*** IKM uke 42! ***

Krysser fingrene... selv sitter jeg bare å bekymrer meg

Ja, jeg prøver liksom å ikke tenke så mye på det.. Ta en dag av gangen og kose meg med lillesnuppa på 4 (som hele tiden snakker om å bli storesøster;)) og min kjære (som er så kjempe rolig og virkelig tar det som det kommer;)) *sukk*

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke gi helt opp før tr faktisk har kommet da, men forstår at det er vanskelig med så mange pp'er bak seg. :( På den annen side kan det jo hende det går "raskt" med prøverør og så får du hjelpen dere trenger? Jeg prøver å virke positiv, for å gi deg litt piff, men jeg hadde nok vært lei meg selv og.
Mannen skal avgi prøve neste torsdag så skal jeg ta blodprøve på 3 syklusdag. Etter det blir vi kalt inn til klinikken. Så det er greit dersom jeg ikke er gravid nå for jeg vet jeg får hjelp etterpå.

FULL av symptomer. Lyst på positiv test. Ikke lyst på tr.

Men det er rart med det. Nå tror jeg bare alle symptomene er pga. tr igjen, for nå kom det skikkelige menssmerter, sånne hvor det kommer kraftige tak. Så da tipper jeg tempen vil dale de neste dagene. Æsj.

Har begynt å blø så smått:-( tr kommer nok for fult i morgen! :-(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Oh my God...nå freaker jeg ut... Herregud, herregud, herregud....en sengevals...3 fra før, ikke ferdig med utdannelsen osv osv osv....... Vil gråte, vil le -jeg har jo skjønt det lenge. Men det er likevel veldig skummelt.... Uff, må bare tømme meg en plass, vi skal nemlig ikke si det til en sjel...noen gang...så lykkelig, så redd, så dårlig samvittighet for de vi har og tusen millioner andre tanker...det kommer til å gå bra, det vet jeg, det gjør det alltid.. Vi kommer til å elske denne like mye som alle de andre! Men hjelpes..4 stk...er det forsvarlig da??
ImageUploadedByBV Forum1381866648.516989.jpg

Oh my God...nå freaker jeg ut... Herregud, herregud, herregud....en sengevals...3 fra før, ikke ferdig med utdannelsen osv osv osv....... Vil gråte, vil le -jeg har jo skjønt det lenge. Men det er likevel veldig skummelt.... Uff, må bare tømme meg en plass, vi skal nemlig ikke si det til en sjel...noen gang...så lykkelig, så redd, så dårlig samvittighet for de vi har og tusen millioner andre tanker...det kommer til å gå bra, det vet jeg, det gjør det alltid.. Vi kommer til å elske denne like mye som alle de andre! Men hjelpes..4 stk...er det forsvarlig da??Vis vedlegget 35349

Gratulerer så masse :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Testet svaaakt positiv i går, og liiiit sterkere i dag..er 11dpo i dag..Har vært litt surr med syklusen,men har ca IKM på torsdag..
Tørr ikke helt stole på det før jeg ser en strek strek evt.. Er mye øm i rygg og mage, men det kan like gjerne være TR..spennende dager..:)

Ååå, så spennende! Når tok du testen?? Jeg hadde veeerdens svakeste skyggestrek i går -idag en svak -men synlig strek:0

Oh my God...nå freaker jeg ut... Herregud, herregud, herregud....en sengevals...3 fra før, ikke ferdig med utdannelsen osv osv osv....... Vil gråte, vil le -jeg har jo skjønt det lenge. Men det er likevel veldig skummelt.... Uff, må bare tømme meg en plass, vi skal nemlig ikke si det til en sjel...noen gang...så lykkelig, så redd, så dårlig samvittighet for de vi har og tusen millioner andre tanker...det kommer til å gå bra, det vet jeg, det gjør det alltid.. Vi kommer til å elske denne like mye som alle de andre! Men hjelpes..4 stk...er det forsvarlig da??Vis vedlegget 35349

Gratulerer så masse! Dette klarer dere flott! Alle gode ting er jo faktisk fire for dere! :):)

Gratulerer!! :)

Er vel en fare for at du må si noe en eller annen gang, så ingen mistenker at du har kidnappet en ekstra kid fra barnehagen. :p Det kommer til å gå bra! :D

Jeg tror du snart kommer over på gravid sammens med meg;)

Det der er sånn min test så ut på lørdag;)
Jeg håper så inderlig du har rett!!! :D:D:)
Men har jo hatt slike svake tester i 2 dager nå. Er den ikke sterkere i morgen blir jeg gaaaal og mister håpet :p

Men har ganske høye forhåpninger for har ikke sett snurten av tanta og jeg har bare 11 dager lutealfase. Hun kommer ALLTID 11dpo på morgenen. Nå er den dagen straks over og har ikke sett henne. Nå låser jeg døra så hun ikke kommer seg inn :p

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013

Ååå, Lanterne in my <3 Tusen takk, tror vi er ca ganske satt ut akkurat nå. Men dette går nok bra!

Hahaha! Ja, du har kanskje rett! Hadde vært dumt hvis folk trodde at jeg hadde kidnappet et barn;))) men vi tenkte vi skulle prøve å holde det skjult helt til det er fysisk umulig:D hahaha! Får se hvor lenge jeg klarer å holde fred;))

Da legger jeg meg. Oppdatert første innlegget. Ny IKM dag for en gjeng i morgen, og et par stykker som har passert IKM nå. Spent på tester, husk å ta bilder! :)

Natta

Back
Topp