*** IKM uke 42! ***

Jeg har IKM i slutten av uke 42, så jeg vet det sikkert er tidlig å legge merke til noe. Skulle virkelig ønske jeg la merke til noe nå snart. Jeg pleier å bli fort kvalm, men er ingen følelse på at jeg er gravid.

Jeg krysser heller fingrene for at vi har murringer fordi egget holder på å feste seg:) Har dessuten begynt å spotte, så håper ihvertfall ikke TR kommer snart! Det er alt for tidlig!

Forresten, kan jeg flyttes til IKM på søndag i stedenfor tirsdag?

Hvis dere er gravid så vil de fleste havne i juni. Når jeg regner ut på meg så vil jeg få termin 1 eller 2 juli. Jeg fikk min sønn to uker før termin sist og dersom det samme skjer igjen vil jeg jo få i juni. Så dersom jeg er gravid nå, bør jeg da gå videre i juni eller juli formet? Er så usikker.

Hvis dere er gravid så vil de fleste havne i juni. Når jeg regner ut på meg så vil jeg få termin 1 eller 2 juli. Jeg fikk min sønn to uker før termin sist og dersom det samme skjer igjen vil jeg jo få i juni. Så dersom jeg er gravid nå, bør jeg da gå videre i juni eller juli formet? Er så usikker.

Jeg har tenkt på omtrent den samme problemstillingen. Dersom det klaffer har jeg (i følge den terminkalkulatoren jeg har brukt) menstermin 28. juni og EL-termin 30. juni. I tillegg er jeg førstegangsprøver, og førstegangsfødende føder i snitt 4 dager over termin, så man kan egentlig sette sannsynlig termin 4 dager senere. Så da blir det jo 2. juli eller 4. juli. Hihi.. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å vente med videre fundering på problemstillingen til jeg får positiv test, men tror kanskje jeg ville flyttet inn i juli-forumet om jeg får positiv test nå. :) Du får vel bare følge magefølelsen din da? For deg ville kanskje juni være mest aktuelt?

Jeg hadde termin 26 juni med dattera mi. Fødte også to uker før. Er jeg gravid nå ville jeg hatt termin 27 juni. Så da hadde jeg meldt meg inn i juni og heller hengt litt på juli også i tilfelle :p

8 dpo i dag..har fortsatt mensmurring som kommer og går..har vært sånn siden el..
Huff,har mista litt trua denne pp..hva er oddsen liksom at det skal klaffe på første forsøk etter SA..
Blææ,trenger litt oppmuntring:D

Jeg har tenkt på omtrent den samme problemstillingen. Dersom det klaffer har jeg (i følge den terminkalkulatoren jeg har brukt) menstermin 28. juni og EL-termin 30. juni. I tillegg er jeg førstegangsprøver, og førstegangsfødende føder i snitt 4 dager over termin, så man kan egentlig sette sannsynlig termin 4 dager senere. Så da blir det jo 2. juli eller 4. juli. Hihi.. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å vente med videre fundering på problemstillingen til jeg får positiv test, men tror kanskje jeg ville flyttet inn i juli-forumet om jeg får positiv test nå. :) Du får vel bare følge magefølelsen din da? For deg ville kanskje juni være mest aktuelt?
Ble litt usikker, men dersom jeg skal tenke at det blir som sønnen min så blir det mest naturlig med juni. Jeg var i en oktober gruppe med han og fikk han i september og ettersom jeg bor så langt vekke fra sykehus så tror jeg de setter i gang før så da blir det juni, men føler meg litt frekk om jeg hopper inn i juni forum så har jeg termin i juli. Ble litt usikker. Men for all del jeg burde og vente til jeg har fått svar på en test. Denne gangen skal jeg ikke si noe til noen før det har gått 12 uker om jeg klarer å vente, de to siste gangene har jeg sakt det før og ente med SA. ER så spent nå, men det er lenge til neste helg.:mad:

Om jeg tester positivt flytter jeg inn på juli. Vet med sikkerhet at jeg går over termin. Vil få mensentermin 28 juni.

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013

Ble litt usikker, men dersom jeg skal tenke at det blir som sønnen min så blir det mest naturlig med juni. Jeg var i en oktober gruppe med han og fikk han i september og ettersom jeg bor så langt vekke fra sykehus så tror jeg de setter i gang før så da blir det juni, men føler meg litt frekk om jeg hopper inn i juni forum så har jeg termin i juli. Ble litt usikker. Men for all del jeg burde og vente til jeg har fått svar på en test. Denne gangen skal jeg ikke si noe til noen før det har gått 12 uker om jeg klarer å vente, de to siste gangene har jeg sakt det før og ente med SA. ER så spent nå, men det er lenge til neste helg.:mad:

Det er ikke frekt å flytte inn på et annet terminforum enn menstermin! :) Dersom noen er termin-politi her inne er de jo helt teite (unnskyld meg). Det er jo faktisk normalt å føde både flere uker før og noen uker etter termin, så termindato er da ingen regel! Følg magefølelsen din, og ikke bry deg om de som måtte mene noe annet. :) Jeg håper du kan flytte inn i terminforum neste helg! Og at du kan dele den gode nyheten, og at det ender med sommerbaby.

Om jeg tester positivt flytter jeg inn på juli. Vet med sikkerhet at jeg går over termin. Vil få mensentermin 28 juni.

SA 7 juli 2013

Da håper jeg vi flytter inn i juli sammen! :) Fortsatt menssmerter, men også smerter i underlivet og på sidene av magen??? Kjemperare menssmerter denne gangen, og DET gir jo nytt håp. At det ikke kjennes ut som bare vanlig menssmerter. :p Så fort kan en deppe-dag snu altså.

Da håper jeg vi flytter inn i juli sammen! :) Fortsatt menssmerter, men også smerter i underlivet og på sidene av magen??? Kjemperare menssmerter denne gangen, og DET gir jo nytt håp. At det ikke kjennes ut som bare vanlig menssmerter. :p Så fort kan en deppe-dag snu altså.

Åååå jeg krysser fingrene for deg :) dette høres jo veldig lovende ut :)

Åååå jeg krysser fingrene for deg :) dette høres jo veldig lovende ut :)

Hehe.. Jeg er fortsatt bare 6 dpo og tenker at alt som skjer like gjerne kan være etterdønninger av EL, forsmak på tr eller graviditet. Synes jeg har nye symptomer hver syklus. Har allikevel litt mer håp nå i kveld enn i dag morges. Det er hyggeligere med håp i dpo-land enn å ha gitt helt opp (da blir det jo så fryktelig lenge til neste sjanse). :)

Dagene går så tregt nå!!:-P 4 dager til ikm..føler meg ikke gravid, men håpet er så stort!:-D Har bestemt meg for å ikke teste før ikm, blir spennende å se om jeg klarer det nå som helg og fridager står for tur!:-P

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er det 9 dager til ikm, hvis jeg kjenner etter kan det virke som jeg har litt ømme bryst og myrringer i magen, hehe blir altfor hypokonder jeg i slike symptom jakt perioder.

Vi SKAL inn i juli sammen :D
Idag har jeg hatt sånn merkelig vondt i underlivet. Kjennes ut som det presser på en måte. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det men eneste jeg kan sammenligne det med var nedpress jeg hadde mye av spesielt i siste svangerskap. Så stikker/strekker det en del nederst i magen, puppene er ømme spesielt den venstre og akkurat nå er jeg faktisk ganske kvalm.
Haha og jeg som ikke skulle kjenne etter symtomer :p

SA 7 juli 2013

Idag har jeg hatt sånn merkelig vondt i underlivet. Kjennes ut som det presser på en måte. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det men eneste jeg kan sammenligne det med var nedpress jeg hadde mye av spesielt i siste svangerskap. Så stikker/strekker det en del nederst i magen, puppene er ømme spesielt den venstre og akkurat nå er jeg faktisk ganske kvalm.
Haha og jeg som ikke skulle kjenne etter symtomer :p

SA 7 juli 2013

Umulig å la være. :) Veldig spennende når du synes det ligner på opplevelser du har hatt i svangerskap tidligere da! :D Jeg har ikke noe å sammenlikne med enda.

Jeg har de vanlige menssmertene mine, som kjennes ut som "krampetak" i nederste del av magen, eller, det er min beste beskrivelse av menssmerter. De har vært helt klassiske. MEN så har jeg vondt i underlivet som sagt, det kjentes ut som det stikker/iler der, ikke noe erotisk, men litt vondt. Vet ikke hvordan jeg skal beskrive det, aldri opplevd det før som jeg kan huske. Også har jeg hatt plutselig vonde drag på siden av magen, langt nede (nesten ved hoftekammene). Og nå har jeg ikke ømme pupper lenger, men det stikker litt i brystvortene innimellom. Så det er ikke helt klassisk menssmerter dette her. Rar dag. Nå kan jeg snart skrive en bok om symptomer de første 4 pp'ene. :p

Og i morgen er jeg 7 dpo og skulle egentlig vente med å teste til mandag, 10 dpo, men det kan vel kanskje hende det blir lørdag eller søndag jeg bare MÅ ta den første testen. Håpet mitt og fornuften min krangler... :smiley-angry026

Ååå jeg føler at humøret ikke er på topp! Fett hår og kviser, akkuratt som jeg pleier før mensen kommer :(

Nå vet jeg ikke om du har barn fra får, men alle de gangene jeg har vært gravid har det fete håret og kviser vært verre i begynnelsen av svangerskapet enn like før mensen

Nå vet jeg ikke om du har barn fra får, men alle de gangene jeg har vært gravid har det fete håret og kviser vært verre i begynnelsen av svangerskapet enn like før mensen

Har en datter på 3 år, men husker ikke noe fra helt i begynnelsen av det svangerskapet :) husker bare kvalmen kom i uke 5-6. Håper det er slik hvertfall :) kan jo selvfølgelig være tegn, men pleier også alltid å få det før mens så derfor jeg ble skuffet, men du har gitt meg nytt håp :)

Den siste timen nå har jeg hatt veldig mensensmerter er veldig ubehagelig og vil bare legge meg ned og sove det bort.

Back
Topp