Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da ser det ut til at tanta har kommet her gittLykke til til resten av dere som enda venter i spenning
![]()
Hva skjer etter tidsfristen på en gr.test?. Blir den falsk pos?
Nei, hatt lange sykluser i sommer siden jeg slutta på pilla, 33 og 36. Skimtet litt blod på papiret i sted, så får se. Og fikk helt noia av kanellukt ;-)
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Svak strek i dag jeg og. Kjempesvak. Håper den er sterkere i morgen på ikm. Tør ikke håpe på noe enda
Sent from my iPad using BV Forum

Har begynt å blø så smått:-( tr kommer nok for fult i morgen! :-(
Jeg skimter noe, noe veldig svakt noe.. krysser fingrene for deg![]()
eller fått besøk av tanta
?IKM i dag. Testeteller fått besøk av tanta
?
ikke super sterkt kryss, men den syntes godt Sto opp tidlig tidlig for å ta testen sammen med mannen, før han dro på jobb, å den var POSITIV!!ikke super sterkt kryss, men den syntes godt
Det har ikke blitt helt virkelig for meg enda... Å så er det bare å håpe spiren sitter godt fast
![]()
Å nei,jeg hadde trua på at du skulle komme etter denne ukaEtter frokost var det blod her. Tr kom på dagen den. Utrolig kjedelig kropp jeg har, men jeg har større håp nå da, nå som jeg har forstått at jeg sannsynligvis har hatt to kjemiske i løpet av fire pp'er. Så da har vi sannsynligvis både sædceller, egg og sannsynligvis ikke tette eggledere. Jeg har kjøpt Wild Yam i tilfelle det er livmoren min som trenger en boost, også krysser jeg fingrene for ny pp.![]()
Mine ble positiv etter tidsfristen til å begynne med å jeg er gravid![]()
Ikm i dag og første test tatt. Ser tydelig en strek men tror den kom etter fristen. Var i dusjen så vet ikke helt. Evt er jeg bare ca 12 dpo siden vi bare hadde sex dagen etter beregnet EL.
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Neeeei...Etter frokost var det blod her. Tr kom på dagen den. Utrolig kjedelig kropp jeg har, men jeg har større håp nå da, nå som jeg har forstått at jeg sannsynligvis har hatt to kjemiske i løpet av fire pp'er. Så da har vi sannsynligvis både sædceller, egg og sannsynligvis ikke tette eggledere. Jeg har kjøpt Wild Yam i tilfelle det er livmoren min som trenger en boost, også krysser jeg fingrene for ny pp.![]()
Neeeei...hadde jo reservert plass til deg i juli. Men du har vel en sjanse til på juli??
♥ Termin 1 juli 2014 ♥
Taster på appen
SA 7 juli 2013
Å nei,jeg hadde trua på at du skulle komme etter denne ukaHåper håper håper du snart får en spire
Sent from my iPhone using BV Forum
Takk! Jeg håper også at den fester seg skikkelig i livmoren snart, gjerne denne nye pp'en her nå. To kjemiske får holde, nå vil jeg ha et helt svangerskap. Tanta kom mens jeg satt på do og venta på testresultatet ;-) ny pp her kommer vi!
Lykke til med ny pp!