ Har IKM 14 og i dag har jeg hatt litt spotting og veldig vondt i hode. Er det noen som har vært borti dette før eller veit om dette kan være et tegn?

Hei alle sammen☺️ Har IKM 14 og i dag har jeg hatt litt spotting og veldig vondt i hode. Er det noen som har vært borti dette før eller veit om dette kan være et tegn?

Du blødde vel litt for noen dager siden også? Det kan være såre slimhinner/festeblødning. Har du spottet før IKM før? For det kan jo også tyde på lavt progesteron/defekt lutealfase eller at noe er galt med eggløsningen.

Det finner du vel først ut om noen dager. :)

Du blødde vel litt for noen dager siden også? Det kan være såre slimhinner/festeblødning. Har du spottet før IKM før? For det kan jo også tyde på lavt progesteron/defekt lutealfase eller at noe er galt med eggløsningen.

Det finner du vel først ut om noen dager. :)

Det var en dråpe på mandag. I dag er det brunt el lignende slim, men kun ved do besøk. Har ikke spottet før IKM før nei☺️ Ja er vel bare å smøre seg med tålmodighet☺️

Blir litt smågal av å gå å vente på å g-teste, spesielt når mannen maser HELE tiden. Noen andre som er utålmodige? :p

Blir litt smågal av å gå å vente på å g-teste, spesielt når mannen maser HELE tiden. Noen andre som er utålmodige? :p

Føler meg ikke så utålmodig faktisk. Trur ikke det har klaffet så vurderer å vente på TR før jeg tester, som jeg regner med kommer på mandag.

Så gøy at mannen din er så engasjert i prøvingen. Her er han mye mer avventende og tålmodig. Jeg skal få vite i dag om jeg har hatt EL denne PPen. Om jeg har hatt det blir jeg sikkert straks mer utålmodig og spent:)

Negativ test, 10 dpo, begynner å gi opp håpet.

6 dpo idag, måtte ta en test, haha. Negativ, så klart :p men nå klarer jeg å vente til ut i neste uke allefall. Tror i grunn heller ikke at det har klaffet :/ det er altfor godt til å være sant føler jeg. Så heldig er jeg ikke. Det er min følelse.

Back
Topp