IKM UKE 41

Hva vil vi ha?

• Antall som har svart
    33
  • Avstemningen er avsluttet .
Ja 100% :) Er litt for sen til å teste de to tingene denne syklusen her tror jeg, men kan iallfall kjøpe Salvie te på en helsekost og prøve det i sånn 5 dager haha. Eller er salviete noe man skal fortsette med videre etter EL også kanskje?
Skal ikke drikke drikke Salvie etter EL, da bytter jeg til urte te med kamille og litt ingefær.

Prøver96 - 29 - B1 - PP6 (PP3 etter EXU) - EL 26/09 - IKM 10/10

Melder meg inn her igjen etter en lengre pause fra forumet, mest på grunn av egen psyke da det tar på å prøve lenge. Har hatt noe pause fra aktiv prøving etter en EXU tidligere i år, men nu skal det prøves:p
Velkommen tilbake :) Forstår godt at alle følelsene etter et endt svangerskap kan gjøre at man trenger en liten pause :Heartred

Men wow, halve gruppa har jo ikm 10/10 her haha :hilarious:

Kan man drikke kammilete? :hilarious: Med en gang jeg ble gravid sluttet jeg å drikke te, for synes urter var så forvirrende :smiley-ashamed004
Jeg har brukt masse urter jeg, men spør chat GPT, hehe.. åpne for korreksjon om jeg burde la det ligge. Synes det er så deilig med en kopp varm te på kvelden spesielt i follikelfasen og DPO land

Jeg har brukt masse urter jeg, men spør chat GPT, hehe.. åpne for korreksjon om jeg burde la det ligge. Synes det er så deilig med en kopp varm te på kvelden spesielt i follikelfasen og DPO land
Jeg har pleid å ta med meg kamomillete i offshore bag'en min også pga jeg elsker å ta meg en kopp på kvelden :happy: Men prøver å finne sitronmelisse urten i butikken da, for ser for meg at det må være kjempe bra å hakke opp sitronmelisse og drikke det rundt EL tiden? En gang jeg hakket opp litt for mye i en kopp før en eksamen en gang gikk hvilepulsen min ned i 35 liksom haha. Men én liten dose i kamomillete koppen hver dag før EL ved leggetid må jo bare være positivt ser jeg for meg :)

Det som er kjipt med at EL kanskje kommer et par dager for tidlig denne gangen er at jeg da er offshore hele EL perioden min neste måned :smiley-angry017

Åneeei, vil da virkelig ikke håpe det skjer❤️

Jeg ser at forum starter driver og tester positivt veldig ofte i det siste, så det må være masse positiv energi i det å starte forumet :hilarious:
Du har ikke vurdert å slå sammen 41/42? Hilsen en som er litt usikker på hvilken uke jeg ender i :hilarious:

Du har ikke vurdert å slå sammen 41/42? Hilsen en som er litt usikker på hvilken uke jeg ender i :hilarious:
Hehe, jeg er offshore i uke 42 og jobber 12 timers skift, så blir litt vanskelig :smiley-ashamed004 Pleier vanligvis bare å bli med i første gruppen og heller bytte over hvis man må :happy:

Camille13 - 33 - B3 - PP1 - EL 23/9 - IKM 8/10

Er så babysyk, men vet ikke om jeg er klar for dette igjen! Ser egentlig for meg å vente noen sykluser til men vi får se om jeg nå klarer å holde meg… uansett - gøy å være med! <3

Hvis jeg får tilbake 28 dagers syklus så kommer EL 19. Oktober og jeg kommer hjem 21. Oktober. Da må EL komme på kvelden og egget må leve i 2 dager for at vi kanskje skal klare å få inn noen svømmere :(

Ai, ser den ikke er så lett:confused::smiley-ashamed004

Camille13 - 33 - B3 - PP1 - EL 23/9 - IKM 8/10

Er så babysyk, men vet ikke om jeg er klar for dette igjen! Ser egentlig for meg å vente noen sykluser til men vi får se om jeg nå klarer å holde meg… uansett - gøy å være med! <3
Velkommen! :happy: Hvor gamle er barna du har nå? :happy:

Velkommen! :happy: Hvor gamle er barna du har nå? :happy:
4 og 1 1/2 :Heartred vi har alltid sett for oss tre barn. Lille snuppa på halvannet år er fortsatt en liten bebis i mine øyne… samtidig tar jo et svangerskap LITT tid så det blir ikke helt krise om hun blir storesøster som 2-åring:)

Back
Topp