IKM uke 41

Bare 3 dpo her. Så er sikkert bare oversynsing av kropp, men jeg er veldig "støl" i livmora i dag, samt murring i korsryggen. Plis la det være noe på gang :smiley-angelic001
 
Altså jeg synes denne er sterkere enn den jeg tok i går kveld… men det ser også ut som om det er mer farge på kontrollstreken, så kanskje det er mer farge i selve testen? Det er sååå frustrerende å ikke vite om det er hcg fra den forrige graviditeten eller fra ny :wacky: må prøve å slutte å tenke på det:hilarious:

Edit.: bildet er ikke redigert, men jeg brukte blits
EA5DF964-30D6-493A-BD1C-F8CA3CB733CA.jpeg
 
Altså jeg synes denne er sterkere enn den jeg tok i går kveld… men det ser også ut som om det er mer farge på kontrollstreken, så kanskje det er mer farge i selve testen? Det er sååå frustrerende å ikke vite om det er hcg fra den forrige graviditeten eller fra ny :wacky: må prøve å slutte å tenke på det:hilarious:

Edit.: bildet er ikke redigert, men jeg brukte blits
Vis vedlegget 389799
Jeg er veldig enig i at streken er veldig sterk. Kan hende det er mye fargestoff i den ja! Men jeg ser også strek nr 2 veldig godt :love017
 
Blææ, må bare klage litt... Hver måned må jeg ta stilling til om jeg skal fortsette å jobbe på lab eller ikke... Jeg jobber med ulike kjemikalier, så jeg må ut av jobb med én gang jeg får positiv test. Og da er det sykt vanskelig å motivere seg for å gå og jobbe på lab i dpo-dagene! Tenk om hva og hvis det at jeg er på lab ødelegger sjansen for at det går bra :/
Kanskje du kan snakke med arbeidsgiver for å tilrettelegge for deg som "prøver"? Ofte så har bedrifter også retningslinjer for hvordan man kan takle det. Kjør på med ekstra verneutstyr, så vil jeg tro du skal være helt trygg. Ugunstige kjemikalier skal man ikke være for nære uansett, gravid eller ikke. Er det snakk om CO gass så kan en ekstra personlig gassmåler være en fin løsning :)
 
Kanskje du kan snakke med arbeidsgiver for å tilrettelegge for deg som "prøver"? Ofte så har bedrifter også retningslinjer for hvordan man kan takle det. Kjør på med ekstra verneutstyr, så vil jeg tro du skal være helt trygg. Ugunstige kjemikalier skal man ikke være for nære uansett, gravid eller ikke. Er det snakk om CO gass så kan en ekstra personlig gassmåler være en fin løsning :)
Ja, det er jo litt vanskelig å snakke med arbeidsgiver om det også, for jeg er doktorgradsstipendiat, så det er liksom en forventning til fremdrift :p Neida, vi bruker jo verneutstyr... Så.. Ja.. Er sikkert litt overbekymret også :meh:
 
Ja, det er jo litt vanskelig å snakke med arbeidsgiver om det også, for jeg er doktorgradsstipendiat, så det er liksom en forventning til fremdrift :p Neida, vi bruker jo verneutstyr... Så.. Ja.. Er sikkert litt overbekymret også :meh:
Sniker
Det skal nok ikke ødelegge noe hvis man sier ifra ved positiv test :happy:
 
Ja, det er jo litt vanskelig å snakke med arbeidsgiver om det også, for jeg er doktorgradsstipendiat, så det er liksom en forventning til fremdrift :p Neida, vi bruker jo verneutstyr... Så.. Ja.. Er sikkert litt overbekymret også :meh:
Jeg har vært der selv og er sikker på at det løser seg. Ta et møte med HMS-ansvarlig, så slipper du den samtalen med veileder om du føler det blir ubehagelig. De har nok gode råd for hvordan du kan gjøre det, så slipper du å ha med deg den bekymringen inn i hverdagen :) lykke til!
 
Back
Topp