IKM UKE 41

Hva vil vi ha?

• Antall som har svart
    33
  • Avstemningen er avsluttet .
4 og 1 1/2 :Heartred vi har alltid sett for oss tre barn. Lille snuppa på halvannet år er fortsatt en liten bebis i mine øyne… samtidig tar jo et svangerskap LITT tid så det blir ikke helt krise om hun blir storesøster som 2-åring:)
Nei det blir jo absolutt veldig fin aldersforskjell på alle 3 :happy: Men tenker dere å bare ta det litt avslappet denne prøveperioden her da, kanskje? Vet ikke om du har noe preferanse på tid på året du ønsker barn eller lignende :happy:

Nei det blir jo absolutt veldig fin aldersforskjell på alle 3 :happy: Men tenker dere å bare ta det litt avslappet denne prøveperioden her da, kanskje? Vet ikke om du har noe preferanse på tid på året du ønsker barn eller lignende :happy:
Ja, tenker de blir en fin liten flokk <3

Som nevnt får vi se om jeg er klar. Har det så fint på jobben og det er godt med rutiner og hverdagen ellers. Men - tenker juni/juli/august er helt supre måneder.

Jeg kommer ikke til å teste etter eggløsning. Gjorde forsåvidt ikke det ved tidligere graviditeter heller. Eneste gangene jeg tester for eggløsning er for å unngå samleie i den fertile perioden. MEN - syklusen min har vært helt off i det siste. Egentlig helt siden jeg fikk tilbake mensen for et halvt år siden. Såå ja. Vi er super avslappet:)

Aii ikke positive EL tester enda, men antydning til stigning. Hender at den humper litt rundt 5-6 en dag eller to før den stiger, og jeg håper virkelig den gjør det nå altså slik at EL ikke kommer før mandag iallfall. Trenger ikke positiv test før tidligst i morgen, helst på lørdag :smiley-angelic001 Og med 3 dagers topper betyr det EL på mandag eller tirsdag forhåpentligvis. Da har jeg iallfall en mulighet med aksjelegging 1 dag etter EL neste periode hvis de positive testene drøyer til i morgen.
Screenshot_20250918_090340_SmileReader.jpg

Flere som har problemer med å finne denne tråden her i dag?
Det pleier å ligge der når jeg trykker på «forum» i menyen på appen, men i dag var denne tråden borte :confused005 Men ligger mange andre tråder der.
Måtte gå på bjellen med varslinger for å finne denne.

Flere som har problemer med å finne denne tråden her i dag?
Det pleier å ligge der når jeg trykker på «forum» i menyen på appen, men i dag var denne tråden borte :confused005 Men ligger mange andre tråder der.
Måtte gå på bjellen med varslinger for å finne denne.
Da har det bare vært mye aktivitet i de andre forumene. Det er jo ikke så mye som skjer for gruppen vår enda :confused005 Men den forsvinner ikke, den ligger bare på side 2 på "Vi som prøver".

Har sitti og analysert temp grafer i ene forumet som heter "Vi som temper" litt lengre bak der også. Har bare tatt tempen i 3 dager, men den driver jo bare og stuper nedover. Den må jo gå litt opp igjen også hvis den skal klare å stupe igjen til EL? :pompus:

Da har det bare vært mye aktivitet i de andre forumene. Det er jo ikke så mye som skjer for gruppen vår enda :confused005 Men den forsvinner ikke, den ligger bare på side 2 på "Vi som prøver".

Har sitti og analysert temp grafer i ene forumet som heter "Vi som temper" litt lengre bak der også. Har bare tatt tempen i 3 dager, men den driver jo bare og stuper nedover. Den må jo gå litt opp igjen også hvis den skal klare å stupe igjen til EL? :pompus:
Aa, da skjønner jeg :D Den ble synlig igjen der nå.

Jeg har ikke vært borti å tempe før og har ikke lest så mye om det enda heller, så jeg har rett og slett ingen peiling på det området :dance018
Har sett litt her på forum at noen skriver om det, men jeg har ikke skjønt så mye av det :laughing002

Min temp pleier og fortsette ned under tr, så flater det litt ut noen dager og går svakt opp igjen dagene før el. Tror ikke alle får dropp før:)

⁸Min temp pleier og fortsette ned under tr, så flater det litt ut noen dager og går svakt opp igjen dagene før el. Tror ikke alle får dropp før:)
Synes de fleste grafene ser ut som det du forklarer. Jeg skal jo straks inn mot positive EL tester, og dette er tempen min hehe:

Screenshot_20250918_153704_FF App.jpg

Har jo ingenting å sammenligne med enda, men hvis den skal ha et stort dropp så må den komme seg litt opp igjen :hilarious: Siden EL testene fortsatt er midt på treet forventer jeg EL på CD 16 da, så har jo noen dager til å øke :)

Synes de fleste grafene ser ut som det du forklarer. Jeg skal jo straks inn mot positive EL tester, og dette er tempen min hehe:

Vis vedlegget 470109

Har jo ingenting å sammenligne med enda, men hvis den skal ha et stort dropp så må den komme seg litt opp igjen :hilarious: Siden EL testene fortsatt er midt på treet forventer jeg EL på CD 16 da, så har jo noen dager til å øke :)
1000009174.jpg
din graf ser foreløbig akkurat ut som min gjorde forrige måned fra dag 10 :hilarious:
Ser du har et par trekanter på tempingen din, noe som viser at du ikke temper til samme tid hver dag.
Hvis du forsøker å holde deg til samme tidspunkt, mulig grafen vil se litt annerledes ut? :)

Vis vedlegget 470112din graf ser foreløbig akkurat ut som min gjorde forrige måned fra dag 10 :hilarious:
Ser du har et par trekanter på tempingen din, noe som viser at du ikke temper til samme tid hver dag.
Hvis du forsøker å holde deg til samme tidspunkt, mulig grafen vil se litt annerledes ut? :)
Å, hehe, det er bare pga katten min kommer og vekker meg. Også avhenger det av om jeg tenker å ta hjemmekontor eller ikke. Våkner mellom 5 og 7 hver dag. Betyr det at jeg kommer til å få trekanter hver dag? Men du har ikke temp dropp før eggløsning med andre ord? For i så fall så ser jo grafen din akkurat ut som noe min vil utvikle seg til foreløpig basert på kun 3 dager med temping :pompus:

Blir visst starten på toppen i dag og EL på søndag sikkert da. Da kommer jeg meg egentlig i IKM uke 40, hehe. Men holder meg her jeg :angelic:

Nå blir det ingen PP neste måned da, så håper virkelig det klaffer denne måneden her :smiley-angelic001 Nå må jeg bare hente forloveden min, også satser vi på sommerspire 2026. Let's go! :flower

Screenshot_20250918_223612_SmileReader.jpg

Å, hehe, det er bare pga katten min kommer og vekker meg. Også avhenger det av om jeg tenker å ta hjemmekontor eller ikke. Våkner mellom 5 og 7 hver dag. Betyr det at jeg kommer til å få trekanter hver dag? Men du har ikke temp dropp før eggløsning med andre ord? For i så fall så ser jo grafen din akkurat ut som noe min vil utvikle seg til foreløpig basert på kun 3 dager med temping :pompus:
Ja, de dagene du ikke temper til fast tid, vil det være en trekant.

Nei, jeg har ikke brukt å ha tempdropp før EL ser jeg. :dontknow:happy7

Ja, de dagene du ikke temper til fast tid, vil det være en trekant.

Nei, jeg har ikke brukt å ha tempdropp før EL ser jeg. :dontknow:happy7
Hvis grafen min følger din så burde den gå jevnt oppover fra i dag av da med andre ord :) Skal prøve å bli litt flinkere til å tempe på samme tidspunkt :smiley-ashamed004

Kjenner at egget kommet til å bli sluppet fra høyre eggleder denne gangen :happy: Var litt usikker på om jeg kom til å kjenne det hvis høyre slapp egg ettersom myomet mitt ligger oppå/mellom livmor og høyre eggleder.

Screenshot_20250919_101051_SmileReader.jpg

Screenshot_20250919_101300_FF App.jpg

Vis vedlegget 470112din graf ser foreløbig akkurat ut som min gjorde forrige måned fra dag 10 :hilarious:
Jeg tenkte jeg kom til å ha slik graf som du har, men synes temp stigningen min går litt for raskt oppover igjen til at den kan få samme jevne stigning. Veldig spent på om jeg får dropp i morgen eller i overimorgen ved eggløsning eller om den fortsetter stigningen slik din gjør :nailbiting: Den startet iallfall stigningen sin den dagen jeg hadde høy EL måling, så kan se når jeg får høye EL målinger med grafen :pompus:
Screenshot_20250920_085657_FF App.jpg

1000009227.jpg
Det er lenge til innspurt her. Tenker å begynne testingen etter EL på fredag :dance018

Blir visst starten på toppen i dag og EL på søndag sikkert da. Da kommer jeg meg egentlig i IKM uke 40, hehe. Men holder meg her jeg :angelic:

Nå blir det ingen PP neste måned da, så håper virkelig det klaffer denne måneden her :smiley-angelic001 Nå må jeg bare hente forloveden min, også satser vi på sommerspire 2026. Let's go! :flower

Vis vedlegget 470119
Heia heia! Håper sommerspiren sitter nå Kine :smiley-angelic001 :Heartpink

Jeg tenkte jeg kom til å ha slik graf som du har, men synes temp stigningen min går litt for raskt oppover igjen til at den kan få samme jevne stigning. Veldig spent på om jeg får dropp i morgen eller i overimorgen ved eggløsning eller om den fortsetter stigningen slik din gjør :nailbiting: Den startet iallfall stigningen sin den dagen jeg hadde høy EL måling, så kan se når jeg får høye EL målinger med grafen :pompus:
Vis vedlegget 470224
Jeg er ikke noe ekspert på temping, men kan godt være at den dropper på nytt eller at den holder seg slik som nå før ny tempøkning etter EL. Den viser iallefall at EL ikke har vært enda :cat:

Back
Topp