IKM uke 41

Denne ventetiden går så sakte :hungover:
2CC45F51-6B1C-4A82-9E20-FEE6E10483A5.jpeg
 
Fikk sterk positiv eggløsningstest i går kveld, positiv i dag morges og negativ i ettermiddag. Vil det da si jeg har eggløsning i dag og når regner jeg 1 dpo? :)
 
Fikk sterk positiv eggløsningstest i går kveld, positiv i dag morges og negativ i ettermiddag. Vil det da si jeg har eggløsning i dag og når regner jeg 1 dpo? :)
Man har el 12-48 timer etter positiv eggløsningstest. Hvis du ikke temper, ville jeg sagt eggløsningsdagen er dagen etter første positive test. Altså at el er i dag og at du er 1 dpo i morgen :)
 
Forresten kan det jo endres til det korrekte, to dager tidligere EL og IKM:)

Myra90 - 32 - B2 - PP1 - EL 28/09 - IKM 13/10
 
Det jeg har innsett etter å ha sammenlignet grafer til andre folk i FF-appen, er at man har null peiling om man er gravid eller ikke basert på tempen, før man har testet positivt/får tr. Grafene er så forskjellige uavhengig om man er gravid eller ikke. En gravid person kan ha lav tempøkning og veldig lave temperaturer underveis i dpo, mens en som ikke er gravid kan ha veldig høy tempøkning inntil tr kommer, og motsatt.. Så er bare å slå seg til ro og vente noen dager til her :p
 
Har du bilde? Trenger å synse litt på andre sine før man selv er i gang :angelic:
Jeg tok ikke bilde nå, men jeg hadde skygge i morges også som jeg la ut bilde av, hvis du blar litt tilbake :)

EDIT: jo, jeg tok faktisk bilde av den i ettermiddag også :hilarious:
 

Vedlegg

  • 1FBD72B2-5046-448A-885D-677C856101A9.jpeg
    1FBD72B2-5046-448A-885D-677C856101A9.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 101
Last edited:
Back
Topp