***IKM UKE 42***

Gleder meg til å se:-) Babyteppet er helt enkel rillestrikk. Jeg har aldri strikket fra hjørne til hjørne før da. Det er dette, men i beite og hvitt. Garnet er fantastisk mykt og godt:-)
Vis vedlegget 81526

Herregud så nydelig teppet. Det må jeg strikke etterhvert ser jeg :)
Her er kjolen jeg har Strikket også lua jeg holder på med nå. Er til mitt tantebarn :)
ImageUploadedByBV Forum1412530427.826235.jpg

Ja kjøper bare pga babyene... blir jo ikke mindre baby syk :) er så mange kjente som har fått baby nå nettopp... jeg å vil.... :(
Nei, blir ikke det! Nå synes jeg hele tiden noen forteller at de er gravide eller får baby. Det er først nå de siste månedene at jeg kjenner at det stikker litt når andre er gravide. Forhåpentligvis blir vi de som kan røpe det om et par måneder:-)

Nei, blir ikke det! Nå synes jeg hele tiden noen forteller at de er gravide eller får baby. Det er først nå de siste månedene at jeg kjenner at det stikker litt når andre er gravide. Forhåpentligvis blir vi de som kan røpe det om et par måneder:-)
Ja håper virkelig det :D

Med negativ EL-test også i dag, flytter jeg videre til uke 43. Så får vi da inderlig håpe at jeg rekker den uka.. :P Masse lykke til til dere andre her. Jeg fortsetter og snike! :)

Med negativ EL-test også i dag, flytter jeg videre til uke 43. Så får vi da inderlig håpe at jeg rekker den uka.. :P Masse lykke til til dere andre her. Jeg fortsetter og snike! :)

Du skal rekke uke 43! :) Heia gullegget!

det skjer noe med kroppen :p kanskje innbilt, men brystene er fastere og litt ømme, luft i magen og mensenmurringer. jeg tror jeg er gravid, men er jammen bare 6dpo. just got that feeling :p hehe, blir jo sprø av dette.. 4-5 dager til jeg finner ut om magefølelsen har sviktet totalt, og symptom jakten har gått over stokk å stein :p

det skjer noe med kroppen :p kanskje innbilt, men brystene er fastere og litt ømme, luft i magen og mensenmurringer. jeg tror jeg er gravid, men er jammen bare 6dpo. just got that feeling :p hehe, blir jo sprø av dette.. 4-5 dager til jeg finner ut om magefølelsen har sviktet totalt, og symptom jakten har gått over stokk å stein :p
For en god følelse å ha! Håper det stemmer:-)

Det skjer noe her også ;p stram i magen og er ekstremt oppblåst. Promper i eningen, haha. Magefølelsen sier at det ikke har klaffet, og at vi kommer til å bruke lang tid på dette (er pp2) .Tørr egentlig ikke å tro noe annet, for da blir jeg såå skuffa. Bedre å bli positivt overrasket synes jeg. Har murringer jeg også, men jeg er bare 3dpo, så lurer på om det kan være ettervirkninger fra el ? :p tror nemlig det var litt sånn forrige mnd også :O

Back
Topp