IKM uke 41

Brukte sånn tidlog test, men ser jo at mange får skygger på alle tester jo så kan liksågreit være det :nailbiting: :nailbiting: :nailbiting: :bored::think005:crybaby2
Jeg har aldri brukt Make S, men har kjøpt en pakke vanlig nå for å prøve. Jeg har fått mye skygge i forrige pp på andre tester, men ingen av de var så sterke som din! Det blir spennede å se utviklingen :)
 
Kan endre min eggløsning til i dag 04.10 :)
 

Vedlegg

  • C41BD5E5-E9AF-4488-AAFA-2F8F9CE02819.jpeg
    C41BD5E5-E9AF-4488-AAFA-2F8F9CE02819.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 51
CD20, 6dpo og jeg har begynt å teste i dag :wacky: Jeg så skygge både i morges og nå på ettermiddagen, og kan trylle frem antydning til strek ved å redigere bildet i hjel, men jeg skal spare dere for det i dag :hilarious: Ellers lite symptomer. Starter på 3-dagers antibiotikakur i morgen (uvi).

Veldig spennende at det begynner å skje ting hos flere her inne! :excited001
 
CD20, 6dpo og jeg har begynt å teste i dag :wacky: Jeg så skygge både i morges og nå på ettermiddagen, og kan trylle frem antydning til strek ved å redigere bildet i hjel, men jeg skal spare dere for det i dag :hilarious: Ellers lite symptomer. Starter på 3-dagers antibiotikakur i morgen (uvi).

Veldig spennende at det begynner å skje ting hos flere her inne! :excited001
Åååånu ble jeg nysgjerrig jo :nailbiting: :laughing002 :laughing002
 
7 DPO i dag :) Føles som vanlig DPO-land nå bare. Bortsett fra at jeg må tisse hele tiden, selv på natta, noe som absolutt ikke er vanlig til meg å være. Men det kan være hva som helst egentlig. Hvis testene mine kommer i posten på fredag 10 DPO, tester jeg da. Om de ikke har kommet, blir det ingen testing med mindre tanta ikke kommer når hu skal :p
 
Back
Topp