*** IKM uke 42! ***

Negativ test i dag, 11 dpo. Da var det vel bare syner jeg så i går.. rart, jeg følte meg så sikker på at dette var gangen jeg skulle se to steker igjen :(

-Appen

Da fikk ikke jeg sove mer. Ventet vel på å teste. Kom "noe"/skyggestrek etter tidsfristen, men det er svakere enn i går så jeg får det ikke på et bilde. På bilde blir det blendahvit. Begynner å miste litt troa på at det er noe mer enn skyggestreker, for nå er det jo faktisk 2 døgn siden den første. Fikk jo håp av den i går kveld som kom før tidsfristen da, men den er utrolig svak fortsatt. Fare for at jeg har fått flere dårlige tester i samme forsendelse? Jaja..

Da kryper jeg tilbake opp i senga. Sees etter oppdateringen. :)
Er du og jeg samme person eller :p:p
Akkurat samme her. Blendahvit test. Prøvde en stav idag. Vi får møtes i neste IKM tråd og da SKAL vi bli gravid begge to!!!! Ferdig bestemt. Punktum!! :)
Taster på appen :)
SA 7 juli 2013

Eller... gikk ut å tok en røyk, kom inn igjen og det er strek.. og ser at den er rosa. Noen som ser
1381813465274.jpg

SA 7 juli 2013

Jeg synes ikke jeg ser noe på den testen, men jeg er ikke så flink til å se de svake strekene.

Her kom tanta for fullt i dag :(

1 PP med pergo - 40 dager
2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby
♥♥♥Alle gode ting er 3♥♥♥

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby
Kjedelig da :(:( Håper neste pp blir gull :)

SA 7 juli 2013

Jeg fatter 0 her jeg sitter..
Har hatt mens murringer i ca 2 uker...
Har ikm på Lørdag og i dag fikk jeg blod i truseinnlegget.. trodde jo da mensen kom før tiden.. la i ett bind og henta guttungen i bhg. Når jeg kom hjem hadde jeg en feit klyse med slim i bindet med røde tråder i (beklager dataljer).
Siden har jeg ikke blødd noen ting.. men har mye mensmurringer enda... skjer med det da?
Jeg har fortsatt ikke blødd mer. Men har enda mensmurringer :/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er du og jeg samme person eller :p:p
Akkurat samme her. Blendahvit test. Prøvde en stav idag. Vi får møtes i neste IKM tråd og da SKAL vi bli gravid begge to!!!! Ferdig bestemt. Punktum!! :)
SA 7 juli 2013

Du har jo en strek! :D Regner med den bare skal bli sterkere. ;)

Jeg gir ikke opp før tr er på besøk altså, og særlig ikke når jeg fremdeles ser strekene på de to tørre testene fra i går og forriggårs. Kan jo være kjemisk, kan være ingenting, men jeg må vente og se. :)

Kjedelig da :(:( Håper neste pp blir gull :)

SA 7 juli 2013

Takk :) Håper jeg også!

2 PP med pergo - 29 dager
3 PP Usikker om jeg skal ta pergo. ...!

Håper på 2014 baby

Min test 7 dpo var nok etter tidsfristen :-( 9 dpo i dag og blendahvit test :-( Tester ikke igjen før 12 dpo ( Hvis ikke testetrangen tar HELT overhånd igjen da )

Negativ test i dag, 11 dpo. Da var det vel bare syner jeg så i går.. rart, jeg følte meg så sikker på at dette var gangen jeg skulle se to steker igjen :(

-Appen

Samme som meg da. Jeg er også 11 dpo i dag og tok to tester. Én blendahvit, en med en svak svak skygge jeg kan skimte.

Jeg googlet og fant at det var mange som påpekte at tester sier bare hva de minimum skal være sensitive på. Altså f.eks. sensitivitet på 50. Da kan du ha 2 tester i samme pakke hvor en har sensitivitet på 25 og en på 40, begge vil altså slå ut på 50, men da kan du få både positiv og negativ om du har nivå på 35.

Så jeg tror vi bare må vente på tr og se. Kjedelig som det er.

Kan være kjemisk også da.

2 PP med pergo -

Håper på 2014 baby

Æsj! :( Lykke til i ny pp!

ImageUploadedByBV Forum1381828534.584042.jpg

Dagens test. Streken kom etter ca fem min, men er fortsatt svak. Dog sterkere enn i går. Har dere hørt noe om skyggestreker er "vanlig" på a1 testene?

Sent from my iPhone using BV Forum

10 dpo idag.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har aldri hørt om skyggestreker på A1 testene. Eneste testen jeg har hørt at har fått masse kjeft er RFSU-testene. :) Spennende! Jeg ser streken.

Back
Topp