Lilla86
Forumet er livet
Mente beige og hvit, men det skjønte du kanskjeKjempe fint![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mente beige og hvit, men det skjønte du kanskjeKjempe fint![]()
Gleder meg til å seBabyteppet er helt enkel rillestrikk. Jeg har aldri strikket fra hjørne til hjørne før da. Det er dette, men i beite og hvitt. Garnet er fantastisk mykt og godt
Vis vedlegget 81526
Veldig fint sett! Heldig tantejenteHerregud så nydelig teppet. Det må jeg strikke etterhvert ser jeg
Her er kjolen jeg har Strikket også lua jeg holder på med nå. Er til mitt tantebarnVis vedlegget 81552
Veldig fint sett! Heldig tantejenteLager du det i samme fargene?
Ja kjøper bare pga babyene... blir jo ikke mindre baby sykMente beige og hvit, men det skjønte du kanskjeBabyene på bildet var så søte at jeg ble helt solgt
![]()
Nei, blir ikke det! Nå synes jeg hele tiden noen forteller at de er gravide eller får baby. Det er først nå de siste månedene at jeg kjenner at det stikker litt når andre er gravide. Forhåpentligvis blir vi de som kan røpe det om et par månederJa kjøper bare pga babyene... blir jo ikke mindre baby syker så mange kjente som har fått baby nå nettopp... jeg å vil....
![]()
Det høres kjempeflott ut, så deilig og fintJa, jeg gjør det. Så har min tante laget en jakke som hører til også![]()
Ja håper virkelig detNei, blir ikke det! Nå synes jeg hele tiden noen forteller at de er gravide eller får baby. Det er først nå de siste månedene at jeg kjenner at det stikker litt når andre er gravide. Forhåpentligvis blir vi de som kan røpe det om et par måneder![]()
Det høres kjempeflott ut, så deilig og fint![]()
Med negativ EL-test også i dag, flytter jeg videre til uke 43. Så får vi da inderlig håpe at jeg rekker den uka..Masse lykke til til dere andre her. Jeg fortsetter og snike!
![]()
Takk for det! <3 Satser på detDu skal rekke uke 43!Heia gullegget!
masse lykke til Enkefalos <3 heier på deg!!Med negativ EL-test også i dag, flytter jeg videre til uke 43. Så får vi da inderlig håpe at jeg rekker den uka..Masse lykke til til dere andre her. Jeg fortsetter og snike!
![]()
Takk for det, og i like måte! <3masse lykke til Enkefalos <3 heier på deg!!
For en god følelse å ha! Håper det stemmerdet skjer noe med kroppenkanskje innbilt, men brystene er fastere og litt ømme, luft i magen og mensenmurringer. jeg tror jeg er gravid, men er jammen bare 6dpo. just got that feeling
hehe, blir jo sprø av dette.. 4-5 dager til jeg finner ut om magefølelsen har sviktet totalt, og symptom jakten har gått over stokk å stein
![]()
Det må jo bli uke 43. Lykke til, jeg kommer til å snike på deg ogMed negativ EL-test også i dag, flytter jeg videre til uke 43. Så får vi da inderlig håpe at jeg rekker den uka..Masse lykke til til dere andre her. Jeg fortsetter og snike!
![]()
Det skjer noe her også ;p stram i magen og er ekstremt oppblåst. Promper i eningen, haha. Magefølelsen sier at det ikke har klaffet, og at vi kommer til å bruke lang tid på dette (er pp2) .Tørr egentlig ikke å tro noe annet, for da blir jeg såå skuffa. Bedre å bli positivt overrasket synes jeg. Har murringer jeg også, men jeg er bare 3dpo, så lurer på om det kan være ettervirkninger fra el ?det skjer noe med kroppenkanskje innbilt, men brystene er fastere og litt ømme, luft i magen og mensenmurringer. jeg tror jeg er gravid, men er jammen bare 6dpo. just got that feeling
hehe, blir jo sprø av dette.. 4-5 dager til jeg finner ut om magefølelsen har sviktet totalt, og symptom jakten har gått over stokk å stein
![]()
Takk for det, og i like måte. Pergospenning er spennende! HihiDet må jo bli uke 43. Lykke til, jeg kommer til å snike på deg og![]()
Ja, det er jo egentlig det. Men foreløbig tør jeg ikke håpe noe særlig. Klarer ikke å se for meg at JEG skal få positiv testTakk for det, og i like måte. Pergospenning er spennende! Hihi![]()