Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tester nok neste helg
Jeg har IKM på lørdag, men orker ikke å teste tidlig for jeg vet av erfaring at jeg bør vente til etter IKM for å få positiv test. Har i grunn kjent noen små ting som kan tyde på svangerskap, men er usikker på om jeg bare innbiller meg det.Samme her, med tanke på at IKM er på søndagen. Eller... Kan hende jeg må svi av noen tester midt i uken, sånn bare for å se.
Har ingen symptomer, foruten en småblødning i går og murringer i korsryggen i går og forgårs.
Masse lykke til
Jeg er litt usikker egentlig om jeg er 9 ell 10 dpo i morgen..jeg testet positivt på el man,tirs og onsdag og negativt på torsdag..hva ville du sagt??![]()
Hei! Har prøvd å holde meg unna her (blir helt kokko i hodet), men nå klarte jeg ikke lenger
. Kjemper mot testemanien
ikm 18. Okt på meg
og jeg har skummelt mye troen på at det går denne gangen
-Appen
Noen som har testet?![]()
Ikke noe spennende her. Kun en strek
Jeg flytter over til ny uke.. Har ikm 5, 6 nov tipper jeg. Årh er så lei. :-(
Ja, jeg har prøvd å få det tilOppdatert!
Skulle du egentlig hatt FF-grafen din i signaturen din? For nå har du bare nettsiden til FF der.
Lykke til med ny IKM!
Negativ test her. På mandag/tirsdag var det noe rart med kroppen, lurer på om det var da jeg hadde EL, ikke 3.10, som jeg skulle egentlig hatt hvis syklusen min er stabil. Men tror nå litt på ustabil syklus, siden p-pille slutt for 2,5mnd siden. Å vi hadde ikke sex i disse to dagene, så d spørs om svømmerne klarte seg siden søndag. Men alt er usikkert helt til tr kommer. Da får jeg se hvordan syklusen egentlig er... Men ingen sure miner her, bare å humpe å kose seg videreå eventuelt teste på nytt senere
men krysser fingrene i hverfall for alle dere andre
![]()
![]()
Ja, jeg har prøvd å få det tilMen ikke noe bilde som kommer opp. Har mac, kanskje det ikke går da?