*** IKM uke 42! ***

Får ikke til å legge ut bilde, men ingen tvil om krysset i dag.. Da blir det tidlig julitermin på meg!:)
Glede..!:)

Gratulerer så mye!!! :)

Jeg har nok hatt min andre kjemiske. :( Den siste streken min, for 1,5 døgn siden, kom innen tidsfristen, og nå etter at den er helt tørr så er det en tydelig, svak, rosa strek på testen. Jeg har tre tester liggende her med svake streker, men etter det blendahvit, og nå falt tempen og jeg er sikker på at tr kommer i løpet av dagen eller morgendagen. Utrolig kjedelig med kjemiske, men da virker det som både egg og sæd finnes, eggleder er ikke tett, men kanskje det er noe galt med miljøet i livmor. :( Skal prøve å slutte med tidligtesting, for selv om det kan være greit å ha oversikt over de kjemiske (siden noen leger tar hensyn til de og dersom vi skulle komme så langt at vi trenger noe hjelp) så er nedturen desto større.

Her dukket tr opp. Etter et par negative tester var det i grunn greit at hun kom noen dager før tida, så vi raskere kan begynne på nytt :)

-Appen

Æsj. Dustetanta, men godt å være i gang med ny pp ja. Nytt håp. Lykke til! :)

Negativ test i dag. Ikm om 3 dager og har spotta siden mandag. Jeg forstår ingenting :confused:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hmm.. Skjønner godt at det er forvirrende, da hadde jeg blitt tullete. Krysser fortsatt fingrene for deg, det er jo noen som spotter/blør en del i starten av svangerskapet. Kanskje du er en av de.

Ikm 16 pp3. Om jeg har 26 dager syklus. Var plutselig nede i 22 nå. Merkelig!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

IKM i dag. Testet :signs003 eller fått besøk av tr enda:smiley-angry007?

Jeg har nok hatt min andre kjemiske. :( Den siste streken min, for 1,5 døgn siden, kom innen tidsfristen, og nå etter at den er helt tørr så er det en tydelig, svak, rosa strek på testen. Jeg har tre tester liggende her med svake streker, men etter det blendahvit, og nå falt tempen og jeg er sikker på at tr kommer i løpet av dagen eller morgendagen. Utrolig kjedelig med kjemiske, men da virker det som både egg og sæd finnes, eggleder er ikke tett, men kanskje det er noe galt med miljøet i livmor. :( Skal prøve å slutte med tidligtesting, for selv om det kan være greit å ha oversikt over de kjemiske (siden noen leger tar hensyn til de og dersom vi skulle komme så langt at vi trenger noe hjelp) så er nedturen desto større.
Nei så kjedelig :( Vil jo ha deg med til Juli. Satser på at dagens test tuller med deg og at du er gravid. Idag tok jeg 3 tester på samme urin. Staven fra billigtester var svak positiv, strimmelen fra billigtester var helt blenda og den digitale var positiv.

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013

Nei så kjedelig :( Vil jo ha deg med til Juli. Satser på at dagens test tuller med deg og at du er gravid. Idag tok jeg 3 tester på samme urin. Staven fra billigtester var svak positiv, strimmelen fra billigtester var helt blenda og den digitale var positiv.

SA 7 juli 2013

Jeg hadde negativ test i går (og en svak, svak positiv etter tidsfristen), positiv dagen før det (innen tidsfristen) og dagen før der igjen var det den svake svake etter tidsfristen som jeg la ut bilde av. I dag gadd jeg ikke teste siden tempen sank rett ned til tr-nivå. :(

Tasser over hit da hverken tr eller positiv test meldte sin ankomst sist uke. For moro skyld kan jeg si at ikm er på onsdag ;-p

IKM for moro skyld i dag :p. Hvordan ligger du an? Testet :signs003 eller fått besøk av tr :smiley-angry007?

Feu undercover: har du tatt vare på de ganle testene? Denne testen er da myye sterkere enn den første du la ut. Bare gå å se på de andre bildene:D gratulerer, du er preggo:D

Sent from my iPhone using BV Forum

Oh my God...nå freaker jeg ut... Herregud, herregud, herregud....en sengevals...3 fra før, ikke ferdig med utdannelsen osv osv osv....... Vil gråte, vil le -jeg har jo skjønt det lenge. Men det er likevel veldig skummelt.... Uff, må bare tømme meg en plass, vi skal nemlig ikke si det til en sjel...noen gang...så lykkelig, så redd, så dårlig samvittighet for de vi har og tusen millioner andre tanker...det kommer til å gå bra, det vet jeg, det gjør det alltid.. Vi kommer til å elske denne like mye som alle de andre! Men hjelpes..4 stk...er det forsvarlig da??Vis vedlegget 35349

Ååååå du :-) forsvarlig er det så lenge du har masse kjærlighet å gi <3 blir nok en fin ungeflokk. Og logistikken har dere allerede fått brynt dere på. Masse lykke til og gratulerer så mye :-)

Feu undercover: har du tatt vare på de ganle testene? Denne testen er da myye sterkere enn den første du la ut. Bare gå å se på de andre bildene:D gratulerer, du er preggo:D

Ja har tatt vare på alle testene. Denne er helt klart sterkest. Til og med mannen så den :D

SA 7 juli 2013

IKM for moro skyld i dag :p. Hvordan ligger du an? Testet :signs003 eller fått besøk av tr :smiley-angry007?
Ikke noe tegn til tr her enda... ikke tegn til noe. Negativ test i går. Dag 40 nå... er på besøk hos svigers ut uka, så blir nok ikke noe test her ;-) føler ikke for å kaste den i sølpa liksom. Men nysgjerrig ja.

Ikke noe tegn til tr her enda... ikke tegn til noe. Negativ test i går. Dag 40 nå... er på besøk hos svigers ut uka, så blir nok ikke noe test her ;-) føler ikke for å kaste den i sølpa liksom. Men nysgjerrig ja.

Det hadde ikke jeg klart å la være, men jeg gjemmer bare strimlene tilbake i pakken sin jeg da. For jeg kaster dem ikke før tr har kommet. :p

Har du hatt stabile sykluser før denne?

Det hadde ikke jeg klart å la være, men jeg gjemmer bare strimlene tilbake i pakken sin jeg da. For jeg kaster dem ikke før tr har kommet. :p

Har du hatt stabile sykluser før denne?
Nei, hatt lange sykluser i sommer siden jeg slutta på pilla, 33 og 36. Skimtet litt blod på papiret i sted, så får se. Og fikk helt noia av kanellukt ;-)

Da ser det ut til at tanta har kommet her gitt :( Lykke til til resten av dere som enda venter i spenning ;)

Jeg begynte å spotte 10 dpo. Det er snakk om veldig lite. Det har enda ikke tatt seg opp 14 dpo i dag. Tappen er fortsatt lukket, men når tafser på den får jeg litt blod på meg. Jeg er skikkelig forskjøla så kan være
Derfor mensen ikke kommer. Negativ test i dag, men jeg tisser hver 2 time så ikke lett å få samlet opp så mye urin :p

Back
Topp