Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis dere er gravid så vil de fleste havne i juni. Når jeg regner ut på meg så vil jeg få termin 1 eller 2 juli. Jeg fikk min sønn to uker før termin sist og dersom det samme skjer igjen vil jeg jo få i juni. Så dersom jeg er gravid nå, bør jeg da gå videre i juni eller juli formet? Er så usikker.
Hvis dere er gravid så vil de fleste havne i juni. Når jeg regner ut på meg så vil jeg få termin 1 eller 2 juli. Jeg fikk min sønn to uker før termin sist og dersom det samme skjer igjen vil jeg jo få i juni. Så dersom jeg er gravid nå, bør jeg da gå videre i juni eller juli formet? Er så usikker.
Ble litt usikker, men dersom jeg skal tenke at det blir som sønnen min så blir det mest naturlig med juni. Jeg var i en oktober gruppe med han og fikk han i september og ettersom jeg bor så langt vekke fra sykehus så tror jeg de setter i gang før så da blir det juni, men føler meg litt frekk om jeg hopper inn i juni forum så har jeg termin i juli. Ble litt usikker. Men for all del jeg burde og vente til jeg har fått svar på en test. Denne gangen skal jeg ikke si noe til noen før det har gått 12 uker om jeg klarer å vente, de to siste gangene har jeg sakt det før og ente med SA. ER så spent nå, men det er lenge til neste helg.Jeg har tenkt på omtrent den samme problemstillingen. Dersom det klaffer har jeg (i følge den terminkalkulatoren jeg har brukt) menstermin 28. juni og EL-termin 30. juni. I tillegg er jeg førstegangsprøver, og førstegangsfødende føder i snitt 4 dager over termin, så man kan egentlig sette sannsynlig termin 4 dager senere. Så da blir det jo 2. juli eller 4. juli. Hihi.. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å vente med videre fundering på problemstillingen til jeg får positiv test, men tror kanskje jeg ville flyttet inn i juli-forumet om jeg får positiv test nå.Du får vel bare følge magefølelsen din da? For deg ville kanskje juni være mest aktuelt?
Ble litt usikker, men dersom jeg skal tenke at det blir som sønnen min så blir det mest naturlig med juni. Jeg var i en oktober gruppe med han og fikk han i september og ettersom jeg bor så langt vekke fra sykehus så tror jeg de setter i gang før så da blir det juni, men føler meg litt frekk om jeg hopper inn i juni forum så har jeg termin i juli. Ble litt usikker. Men for all del jeg burde og vente til jeg har fått svar på en test. Denne gangen skal jeg ikke si noe til noen før det har gått 12 uker om jeg klarer å vente, de to siste gangene har jeg sakt det før og ente med SA. ER så spent nå, men det er lenge til neste helg.![]()
Om jeg tester positivt flytter jeg inn på juli. Vet med sikkerhet at jeg går over termin. Vil få mensentermin 28 juni.
Taster på appen
SA 7 juli 2013
Da håper jeg vi flytter inn i juli sammen!Fortsatt menssmerter, men også smerter i underlivet og på sidene av magen??? Kjemperare menssmerter denne gangen, og DET gir jo nytt håp. At det ikke kjennes ut som bare vanlig menssmerter.
Så fort kan en deppe-dag snu altså.
Åååå jeg krysser fingrene for degdette høres jo veldig lovende ut
![]()
Da håper jeg vi flytter inn i juli sammen!Fortsatt menssmerter, men også smerter i underlivet og på sidene av magen??? Kjemperare menssmerter denne gangen, og DET gir jo nytt håp. At det ikke kjennes ut som bare vanlig menssmerter.
Så fort kan en deppe-dag snu altså.
Idag har jeg hatt sånn merkelig vondt i underlivet. Kjennes ut som det presser på en måte. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det men eneste jeg kan sammenligne det med var nedpress jeg hadde mye av spesielt i siste svangerskap. Så stikker/strekker det en del nederst i magen, puppene er ømme spesielt den venstre og akkurat nå er jeg faktisk ganske kvalm.
Haha og jeg som ikke skulle kjenne etter symtomer
Taster på appen
SA 7 juli 2013

Ååå jeg føler at humøret ikke er på topp! Fett hår og kviser, akkuratt som jeg pleier før mensen kommer![]()
Nå vet jeg ikke om du har barn fra får, men alle de gangene jeg har vært gravid har det fete håret og kviser vært verre i begynnelsen av svangerskapet enn like før mensen