*** IKM uke 42! ***

Uff, synes det er trist å lese om alle dere som har fått blødninger:( jeg krysser fingrene for at neste pp slår til med et lite frø <3

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har ikke gitt opp håpet enda jeg. Kun blodspor ikke nok til å fylle ett truseinnlegg og starta 10 dager dpo så kan stemme med en evt festeblødning. Tester på tor-fre om det er likt da.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har ikke testet enda, prøver å vente litt til :p har litt murringer, så jeg regner vel egentlig med at tanta kommer i morgen :(

Murringer kan bety graviditet også. Vi får vente og se da. :)

Krysser fingrene... selv sitter jeg bare å bekymrer meg

Huff. Siste uken i dpo-land er så vanskelig. Alle symptomene kan jo like gjerne være tr som graviditet. Synes det er lett å bli smågal jeg.

Huff. Siste uken i dpo-land er så vanskelig. Alle symptomene kan jo like gjerne være tr som graviditet. Synes det er lett å bli smågal jeg.
Mhm.. skulle bare ønske denne kroppen enten kan slutte å spotte eller sette igang med mens... jeg blir jo gal.. også er det for tidlig å teste også :/

Mhm.. skulle bare ønske denne kroppen enten kan slutte å spotte eller sette igang med mens... jeg blir jo gal.. også er det for tidlig å teste også :/

Enig. Kroppen burde gitt mye tydeligere beskjeder!

Jeg har ikke gitt opp håpet enda jeg. Kun blodspor ikke nok til å fylle ett truseinnlegg og starta 10 dager dpo så kan stemme med en evt festeblødning. Tester på tor-fre om det er likt da.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Åh så bra:))) da er det jo enda håp:D krysser fingrene for deg<3

Testet svaaakt positiv i går, og liiiit sterkere i dag..er 11dpo i dag..Har vært litt surr med syklusen,men har ca IKM på torsdag..
Tørr ikke helt stole på det før jeg ser en strek strek evt.. Er mye øm i rygg og mage, men det kan like gjerne være TR..spennende dager..:)

Jeg begynner å kjenne tegnene for TR komme stigende på. Veldig kjedelig, for jeg hadd håpet vi slapp å ta hele veien til prøverør. Men tror nok det er den veien vi må gå nå

Testet svaaakt positiv i går, og liiiit sterkere i dag..er 11dpo i dag..Har vært litt surr med syklusen,men har ca IKM på torsdag..
Tørr ikke helt stole på det før jeg ser en strek strek evt.. Er mye øm i rygg og mage, men det kan like gjerne være TR..spennende dager..:)

Oj oj, så spennende! :D
Har du bilder av testene?

Jeg begynner å kjenne tegnene for TR komme stigende på. Veldig kjedelig, for jeg hadd håpet vi slapp å ta hele veien til prøverør. Men tror nok det er den veien vi må gå nå

Huff, så leit!

Ikke gi helt opp før tr faktisk har kommet da, men forstår at det er vanskelig med så mange pp'er bak seg. :( På den annen side kan det jo hende det går "raskt" med prøverør og så får du hjelpen dere trenger? Jeg prøver å virke positiv, for å gi deg litt piff, men jeg hadde nok vært lei meg selv og.

Spennende! :) Du må prøve å ta bilde i morgen da.

spennende.. har ikm 19 du også eller? jeg er også 11 dpo

Back
Topp