*** IKM uke 42! ***

e6uta3us.jpg

Ikm i dag og første test tatt. Ser tydelig en strek men tror den kom etter fristen. Var i dusjen så vet ikke helt. Evt er jeg bare ca 12 dpo siden vi bare hadde sex dagen etter beregnet EL.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Etter frokost var det blod her. Tr kom på dagen den. Utrolig kjedelig kropp jeg har, men jeg har større håp nå da, nå som jeg har forstått at jeg sannsynligvis har hatt to kjemiske i løpet av fire pp'er. Så da har vi sannsynligvis både sædceller, egg og sannsynligvis ikke tette eggledere. Jeg har kjøpt Wild Yam i tilfelle det er livmoren min som trenger en boost, også krysser jeg fingrene for ny pp. :)

Da ser det ut til at tanta har kommet her gitt :( Lykke til til resten av dere som enda venter i spenning ;)

Æsj. Lykke til i ny pp, vi krysser fingrene for at det er da det skjer for oss begge! :)

Hva skjer etter tidsfristen på en gr.test?. Blir den falsk pos?

Den kan bli det, men ved tidlig testing så er det mange som opplever at (særlig billigstrimlene) testene blir svakt positive etter tidsfristen de første dagene, og deretter nærmere og nærmere tidsfristen og sterkere og sterkere strek. :) Så en svak positiv etter tidsfristen kan være ett godt tegn, men det er ikke sikkert det er reelt før du får en test som er positiv innen tidsfristen.

Nei, hatt lange sykluser i sommer siden jeg slutta på pilla, 33 og 36. Skimtet litt blod på papiret i sted, så får se. Og fikk helt noia av kanellukt ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Du får si ifra hva som skjer da! :)

Krysser fingrene for alle dere med svake tester!!! :) :) Håper på sterkere streker (og bilder av dem) etter hvert. :D

Svak strek i dag jeg og. Kjempesvak. Håper den er sterkere i morgen på ikm. Tør ikke håpe på noe enda

Sent from my iPad using BV Forum

Hvordan var dagens test???? :) :signs003

IKM i dag. Testet :signs003 eller fått besøk av tanta :smiley-angry007?

Sto opp tidlig tidlig for å ta testen sammen med mannen, før han dro på jobb, å den var POSITIV!!:smiley-bounce016 ikke super sterkt kryss, men den syntes godt :) Det har ikke blitt helt virkelig for meg enda... Å så er det bare å håpe spiren sitter godt fast :)

Sto opp tidlig tidlig for å ta testen sammen med mannen, før han dro på jobb, å den var POSITIV!!:smiley-bounce016 ikke super sterkt kryss, men den syntes godt :) Det har ikke blitt helt virkelig for meg enda... Å så er det bare å håpe spiren sitter godt fast :)

JIPPI!! Gratulerer! :) :D

Etter frokost var det blod her. Tr kom på dagen den. Utrolig kjedelig kropp jeg har, men jeg har større håp nå da, nå som jeg har forstått at jeg sannsynligvis har hatt to kjemiske i løpet av fire pp'er. Så da har vi sannsynligvis både sædceller, egg og sannsynligvis ikke tette eggledere. Jeg har kjøpt Wild Yam i tilfelle det er livmoren min som trenger en boost, også krysser jeg fingrene for ny pp. :)
Å nei,jeg hadde trua på at du skulle komme etter denne uka:( Håper håper håper du snart får en spire:)

Sent from my iPhone using BV Forum

e6uta3us.jpg

Ikm i dag og første test tatt. Ser tydelig en strek men tror den kom etter fristen. Var i dusjen så vet ikke helt. Evt er jeg bare ca 12 dpo siden vi bare hadde sex dagen etter beregnet EL.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Mine ble positiv etter tidsfristen til å begynne med å jeg er gravid;)

Neeeei... :(:(:(:( hadde jo reservert plass til deg i juli. Men du har vel en sjanse til på juli??

♥ Termin 1 juli 2014 ♥
Taster på appen :)
SA 7 juli 2013

Neeeei... :(:(:(:( hadde jo reservert plass til deg i juli. Men du har vel en sjanse til på juli??

♥ Termin 1 juli 2014 ♥
Taster på appen :)
SA 7 juli 2013

Ja, jeg har jo det. Eller, jeg har samme problem som jeg hadde nå. Jeg får vel termin helt i slutten av juli, og må vurdere om jeg da skal gå på termingruppe etter faktisk termin eller etter sannsynlighet for fødsel (snitt, 4 dager over termin for førstegangsfødene). Jeg avventer det problemet til jeg er MYE nærmere IKM. Mange flotte jenter på juli-forumet nå da, så kanskje jeg bare må dit om det klaffer denne gangen. ;)

Jeg er ikke så lei meg i dag, siden tempen datt i kjelleren i går var jeg sikker på at tr skulle komme i dag. Så jeg hadde "sorgprosessen" i går, og i dag har jeg brettet opp ermene og planlagt pp 5!

Å nei,jeg hadde trua på at du skulle komme etter denne uka:( Håper håper håper du snart får en spire:)

:love017 Takk! Jeg håper også at den fester seg skikkelig i livmoren snart, gjerne denne nye pp'en her nå. To kjemiske får holde, nå vil jeg ha et helt svangerskap. :D

Tanta kom mens jeg satt på do og venta på testresultatet ;-) ny pp her kommer vi!

Tanta kom mens jeg satt på do og venta på testresultatet ;-) ny pp her kommer vi!

Æsj. Dustetante! :angry4 Lykke til med ny pp! :)

Back
Topp