*** IKM uke 42! ***

Jeg tester nok neste helg

Samme her, med tanke på at IKM er på søndagen. Eller... Kan hende jeg må svi av noen tester midt i uken, sånn bare for å se.

Har ingen symptomer, foruten en småblødning i går og murringer i korsryggen i går og forgårs.

Samme her, med tanke på at IKM er på søndagen. Eller... Kan hende jeg må svi av noen tester midt i uken, sånn bare for å se.

Har ingen symptomer, foruten en småblødning i går og murringer i korsryggen i går og forgårs.
Jeg har IKM på lørdag, men orker ikke å teste tidlig for jeg vet av erfaring at jeg bør vente til etter IKM for å få positiv test. Har i grunn kjent noen små ting som kan tyde på svangerskap, men er usikker på om jeg bare innbiller meg det.

Jeg prøver å holde meg lengst mulig, men ryker vel snart på en billigstrimmel. Jeg er bare 7 dpo da. Så bør vente til mandag. :-)

Masse lykke til;)

Jeg er litt usikker egentlig om jeg er 9 ell 10 dpo i morgen..jeg testet positivt på el man,tirs og onsdag og negativt på torsdag..hva ville du sagt?? :)

Ikke godt å si om egget slapp onsdag kveld eller torsdag morgen.
Jeg fikk positiv onsdag og torsdag men mener selv egget slapp torsdag kveld så jeg regner 1dpo fra fredag. Men kanskje jeg bare er 8dpo og ikke 9 som jeg trur :confused:
Min test var hvertfall negativ idag :(:(

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013

Er ikke enkelt å vite nyaktig dag, får vente en stund til å teste igjen.

Hei! Har prøvd å holde meg unna her (blir helt kokko i hodet :p), men nå klarte jeg ikke lenger :D. Kjemper mot testemanien :p ikm 18. Okt på meg :) og jeg har skummelt mye troen på at det går denne gangen :oops:

-Appen

Har også ikm 18.okt... Greier ikke å motstå selv om jeg vet det er altfor tidlig ennå....

Sent from my iPad using BV Forum

Hei! Har prøvd å holde meg unna her (blir helt kokko i hodet :p), men nå klarte jeg ikke lenger :D. Kjemper mot testemanien :p ikm 18. Okt på meg :) og jeg har skummelt mye troen på at det går denne gangen :oops:

-Appen

Oppdatert. :)

Noen som har testet? :)

Jeg flytter over til ny uke.. Har ikm 5, 6 nov tipper jeg. Årh er så lei. :-(

Jeg flytter over til ny uke.. Har ikm 5, 6 nov tipper jeg. Årh er så lei. :-(

Oppdatert! :)

Skulle du egentlig hatt FF-grafen din i signaturen din? For nå har du bare nettsiden til FF der. :)

Lykke til med ny IKM!

Negativ test her. På mandag/tirsdag var det noe rart med kroppen, lurer på om det var da jeg hadde EL, ikke 3.10, som jeg skulle egentlig hatt hvis syklusen min er stabil. Men tror nå litt på ustabil syklus, siden p-pille slutt for 2,5mnd siden. Å vi hadde ikke sex i disse to dagene, så d spørs om svømmerne klarte seg siden søndag. Men alt er usikkert helt til tr kommer. Da får jeg se hvordan syklusen egentlig er... Men ingen sure miner her, bare å humpe å kose seg videre :) å eventuelt teste på nytt senere ;) men krysser fingrene i hverfall for alle dere andre :) :)

Oppdatert! :)

Skulle du egentlig hatt FF-grafen din i signaturen din? For nå har du bare nettsiden til FF der. :)

Lykke til med ny IKM!
Ja, jeg har prøvd å få det til :-P Men ikke noe bilde som kommer opp. Har mac, kanskje det ikke går da?

Negativ test her. På mandag/tirsdag var det noe rart med kroppen, lurer på om det var da jeg hadde EL, ikke 3.10, som jeg skulle egentlig hatt hvis syklusen min er stabil. Men tror nå litt på ustabil syklus, siden p-pille slutt for 2,5mnd siden. Å vi hadde ikke sex i disse to dagene, så d spørs om svømmerne klarte seg siden søndag. Men alt er usikkert helt til tr kommer. Da får jeg se hvordan syklusen egentlig er... Men ingen sure miner her, bare å humpe å kose seg videre :) å eventuelt teste på nytt senere ;) men krysser fingrene i hverfall for alle dere andre :) :)

Mange ganger man kan føle seg rar i kroppen i løpet av en syklus, så jeg krysser fingrene for at du hadde EL før jeg, og at du fortsatt har sjansen på positiv test snart! :)

Skal vi se, det skal se sånn ut for deg (din kode fortsatt);

upload_2013-10-12_10-38-37.png

Jeg sniker inn mine tester fra i dag her:) Strekene vises selvfølgelig bedre i virkeligheten, så blir spennende å se om dem er sterkere i morgen:)
ImageUploadedByBV Forum1381573487.674325.jpg

Back
Topp