Æsj!Lykke til i ny pp!
Takk
1 PP med pergo - 40 dager
2 PP med pergo - 29 dager
3 PP Usikker om jeg skal ta pergo. ...!
Håper på 2014 baby
♥♥♥Alle gode ting er 3♥♥♥
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj!Lykke til i ny pp!
Nei ikm er på Lørdag så er jo veldig tidlig enda :/
Da ha tanta kommet hit også :-(
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Var det legevakten mistenkte.. men jeg vil ikke ha noen forventninger.. da blir jeg så skuffa når tanta kommerJa.. Festeblødning da?
Var det legevakten mistenkte.. men jeg vil ikke ha noen forventninger.. da blir jeg så skuffa når tanta kommer
Takker for detForstår det.Jeg krysser fingrene for deg jeg.
Dagene går så tregt nå!!4 dager til ikm..føler meg ikke gravid, men håpet er så stort!:-D Har bestemt meg for å ikke teste før ikm, blir spennende å se om jeg klarer det nå som helg og fridager står for tur!
Sent from my iPhone using BV Forum
eller tr på besøk
?Ja! Blødde ingen ting med da jeg var gravid. Venta veldig på den der festeblødninga, men den kom ikke.. Klarer ikke å huske om jeg hadde noen tegn i det hele tatt. Skulle gjerne ha huska litt mere kjenner jeg...![]()
eller tr på besøk
?Nå fikk jeg stikkende smerter også kom det mer slim med friskt blod. Regner med det ikke er festeblødninger i 2 dager ? Er bekymra jeg nå
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ingen av delene enda....IKM i dag. Testeteller tr på besøk
?
Antakentlig vis for at jeg har liten tro på denne mnd.... Jaja.IKM i dag. Testeteller tr på besøk
?
Gratulerer så masse!Da kan jeg med sikkerhet flyttes over til gravidVis vedlegget 35023
Sent from my iPhone using BV Forum