IKM UKE 41

Hva vil vi ha?

• Antall som har svart
    33
  • Avstemningen er avsluttet .
Haha ja, det er det, viktig å ha et godt fundament for en graviditet. Det er en investering i starten på et nytt liv :happy: Jeg er 9 dpo i dag.

Har også tenkt sånn hva hvis det er mannen som gir meg de dårlige kromosomene som gjør at jeg har kjemisk hver måned :O Tror jeg ved et eller annet tidspunkt hvis det fortsetter med kjemiske graviditeter skal tvinge han til å sjekke fertiliteten sin også :smiley-ashamed004
Satte samboer og på vitaminer jeg, da fikk jeg plutselig positive tester

Ah ja kanskje jeg bare skal be han ta vitaminer da. Hva slags vitaminer tok han?
Han gjorde forrige gang vi fikk det til med datteren vår og. Sink, selen, magnesium, b12 og folsyre. Han går på blodfortynnende så kan ikke ta q10 og må være forsiktig med c-vitamin, ellers hadde han tatt det og

Han gjorde forrige gang vi fikk det til med datteren vår og. Sink, selen, magnesium, b12 og folsyre. Han går på blodfortynnende så kan ikke ta q10 og må være forsiktig med c-vitamin, ellers hadde han tatt det og
Skal spørre han om det. Regner med at det er noe multivitamin tilskudd som inneholder det meste slik at han ikke må ha ørten tabletter :)

Note to myself: Stikkende, magekrampetrak i magen og på venstre side eggstokkområde:angel5 Nesten typ diaréknip:angelic: Det har vart nå ett kvarter kl 19.43:nailbiting:

7 dpo
Symptomer: Murringer av og på, utrolig merkelig drømmer (drømte jeg var utro med bestekompisen til mannen? :laughing001), hvite «klumper» i do når jeg tisser. Økt temp på 37.5 ca. Jeg temper ikke til vanlig men jeg ligger under 37 som regel.

Testene viser svak skygge, men ikke noe tydelig.

Spent på morgendagen :angelic:
Spennende, krysser alle fingre :love7

Da har jeg bestilt mer Fertility-tilskudd(de har 20% på alle varer på protein.no) og mer Q10 på sunkost.no.. Blir dyrt i lengden, men... også testetøs deluxe i tillegg.. Ooops:smiley-ashamed004:smiley-ashamed005
Screenshot_20250928_205213_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20250928_210404_Samsung Internet.jpg
Tar du tilskuddet hele måneden eller kun rundt el eller noe? :happy: Jeg blir alltid så skeptisk til å få for mye av noe i meg, hvis man får det gjennom daglig kost også :laughing002

Tar du tilskuddet hele måneden eller kun rundt el eller noe? :happy: Jeg blir alltid så skeptisk til å få for mye av noe i meg, hvis man får det gjennom daglig kost også :laughing002

Tilskudd hele syklusen:happy119

PP6/CD22/7DPO:

Kjenner dessverre veldig lite:sorry: Litt ømme pupper, en fjert her&der, men that's it:rolleyes: Og tempen går feil vei, den går nedover:hilarious: 24 små timer igjen til testemaratonet setter igang og testetøsa slippes friiii:nailbiting::smiley-bounce012:gen014
Screenshot_20250930_073453_FF App.jpg

Back
Topp