IKM UKE 41

Hva vil vi ha?

• Antall som har svart
    33
  • Avstemningen er avsluttet .
8DPO kveld

Legger det til da jeg sa jeg skulle teste etter søvn- kommer ikke til å spamme dere to ganger daglig :joyful: :smiley-bounce022

Dette er babyplan tidlig stav :Heartbigred

Det murrer godt og jeg føler meg mer avslappet denne runden sammenlignet med SA forrige måned, selvom det er tidlig. Har i bakhodet at det kan snu men krysser alt jeg har for at det blir terminspire :flower

Vedlegg

• IMG_8286.jpeg
    IMG_8286.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 53
8DPO kveld

Legger det til da jeg sa jeg skulle teste etter søvn- kommer ikke til å spamme dere to ganger daglig :joyful: :smiley-bounce022

Det murrer godt og jeg føler meg mer avslappet denne runden sammenlignet med SA forrige måned, selvom det er tidlig. Har i bakhodet at det kan snu men krysser alt jeg har for at det blir terminspire :flower
Ååååå gratulerer!!! :talk017

Ønsker du å bli satt på gravid allerede?

8DPO kveld

Så utrolig stas, gratulerer!! :Heartred :joyful:

8DPO kveld

En sånn ultratidlig digital hadde nok slått ut på den streken der :happy:

2 dpo :D I går var en dårlig dag. Men nå har jeg funnet ut at 1 dpo for meg er en skikkelig drittdag, har notert med det tidligere også. Jeg tåler visst ikke den droppen i hormoner eller østrogen eller hva det nå var. Var kvass både med barna og samboer, og sovnet med ungene kl åtte og sov til neste dag. Jaja, føles bedre i dag! Andre som har det sånn?

8DPO kveld

Herreguud, gratulerer :Heartblue

2 dpo :D I går var en dårlig dag. Men nå har jeg funnet ut at 1 dpo for meg er en skikkelig drittdag, har notert med det tidligere også. Jeg tåler visst ikke den droppen i hormoner eller østrogen eller hva det nå var. Var kvass både med barna og samboer, og sovnet med ungene kl åtte og sov til neste dag. Jaja, føles bedre i dag! Andre som har det sånn?
Føler den. Godt det er bedre i dag :Heartblue 1DPO idag og måtte bare legge meg på sofaen og sove når jeg kom hjem fra jobb o_O
Har også hatt skikkelig vondt i den ene siden av korsryggen som stråler ned i venstre ben.. satser på at det er bedre imorgen.

Jeg har havnet på skyggekjøret igjen. Skulle nok bare ha kasta de testene fra batch 11 som ga sånn skygger sist runde, men overbeviste jeg selv om at jeg kunne bruke de på sånn 2 timers urin når jeg ikke vil kaste bort ordentlige tester :banghead:
IMG_3793.jpeg

Vet ikke om den vises på bildet etter det er lasta opp hit, men den er absolutt synlig i virkeligheten. Og selv om det ikke er noe synlig på noen andre tester og jeg har hatt sterkere skygger på disse før, så sier håpet i meg at kanskje det er begynnelsen på noe. :dead: :smiley-angelic001

Jeg har havnet på skyggekjøret igjen. Skulle nok bare ha kasta de testene fra batch 11 som ga sånn skygger sist runde, men overbeviste jeg selv om at jeg kunne bruke de på sånn 2 timers urin når jeg ikke vil kaste bort ordentlige tester :banghead: Vis vedlegget 471165
Vet ikke om den vises på bildet etter det er lasta opp hit, men den er absolutt synlig i virkeligheten. Og selv om det ikke er noe synlig på noen andre tester og jeg har hatt sterkere skygger på disse før, så sier håpet i meg at kanskje det er begynnelsen på noe. :dead: :smiley-angelic001
Jeg ser den! :Heartbigred Hååper den blir sterkere :joyful::joyful: Jeg fikk også skygge igår 7dpo på babyplan sine, og de ble rosa i dagxsmile6

Jeg har havnet på skyggekjøret igjen. Skulle nok bare ha kasta de testene fra batch 11 som ga sånn skygger sist runde, men overbeviste jeg selv om at jeg kunne bruke de på sånn 2 timers urin når jeg ikke vil kaste bort ordentlige tester :banghead: Vis vedlegget 471165
Det der hadde jeg tolket som babystrek! Fikk du så tydeligere skygger sist? Håperhåper den blir sterkere :Heartred

Føler den. Godt det er bedre i dag :Heartblue 1DPO idag og måtte bare legge meg på sofaen og sove når jeg kom hjem fra jobb o_O
Har også hatt skikkelig vondt i den ene siden av korsryggen som stråler ned i venstre ben.. satser på at det er bedre imorgen.
Ja bedre i dag, håper du også får det bedre i morgen :Heartred Akkurat der er gutta heldigere som ikke har så berg- og dalbane gjennom måneden. Kjipt med den strålesmerten, har du hatt sånn før?

8DPO kveld

Gratulerer så mye med spiren :smiley-bounce012 :love7:cool05:gen014:dance008:dance011:love017:happy093:hug007:talk017:binkybaby:love7:Heartblue:Heartpink

Ser streken:excited001Hvor mange dpo er du?❤️

Ja bedre i dag, håper du også får det bedre i morgen :Heartred Akkurat der er gutta heldigere som ikke har så berg- og dalbane gjennom måneden. Kjipt med den strålesmerten, har du hatt sånn før?
Takk for det :Heartblue Ja, du sier noe der. Har prøvd å forklare det for kjæresten, men virker ikke helt som han skjønner det :p

Tja, jeg har hatt det et par ganger rundt PMS liksom, og da har det gjerne blitt TR noen dager etter. Men kan ikke huske å ha opplevd det rundt EL før. Jeg regner med det er hormonutløste smerter hvertfall.

Yoshi2401 - 30 - B2 - PP3 - EL 20/09 - IKM 5/10

Har en 13 mnd gammel gutt fra før, vi prøvde i 3 år før vi ble gravide med ham. Har ikke brukt prevensjonsmiddel siden fødsel, og fikk første mens i januar i år. Regelmessig ever since. Får positiv utslag på EL-tester. Håper inderlig at det ikke blir like lang venting denne gangen. Krysser veldig fingrene for tvillinger neste gang♥️ Lykke til alle sammen

Jeg ser den! :Heartbigred Hååper den blir sterkere :joyful::joyful: Jeg fikk også skygge igår 7dpo på babyplan sine, og de ble rosa i dagxsmile6
Ja, jeg håper virkelig at det er ordentlig strek i morgen! Har noen bevegelser/kramper i livmorområdet nå som jeg aldri har vært borti før, så det virker jo som det skjer noe. Kjenner at fallhøyden begynner å bli stor nå :nailbiting:

Back
Topp