IKM uke 41

Hei! Sniker litt da jeg venter mensen neste uke og vi hadde sex rundt eggløsning. Vi prøver ikke, og hoppet ut i svingen da vi tenker å vente litt til før vi prøver på nr2. Eller jeg føler meg klar, men respekterer at sambo ikke er det. Men til poenget, i går fikk jeg en skikklig stikkende smerte på venstre side helt nederst i magen. Det var snakk om kanskje 10-15 sek før det var over igjen. Også har jeg i går og i dag plutslig vært ekstremt sulten og sugen på noe heeele tiden, noe jeg vanligvis ikke er. Har også fått kviser nå, midt mellom EL og mensen, det pleier jeg heller ikke ha.:nailbiting: Kan dette være tidlige tegn? Er jo 3år siden sist ble gravid så husker jo ikke noe. :confused004
 
Har helt sinnsyke smerter i underlivet nå. Sånn menssmerter x10. Pleier å føle på litt i dagene etter EL, men hvorfor i alle dager blir det plutselig SÅ jævlig? Klarer ikke stå vanlig eller gå på normal måte. Ser ut som Olga på 90 år når jeg går.. Vondt uansett hva jeg gjør. Noen som har opplevd det samme?
Sniker fra uke 40. Jeg hadde sånne kraftige menssmerter etter EL denne gang, de gav seg heller ikke, har blitt litt svakere nå, men fant ut på søndag at jeg er gravid, så kan jo krysse fingrene og håpe det er det som gjør det hos deg. :angelic:
 
Herregud jeg gruer meg til i morgentidlig for å ta tester :nailbiting:
Tok seff to i kveld,1 tidligtest og en stavtest, begge makesure. Men klarte ikke å vente flere timer før jeg tok dem siden jeg må tisse så ofte:laughing002
Men ser jo at det er farge men ennu svake da:happy:
Aner ikke når jeg har EL, siste førstedagsmensen var 14 september, men sist syklus varte jo 31 dager( bruker å ha 25-27) såååh hakke peiling
 

Vedlegg

  • 56021289-09C2-498D-81F2-9EF49FE95AF9.jpeg
    56021289-09C2-498D-81F2-9EF49FE95AF9.jpeg
    352,6 KB · Visninger: 101
  • D58DDD78-083D-4DBB-A3C8-51DA1E5E9E37.jpeg
    D58DDD78-083D-4DBB-A3C8-51DA1E5E9E37.jpeg
    169,1 KB · Visninger: 103
Herregud jeg gruer meg til i morgentidlig for å ta tester :nailbiting:
Tok seff to i kveld,1 tidligtest og en stavtest, begge makesure. Men klarte ikke å vente flere timer før jeg tok dem siden jeg må tisse så ofte:laughing002
Men ser jo at det er farge men ennu svake da:happy:
Aner ikke når jeg har EL, siste førstedagsmensen var 14 september, men sist syklus varte jo 31 dager( bruker å ha 25-27) såååh hakke peiling
Såå spennende! De må jo være positive:joyful:
 
Herregud jeg gruer meg til i morgentidlig for å ta tester :nailbiting:
Tok seff to i kveld,1 tidligtest og en stavtest, begge makesure. Men klarte ikke å vente flere timer før jeg tok dem siden jeg må tisse så ofte:laughing002
Men ser jo at det er farge men ennu svake da:happy:
Aner ikke når jeg har EL, siste førstedagsmensen var 14 september, men sist syklus varte jo 31 dager( bruker å ha 25-27) såååh hakke peiling
Woho, dette er jo veldig lovende! :D
 
Skal svi av en test i morgen tidlig, 7 DPO.. Vet jo det er for tidlig, men testene ligger og skriker på meg!;)

Av mulige symtomer er en diffus hodepine, og smerter i bekkenet/nedre del av ryggen. Murrer også i livmora:) Er også ekstremt fysen på noe godt hele tiden, men det er vel ikke så unormalt i PMS!
 
Skal svi av en test i morgen tidlig, 7 DPO.. Vet jo det er for tidlig, men testene ligger og skriker på meg!;)

Av mulige symtomer er en diffus hodepine, og smerter i bekkenet/nedre del av ryggen. Murrer også i livmora:) Er også ekstremt fysen på noe godt hele tiden, men det er vel ikke så unormalt i PMS!
Jeeei spennende, gleder meg til å høre :happy: :gen014
 
Herregud jeg gruer meg til i morgentidlig for å ta tester :nailbiting:
Tok seff to i kveld,1 tidligtest og en stavtest, begge makesure. Men klarte ikke å vente flere timer før jeg tok dem siden jeg må tisse så ofte:laughing002
Men ser jo at det er farge men ennu svake da:happy:
Aner ikke når jeg har EL, siste førstedagsmensen var 14 september, men sist syklus varte jo 31 dager( bruker å ha 25-27) såååh hakke peiling
Det må være noe :happy:
 
Her begynte spottingen i dag, så da kommer nok TR i morgen eller torsdag, som vil si at jeg har hatt en ekstremt kort syklus for meg å være og vi bommet med aksjelegging pga jobbtur. Så da ble det en ufrivillig pausemåned på oss denne gangen.. :(
 
Jeg vet ikke om det her er bare fordi jeg overanalyserer alt, og øynene mine tror de ser ting, men.. Jeg er en av de som har små pupper som stort sett bare står rett ut typ. Nå henger de og føles litt større når jeg tar på de. De er ikke ømme eller, kjenner bare litt på ene siden på den ene når jeg tar der.. Og det at jeg har måttet opp og tisse på natta de 2 siste nettene, noe sol heller aldri skjer til vanlig. Ellers føler jeg på null, niks, nada. Så lever fortsatt som pessimist. Føler det er bedre når jeg ikke vet hva jeg skal tro :p
 
CD21, 7dpo. Tempen opp og skygge på test. For tidlig å se om det er farge i streken, men noe er det der…
 

Vedlegg

  • 5AB10054-B57E-42BD-820B-98E05938BF0F.jpeg
    5AB10054-B57E-42BD-820B-98E05938BF0F.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 104
  • 375EDDBA-DF6F-4B21-B9DA-AC4EC5C7E8A6.jpeg
    375EDDBA-DF6F-4B21-B9DA-AC4EC5C7E8A6.jpeg
    700,3 KB · Visninger: 102
Last edited:
Hei! Sniker litt da jeg venter mensen neste uke og vi hadde sex rundt eggløsning. Vi prøver ikke, og hoppet ut i svingen da vi tenker å vente litt til før vi prøver på nr2. Eller jeg føler meg klar, men respekterer at sambo ikke er det. Men til poenget, i går fikk jeg en skikklig stikkende smerte på venstre side helt nederst i magen. Det var snakk om kanskje 10-15 sek før det var over igjen. Også har jeg i går og i dag plutslig vært ekstremt sulten og sugen på noe heeele tiden, noe jeg vanligvis ikke er. Har også fått kviser nå, midt mellom EL og mensen, det pleier jeg heller ikke ha.:nailbiting: Kan dette være tidlige tegn? Er jo 3år siden sist ble gravid så husker jo ikke noe. :confused004
Jeg tolker alt som tidlig tegn, jeg. Hilsen førstegangsprøver :wacky:
Du kan jo prøve å ta en test etterhvert? :)
 
Skal svi av en test i morgen tidlig, 7 DPO.. Vet jo det er for tidlig, men testene ligger og skriker på meg!;)

Av mulige symtomer er en diffus hodepine, og smerter i bekkenet/nedre del av ryggen. Murrer også i livmora:) Er også ekstremt fysen på noe godt hele tiden, men det er vel ikke så unormalt i PMS!
Har du testet? :angelic:
 
Back
Topp