*** IKM uke 42! ***

Da ha tanta kommet hit også :-(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Var det legevakten mistenkte.. men jeg vil ikke ha noen forventninger.. da blir jeg så skuffa når tanta kommer

Forstår det. :) Jeg krysser fingrene for deg jeg.

Dagene går så tregt nå!!:p 4 dager til ikm..føler meg ikke gravid, men håpet er så stort!:-D Har bestemt meg for å ikke teste før ikm, blir spennende å se om jeg klarer det nå som helg og fridager står for tur!:p

Sent from my iPhone using BV Forum

IKM i dag. Testet :signs003 eller tr på besøk :smiley-angry007?

Ja! Blødde ingen ting med da jeg var gravid. Venta veldig på den der festeblødninga, men den kom ikke.. Klarer ikke å huske om jeg hadde noen tegn i det hele tatt. Skulle gjerne ha huska litt mere kjenner jeg... ;)

IKM i dag. Testet :signs003 eller tr på besøk :smiley-angry007?

Nå fikk jeg stikkende smerter også kom det mer slim med friskt blod. Regner med det ikke er festeblødninger i 2 dager ? Er bekymra jeg nå :(

Nå fikk jeg stikkende smerter også kom det mer slim med friskt blod. Regner med det ikke er festeblødninger i 2 dager ? Er bekymra jeg nå :(

Æsj. :( Håper det stopper opp.

Noen kan ha festeblødning som ligner mensen både i volum og varighet. Har lest en god del om dette. Siden jeg har bløff selv i4 dg nå. Hos meg er det garantert mensen...men det er likevel noe rart. Liksom en del mindre enn mens..og mer slim....men neg tester da.

Har mye slim og lite blod. Men fortsatt blodspor og røde tråder

Last edited:
Uff, synes det er trist å lese om alle dere som har fått blødninger:( jeg krysser fingrene for at neste pp slår til med et lite frø <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp