IKM UKE 41

Hva vil vi ha?

• Antall som har svart
    33
  • Avstemningen er avsluttet .
Tr som bestilt i dag!
Klar for mini - 35 - B2 - PP4 - EL 27/09 - IKM 10/10

Har juni-barn fra før og det var helt nydelig å få mannen nesten rett inn i 4 uker ferie :happy: Men hvis det klaffer denne runden så håper jeg det er litt før ferien til eldste så vi kan få litt alenetid på dagtid i starten :angelic:
Forloveden min ville egentlig vente til nå denne måneden her med å prøve og få barn pga han tenkte det ville gå på første prøveperiode. Hadde vært litt morsomt om det klaffet denne måneden her, som om det bare var ment å skje akkurat denne måneden her :hilarious:

Forloveden min ville egentlig vente til nå denne måneden her med å prøve og få barn pga han tenkte det ville gå på første prøveperiode. Hadde vært litt morsomt om det klaffet denne måneden her, som om det bare var ment å skje akkurat denne måneden her :hilarious:
Føler mennene alltid tror det er enkelt :hilarious:

Håper på ekstra god karma for deg nå som du styrer gruppa, veldig lovende track record på de siste ikm-gruppene nå:love017

Føler mennene alltid tror det er enkelt :hilarious:

Håper på ekstra god karma for deg nå som du styrer gruppa, veldig lovende track record på de siste ikm-gruppene nå:love017
Jeg fikk kjemisk umiddelbart etter å ha tatt ut P-staven jeg hadde hatt i 9 år. Da så jeg at han ikke helt visste hvordan han skulle reagere hahaha! Jeg hadde overbevist han om at det gjennomsnittlig tar 6 måneder da, men så sto jeg plutselig der med positiv test med en gang haha. Varte bare 3 dager da, så nå har det blitt mer til at det må gå minst 3 dager før vi kan hype hverandre opp :hilarious:

Hvis Tobr blir gravid og jeg blir gravid så blir det jo en lang rekke med forum startere som har blitt gravide iallfall :hilarious:

Mens vi er i de kjedeligste ukene der det bare er TR og venting på å starte EL testingen; Hvilket kjønn vil dere få i juni basert på kinesisk fødselskart?

Kinesisk fødselskart

Jeg er inne i noen jentemåneder nå. Forloveden min ønsker seg egentlig gutt :hilarious:

Jeg fikk kjemisk umiddelbart etter å ha tatt ut P-staven jeg hadde hatt i 9 år. Da så jeg at han ikke helt visste hvordan han skulle reagere hahaha! Jeg hadde overbevist han om at det gjennomsnittlig tar 6 måneder da, men så sto jeg plutselig der med positiv test med en gang haha. Varte bare 3 dager da, så nå har det blitt mer til at det må gå minst 3 dager før vi kan hype hverandre opp :hilarious:

Hvis Tobr blir gravid og jeg blir gravid så blir det jo en lang rekke med forum startere som har blitt gravide iallfall :hilarious:
Hehe det kan jeg tenke meg var et sjokk ja :hilarious:
Men det lover veldig godt! Kroppen din er i alle fall klar for å bli gravid:smiley-bounce012

Hehe det kan jeg tenke meg var et sjokk ja :hilarious:
Men det lover veldig godt! Kroppen din er i alle fall klar for å bli gravid:smiley-bounce012
Ah ja, håpet egentlig at det ville klaffe UMIDDELBART etter MA når kroppen liksom akkurat hadde holdt på med gravid greier, men må visst prøve litt mer først :dontknow

Har egentlig fått innvilget behandling fra sykehuset pga et stort myom jeg har som de konkluderte med at sannsynligvis var grunnen til MA. Men har fått frist for begynnelse av behandling i februar, og kan jo ikke vente sååå lenge pfffft

Mens vi er i de kjedeligste ukene der det bare er TR og venting på å starte EL testingen; Hvilket kjønn vil dere få i juni basert på kinesisk fødselskart?

Kinesisk fødselskart

Jeg er inne i noen jentemåneder nå. Forloveden min ønsker seg egentlig gutt :hilarious:
Ser det er noen jentemåneder på meg også. Spennende å se om det evt. vil stemme :dummy1:
Jentemåneder her også, hadde vært veldig gøy om det stemte :love017

@Kine 95 Takk for at du opprettet ikm-gruppe:smiley-angelic003Melder meg inn her med dere:greet025

mamat2prinsesser&4prinser - 40 - B7 - PP6(1PP etter kjemisk) - EL 22.09 - IKM 07.10 :binkybaby

Har dere andre her hatt noen prøveperioder der dere har testet noe spesielt? Har litt lyst til å teste ut ananas med kjerne denne prøveperioden også. Typ dele ananasen i 10 ringer og spise to ringer per dag fra 1 dpo til 5 dpo :)

Min syklus varierer med 25-26 dager, ser nå at el ble endret til 26/09 og ikm 10/10, i appen når jeg registrerte mensen. Endret du på meg @Kine 95 ? :)

Back
Topp