Krysser fingrene... selv sitter jeg bare å bekymrer meg
Ja, jeg prøver liksom å ikke tenke så mye på det.. Ta en dag av gangen og kose meg med lillesnuppa på 4 (som hele tiden snakker om å bli storesøster
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene... selv sitter jeg bare å bekymrer meg
Jeg tror du snart kommer over på gravid sammens med meg
spennende.. har ikm 19 du også eller? jeg er også 11 dpo
Mannen skal avgi prøve neste torsdag så skal jeg ta blodprøve på 3 syklusdag. Etter det blir vi kalt inn til klinikken. Så det er greit dersom jeg ikke er gravid nå for jeg vet jeg får hjelp etterpå.Ikke gi helt opp før tr faktisk har kommet da, men forstår at det er vanskelig med så mange pp'er bak seg.På den annen side kan det jo hende det går "raskt" med prøverør og så får du hjelpen dere trenger? Jeg prøver å virke positiv, for å gi deg litt piff, men jeg hadde nok vært lei meg selv og.
Jeg fikk opp 1 juli om jeg skulle være gravid nå.. veldig spennende nå jaForholder meg til 19, selvom jeg har vært litt vinglete de siste syklusene!Ja,blir spennende å se! Termin 2.Juli evt..
![]()
Krysser det som krysses kanFULL av symptomer. Lyst på positiv test. Ikke lyst på tr.
Gratulerer så masseOh my God...nå freaker jeg ut... Herregud, herregud, herregud....en sengevals...3 fra før, ikke ferdig med utdannelsen osv osv osv....... Vil gråte, vil le -jeg har jo skjønt det lenge. Men det er likevel veldig skummelt.... Uff, må bare tømme meg en plass, vi skal nemlig ikke si det til en sjel...noen gang...så lykkelig, så redd, så dårlig samvittighet for de vi har og tusen millioner andre tanker...det kommer til å gå bra, det vet jeg, det gjør det alltid.. Vi kommer til å elske denne like mye som alle de andre! Men hjelpes..4 stk...er det forsvarlig da??Vis vedlegget 35349
Testet svaaakt positiv i går, og liiiit sterkere i dag..er 11dpo i dag..Har vært litt surr med syklusen,men har ca IKM på torsdag..
Tørr ikke helt stole på det før jeg ser en strek strek evt.. Er mye øm i rygg og mage, men det kan like gjerne være TR..spennende dager..![]()
Tusen takk, søte deg :*Gratulerer så masse
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Oh my God...nå freaker jeg ut... Herregud, herregud, herregud....en sengevals...3 fra før, ikke ferdig med utdannelsen osv osv osv....... Vil gråte, vil le -jeg har jo skjønt det lenge. Men det er likevel veldig skummelt.... Uff, må bare tømme meg en plass, vi skal nemlig ikke si det til en sjel...noen gang...så lykkelig, så redd, så dårlig samvittighet for de vi har og tusen millioner andre tanker...det kommer til å gå bra, det vet jeg, det gjør det alltid.. Vi kommer til å elske denne like mye som alle de andre! Men hjelpes..4 stk...er det forsvarlig da??Vis vedlegget 35349
Men hjelpes..4 stk...er det forsvarlig da??Vis vedlegget 35349
Oh my God...nå freaker jeg ut... Herregud, herregud, herregud....en sengevals...3 fra før, ikke ferdig med utdannelsen osv osv osv....... Vil gråte, vil le -jeg har jo skjønt det lenge. Men det er likevel veldig skummelt.... Uff, må bare tømme meg en plass, vi skal nemlig ikke si det til en sjel...noen gang...så lykkelig, så redd, så dårlig samvittighet for de vi har og tusen millioner andre tanker...det kommer til å gå bra, det vet jeg, det gjør det alltid.. Vi kommer til å elske denne like mye som alle de andre! Men hjelpes..4 stk...er det forsvarlig da??Vis vedlegget 35349
Jeg håper så inderlig du har rett!!!Jeg tror du snart kommer over på gravid sammens med meg
Det der er sånn min test så ut på lørdag![]()