Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nei i dag trengtes ikke mye synsingIngen tvil om at det er strek der![]()
Er 10 dpo idagOoohmange dpo er du ?
TakkGratulerer!![]()

Ok!Du kan bare befrukte egget til og med selve EL-dagen. Ved positiv EL-test kan egget slippet inntil 48 timer etter positiv test (men også 0 timer etter positiv test). Med en gang EL er over så er det for sent med befruktning.
I morgen skal den være enda sterkerenei i dag trengtes ikke mye synsing![]()
Det var på tide. Happy humping
Hei alle sammenHar IKM 14 og i dag har jeg hatt litt spotting og veldig vondt i hode. Er det noen som har vært borti dette før eller veit om dette kan være et tegn?
Du blødde vel litt for noen dager siden også? Det kan være såre slimhinner/festeblødning. Har du spottet før IKM før? For det kan jo også tyde på lavt progesteron/defekt lutealfase eller at noe er galt med eggløsningen.
Det finner du vel først ut om noen dager.![]()
Ikke noe tvil her
Håper det er ett godt tegnDet var en dråpe på mandag. I dag er det brunt el lignende slim, men kun ved do besøk. Har ikke spottet før IKM før neiJa er vel bare å smøre seg med tålmodighet
![]()
Er vi ikke alle det? Men hvor lenge vi greier å holde oss før vi tester er usikkert. TolmodighetsprøveBlir litt smågal av å gå å vente på å g-teste, spesielt når mannen maser HELE tiden. Noen andre som er utålmodige?![]()
Jeg (tror jeg) er 4dpo i dag og reiser bort i morgen - kommer hjem 12dpo og greide ikke la være å pakke med meg to billigstrimler. Spent på hvor lenge jeg holder ja!Er vi ikke alle det? Men hvor lenge vi greier å holde oss før vi tester er usikkert. Tolmodighetsprøve![]()
Blir litt smågal av å gå å vente på å g-teste, spesielt når mannen maser HELE tiden. Noen andre som er utålmodige?![]()
Så gøy at mannen din er så engasjert i prøvingen. Her er han mye mer avventende og tålmodig. Jeg skal få vite i dag om jeg har hatt EL denne PPen. Om jeg har hatt det blir jeg sikkert straks mer utålmodig og spentBlir litt smågal av å gå å vente på å g-teste, spesielt når mannen maser HELE tiden. Noen andre som er utålmodige?![]()