IKM UKE 41

Hva vil vi ha?

• Antall som har svart
    33
  • Avstemningen er avsluttet .
8 dpo
Mer rosa i virkeligheten men !!!! :Heartbigred :shy:

Vært på nattevakt så skal ta en til etter jeg våkner og urinen er mer konsentrert :shy:

IMG_8273.jpeg
IMG_8271.jpeg

Hvordan var tempen din en av månedene som endte i kjemisk?

Den pleier å ligge høyt, så spørs om det ikke var en kjemisk engang denne mnd :hilarious:
Screenshot_20250930_084120_FF App.jpg

Ja, kan tikke av på det meste, så har liksom bestemt meg for at jeg blir/er gravid denne gangen. Kommer til å bli så sint og skuffet om det ikke dukker opp en strek til iløpet av de neste dagene.
Da er vi i samme båt. Jeg mistet i august og er på første pp etterpå. Har ikke fått mensen imellom. Symptomene nå og da er identiske og jeg var helt sikker på at jeg var gravid i august som jeg egentlig var nå. Bare jeg ville ikke håpe for mye denne gangen.
Håper du får positive tester ila de neste dagene :Heartbigred

Note to myself: Stikkende, magekrampetrak i magen og på venstre side eggstokkområde:angel5 Nesten typ diaréknip:angelic: Det har vart nå ett kvarter kl 19.43:nailbiting:
Som om jeg skulle skrevet det selv! Holdt på til 3 tiden i natt. Strålte også ned beinet og kom i bølger.

Har for ordens skyld ikke kjent på det samme med hverken eggløsning, eller ulcerøs kolitt!

Da er vi i samme båt. Jeg mistet i august og er på første pp etterpå. Har ikke fått mensen imellom. Symptomene nå og da er identiske og jeg var helt sikker på at jeg var gravid i august som jeg egentlig var nå. Bare jeg ville ikke håpe for mye denne gangen.
Håper du får positive tester ila de neste dagene :Heartbigred
Så trist at du mistet :Heartred
Testen din å ser jo veldig lovende ut! Håper den fortsetter å utvikle seg :smiley-angelic001

Har ikke nick enda!
Men jeg er med om jeg kan;
38 - B1 - PP1 etter exu - EL 23/9 - IKM 08/10.

Har dette kartet foreløpig. Fertility friend maser om at de siste temperaturene mine er ujevne og at jeg må teste på rett tidspunkt. Men de er bare pluss/minus en halvtime...er ikke det OK?

IMG_7639.jpg

Har ikke nick enda!

Har dette kartet foreløpig. Fertility friend maser om at de siste temperaturene mine er ujevne og at jeg må teste på rett tidspunkt. Men de er bare pluss/minus en halvtime...er ikke det OK?

Vis vedlegget 471157
Man skal helst holde seg innenfor +/- 10 min :shy:

Har ikke nick enda!

Vis vedlegget 471157
Velkommen! En halvtime er godt innafor. Den mener nok de aller første dagene der, de som har trekanter på seg. Men ser ikke ut som at de er så relevante lengre etter at tempen din har steget mye og du åpenbart er i lutealfasen :happy:

Velkommen! En halvtime er godt innafor. Den mener nok de aller første dagene der, de som har trekanter på seg. Men ser ikke ut som at de er så relevante lengre etter at tempen din har steget mye og du åpenbart er i lutealfasen :happy:
Takk!
Skjønner. Det virket som om varselet var nytt (tror egentlig det kom i går??) - men det gir jo mest mening at det kanskje kom i går etter en del regelmessige målinger og at appen reagerer på de første målingene..

ja, dette er første gang jeg temper og det er jo ganske etter læreboka hittil?

Takk!
Skjønner. Det virket som om varselet var nytt (tror egentlig det kom i går??) - men det gir jo mest mening at det kanskje kom i går etter en del regelmessige målinger og at appen reagerer på de første målingene..

ja, dette er første gang jeg temper og det er jo ganske etter læreboka hittil?
Første gangen jeg temper denne syklusen selv :) Det har vært utrolig interessant :happy: Men jeg gjetter fortsatt at varselet kommer fra de to første dagene der jeg da :pompus:

Back
Topp