IKM uke 41

Prøver å si til meg selv at jeg skal klare å vente til lørdag med å starte og teste :shy:
Nå tror jeg at jeg begynner å bli forkjøla også :dead: Mannen har vært forkjøla hele denne uka (negative koronatester), og jeg hadde håpet at jeg slapp unna den forkjølelsen, men virker ikke sånn:(
F28AB948-1730-477D-A1AC-9E6AD24F8489.jpeg
 
CD22, 8dpo. Ny dag, ny skygge. Svakere enn i går, så det var da kanskje ingenting. Tempen gikk litt ned i dag. Tester igjen etter jobb. Ellers kjente jeg to veldig tydelige stikk i livmoren i går kveld da jeg lå på magen, og har svake menssmerter og stikking i dag. En uke til ikm.
Krysser fingrene for at streken blir sterkere :smiley-angelic001
 
CD22, 8dpo. Ny dag, ny skygge. Svakere enn i går, så det var da kanskje ingenting. Tempen gikk litt ned i dag. Tester igjen etter jobb. Ellers kjente jeg to veldig tydelige stikk i livmoren i går kveld da jeg lå på magen, og har svake menssmerter og stikking i dag. En uke til ikm.
Fins ennu håp :love017
 
Ja, jeg har ikke gitt opp enda, det er jo veldig tidlig enda :) Men har bestemt meg for å vente et par dager før neste test. Det er unødvendig å sløse bort tester på skygger.. Så får vi se om jeg klarer å holde meg :wacky:
Hadde ikke klart å holde meg, selvom jeg skjønner hvorfor du venter altså :laughing002
 
Noen som ser noe her?
8 DPO:)

Synes liksom jeg kan klare å se en antydning til skygge, særlig i overkant.. disse testene er jo veldig svake og ujevne i fargestoffet såvidt jeg husker.. One Step Early.
 

Vedlegg

  • 60F87ED9-E79E-441F-9237-6AAAF9458A22.jpeg
    60F87ED9-E79E-441F-9237-6AAAF9458A22.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 121
Noen som ser noe her?
8 DPO:)

Synes liksom jeg kan klare å se en antydning til skygge, særlig i overkant.. disse testene er jo veldig svake og ujevne i fargestoffet såvidt jeg husker.. One Step Early.
Ja, jeg seeer! :joyful:
 

Vedlegg

  • E62DB4C5-0E7D-4DAF-B27E-AB5CDB5EBCE9.jpeg
    E62DB4C5-0E7D-4DAF-B27E-AB5CDB5EBCE9.jpeg
    811,7 KB · Visninger: 69
Ja, jeg seeer! :joyful:

Utrolig spennende!! Gleder meg til neste test.. og kalkulerer inn sjansen for å bli skuffet, så det skal også gå bra;)

Ergrer meg over at jeg ikke trykket på «bestill» på bedre graviditetstester forrige uke! Og var på Boots i går, der hadde de bare dyre ClearBlue, RFSU tidlig og et ukjent merke jeg ikke husker.. tok ikke sjansen på det ukjente heller, så dro tomhendt derfra;p
 
Blææ, må bare klage litt... Hver måned må jeg ta stilling til om jeg skal fortsette å jobbe på lab eller ikke... Jeg jobber med ulike kjemikalier, så jeg må ut av jobb med én gang jeg får positiv test. Og da er det sykt vanskelig å motivere seg for å gå og jobbe på lab i dpo-dagene! Tenk om hva og hvis det at jeg er på lab ødelegger sjansen for at det går bra :/
 
Nå fikk jeg helt sjuke menssmerter, og det føles som tanta kan komme hvert øyeblikk, så da er det bare å vente.

Håper det blir positive tester på dere andre ❤️
 
Fikk en hel drøss med graviditetstester ramlende inn i postkassa i dag tidlig. Vet ikke dpo, tror ikke vi traff med EL. Lenge til ikm, tenker jeg venter med å teste frem til kanskje onsdag/torsdag neste uke :hilarious:
Har sann skikkelig ubehag i livmor og eggstokker, spesielt om kveldene. Men er det endometeriose som jeg har så kan jeg ikke akkurat tolke ubehag i det området til noe annet.. Jaja, får vente å se. Jeg lever gjennom deres tester jeg nå! :love017
Håper p at alle i hele ikm gruppa får positive tester
 
Back
Topp