Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er du og jeg samme person ellerDa fikk ikke jeg sove mer. Ventet vel på å teste. Kom "noe"/skyggestrek etter tidsfristen, men det er svakere enn i går så jeg får det ikke på et bilde. På bilde blir det blendahvit. Begynner å miste litt troa på at det er noe mer enn skyggestreker, for nå er det jo faktisk 2 døgn siden den første. Fikk jo håp av den i går kveld som kom før tidsfristen da, men den er utrolig svak fortsatt. Fare for at jeg har fått flere dårlige tester i samme forsendelse? Jaja..
Da kryper jeg tilbake opp i senga. Sees etter oppdateringen.![]()
Kjedelig daHer kom tanta for fullt i dag
1 PP med pergo - 40 dager
2 PP med pergo -
Håper på 2014 baby
♥♥♥Alle gode ting er 3♥♥♥
Jeg har fortsatt ikke blødd mer. Men har enda mensmurringer :/Jeg fatter 0 her jeg sitter..
Har hatt mens murringer i ca 2 uker...
Har ikm på Lørdag og i dag fikk jeg blod i truseinnlegget.. trodde jo da mensen kom før tiden.. la i ett bind og henta guttungen i bhg. Når jeg kom hjem hadde jeg en feit klyse med slim i bindet med røde tråder i (beklager dataljer).
Siden har jeg ikke blødd noen ting.. men har mye mensmurringer enda... skjer med det da?
Er du og jeg samme person eller
Akkurat samme her. Blendahvit test. Prøvde en stav idag. Vi får møtes i neste IKM tråd og da SKAL vi bli gravid begge to!!!! Ferdig bestemt. Punktum!!
Taster på appen
SA 7 juli 2013
Kjedelig daHåper neste pp blir gull
Taster på appen![]()
SA 7 juli 2013
Negativ test i dag, 11 dpo. Da var det vel bare syner jeg så i går.. rart, jeg følte meg så sikker på at dette var gangen jeg skulle se to steker igjen
-Appen
Jeg har fortsatt ikke blødd mer. Men har enda mensmurringer :/
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Her kom tanta for fullt i dag
1 PP med pergo - 40 dager
2 PP med pergo -
Håper på 2014 baby
♥♥♥Alle gode ting er 3♥♥♥
Nei ikm er på Lørdag så er jo veldig tidlig enda :/Testet da?