*** IKM uke 42! ***

Jeg håper så inderlig du har rett!!! :D:D:)
Men har jo hatt slike svake tester i 2 dager nå. Er den ikke sterkere i morgen blir jeg gaaaal og mister håpet :p

Men har ganske høye forhåpninger for har ikke sett snurten av tanta og jeg har bare 11 dager lutealfase. Hun kommer ALLTID 11dpo på morgenen. Nå er den dagen straks over og har ikke sett henne. Nå låser jeg døra så hun ikke kommer seg inn :p

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
Jeg har tatt noen slike nå å synes ikke de blir noe sterk, så jeg tror de testene er sånn..
Har du andre tester du kan ta? Ville prøvd en cb plus ell digital:)

Lås døra og kast nøkkelen, å kom over i forum sammens med meg:D

Oh my God...nå freaker jeg ut... Herregud, herregud, herregud....en sengevals...3 fra før, ikke ferdig med utdannelsen osv osv osv....... Vil gråte, vil le -jeg har jo skjønt det lenge. Men det er likevel veldig skummelt.... Uff, må bare tømme meg en plass, vi skal nemlig ikke si det til en sjel...noen gang...så lykkelig, så redd, så dårlig samvittighet for de vi har og tusen millioner andre tanker...det kommer til å gå bra, det vet jeg, det gjør det alltid.. Vi kommer til å elske denne like mye som alle de andre! Men hjelpes..4 stk...er det forsvarlig da??Vis vedlegget 35349

Sent from my iPhone using BV Forum
Gratulerer så masse:)

Jeg har tatt noen slike nå å synes ikke de blir noe sterk, så jeg tror de testene er sånn..
Har du andre tester du kan ta? Ville prøvd en cb plus ell digital:)

Lås døra og kast nøkkelen, å kom over i forum sammens med meg:D

Har prøvd 3 forskjellige tester. Både strimmel og stav fra billigtester og strimmel fra ebay. Og alle er svake streker på.
Har tatt maaaaaaange slike før og ALDRI, aldri(!!!) fått antydning til noe de gangene jeg ikke har vært gravid. Hverken innenfor eller ettet tidsfristen.
Tok en digital i morgest men den sa ikke gravid. Den brukte sikkert 7-8 min før den kom fram til det. Har ikke brukt ta så lang tid før. Kan det være den er "usikker" og da sier "ikke gravid" for å ikke ta feil. (Er jo bedre å si ikke gravid om man er gravid eller si gravid om man ikke er det tenker jeg).
Uansett blir ny test i morgen. Er den sterkere enn idag ryker den siste digitale (har uansett bestilt 2 nye) er det samme type svake strek drar jeg på apoteket etter jobb og kjøper en annen test.

Døra er låst, nøkkelen svelgt (babyen tar den med ut) men vi havner ikke i samme forum. Jeg havner på juli :)

SA 7 juli 2013

Har prøvd 3 forskjellige tester. Både strimmel og stav fra billigtester og strimmel fra ebay. Og alle er svake streker på.
Har tatt maaaaaaange slike før og ALDRI, aldri(!!!) fått antydning til noe de gangene jeg ikke har vært gravid. Hverken innenfor eller ettet tidsfristen.
Tok en digital i morgest men den sa ikke gravid. Den brukte sikkert 7-8 min før den kom fram til det. Har ikke brukt ta så lang tid før. Kan det være den er "usikker" og da sier "ikke gravid" for å ikke ta feil. (Er jo bedre å si ikke gravid om man er gravid eller si gravid om man ikke er det tenker jeg).
Uansett blir ny test i morgen. Er den sterkere enn idag ryker den siste digitale (har uansett bestilt 2 nye) er det samme type svake strek drar jeg på apoteket etter jobb og kjøper en annen test.

Døra er låst, nøkkelen svelgt (babyen tar den med ut) men vi havner ikke i samme forum. Jeg havner på juli :)

SA 7 juli 2013
Åh, blir spennende å følge med:)

Er litt usikker på min termin, fra egne beregninger så er det ca 25juni:)
Gleder meg til å komme på tidlig ul for å få en mer bestem termin, kan plutselig bli juli på meg også :D

Dagens test
1381900385569.jpg

Jeg gir opp... :(

SA 7 juli 2013

Gratulerer såååå mye til dere alle som har fått
Positiv test :):) og resten krysser jeg fingrene for :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her dukket tr opp. Etter et par negative tester var det i grunn greit at hun kom noen dager før tida, så vi raskere kan begynne på nytt :)

-Appen

Negativ test i dag. Ikm om 3 dager og har spotta siden mandag. Jeg forstår ingenting :confused:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Åh, hurra! Gratulerer så masse:)

Back
Topp