IKM uke 41

Vil teste men ser ikke poenget da jeg er 99% sikker på at vi bomma på el. Men selv om jeg vet dette, så vil lissom ikke testetrangen gi seg :confused013 :hilarious: 7dpo idag
 
Ja, da var TR i gang. Korteste syklus på over 6 måneder. Så da kan du egentlig bare stryke meg fra listen, siden det ikke ble noe prøving denne måneden. Lykke til dere andre - håper på masse positive tester! :Heartred
 
Ja, da var TR i gang. Korteste syklus på over 6 måneder. Så da kan du egentlig bare stryke meg fra listen, siden det ikke ble noe prøving denne måneden. Lykke til dere andre - håper på masse positive tester! :Heartred
Åh :( Lykke til i neste pp! :Heartred
 
Gjett hvem som var så fornøyd at testene kom i posten i dag da, også finne ut at jeg har trykket feil. Fått vanlige tester da! Hjernen min.. da ble det en ny bestilling da… orker. Ikke.
 
Bare 4 dpo (straks 5) og har disse symptomene; murringer og plutselige stikkinger i livmorregion, samt nedover lår, ømme bryster, ekstremt ustabilt humør/hormonell (veldig gråtelabil) og veldig økt apetitt.
Dette er nye symptomer som jeg ikke har ved pms+ at det er for tidlig for pms…:nailbiting:

Kjenner at dagene godt kan bare fly avgårde så jeg får tatt første test…! Hvor tidlig kan man egentlig teste uten at det er bortkastet?? Forventet ikm 15/10..
 
Bare 4 dpo (straks 5) og har disse symptomene; murringer og plutselige stikkinger i livmorregion, samt nedover lår, ømme bryster, ekstremt ustabilt humør/hormonell (veldig gråtelabil) og veldig økt apetitt.
Dette er nye symptomer som jeg ikke har ved pms+ at det er for tidlig for pms…:nailbiting:

Kjenner at dagene godt kan bare fly avgårde så jeg får tatt første test…! Hvor tidlig kan man egentlig teste uten at det er bortkastet?? Forventet ikm 15/10..
Jeg har også forventet ikm 15.10. Tenker å teste på mandag, da er jeg 10dpo. Da er det ikke for tidlig/bortkastet(syns jeg) :)
 
Bare 4 dpo (straks 5) og har disse symptomene; murringer og plutselige stikkinger i livmorregion, samt nedover lår, ømme bryster, ekstremt ustabilt humør/hormonell (veldig gråtelabil) og veldig økt apetitt.
Dette er nye symptomer som jeg ikke har ved pms+ at det er for tidlig for pms…:nailbiting:

Kjenner at dagene godt kan bare fly avgårde så jeg får tatt første test…! Hvor tidlig kan man egentlig teste uten at det er bortkastet?? Forventet ikm 15/10..
Jeg har også forventet ikm 15.10. Tenker å teste på mandag, da er jeg 10dpo. Da er det ikke for tidlig/bortkastet(syns jeg) :)
Enig med Blinkestjerne :)
 
Testen i morrest, 9DPO er negativ, både One Step Early og RFSU Tidlig. Ikke skygge på noen av dem en gang;) Så ja, det er egentlig bare stress å teste for tidlig, og få en skygge/falsk positiv på 8DPO iaf! Menmen. Kjenner meg ikke så veldig skuffet, det går helt fint. Da blir det ekstra moro på bryllupet i helga!
På en annen side vet jeg at det fortsatt kan bli positivt om et par dager.. men har vel ikke så veldig trua:)
 
10 DPO og jeg gir meg med testingen :p Fortsatt helt blenda, så da er det ikke stort annet å gjøre enn å vente på tanta :p
Lurer på om jeg skal la være å teste etter EL tiden fremover, så kanskje jeg ikke tenker like mye og stresser med noe. Blir jo PP7 nå. Vet jo ca når EL er hver mnd, så vi får se
 
Og tempen… ja, hva skjer? TR allerede? Isåfall er det tidenes korteste syklus og lutealfase!
F976F466-CA35-454F-8BDA-44834B0AB876.jpeg
 
Altså jeg synes denne er sterkere enn den jeg tok i går kveld… men det ser også ut som om det er mer farge på kontrollstreken, så kanskje det er mer farge i selve testen? Det er sååå frustrerende å ikke vite om det er hcg fra den forrige graviditeten eller fra ny :wacky: må prøve å slutte å tenke på det:hilarious:

Edit.: bildet er ikke redigert, men jeg brukte blits
Vis vedlegget 389799
Får håpe det er en ny spire! ❤️ Hvordan ser grafen din ut nå? :) Er gøy å se andre sine grafer, synes jeg!:D
 
Har ikke vært så aktiv her ser jeg :shy: jeg har ikke testet eller tempet, så vet ikke akkurat når EL var. Men la inn mye aksjer rundt de tider, og har kjent murringer nederst i magen og i hoftene de siste dagene. Klarte ikke vente lenger i dag tidlig, så tok en test. Syntes jeg så noe med en gang men tenkte jeg innbilte meg det, men så sa jeg til mannen "jeg tror de er negative" og viste han bildene. Når han sa "er det ikke en strek der da?" ble jeg usikker likevel :hilarious: Noen som vil si om de ser eller ikke ser?

Uansett i tidligste laget å teste, så blir ny test tidlig i neste uke uansett.
 

Vedlegg

  • IMG_20221007_071535.jpg
    IMG_20221007_071535.jpg
    1,1 MB · Visninger: 121
  • IMG_20221007_071754.jpg
    IMG_20221007_071754.jpg
    1,4 MB · Visninger: 114
Har våknet i 3-tiden de siste nettene og har måtte tisse, men har ikke orket å stått opp:hilarious:
Grafen peker heldigvis i riktig retning enn så lenge :D Denne syklusen ser litt annerledes ut en forrige, men jeg vet ikke hvordan det pleier å variere fra syklus til syklus, da dette er min andre syklus med temping. 8 dpo og 3 dager til ikm ❤️
 

Vedlegg

  • 104A0164-9A0A-4E7B-8490-C2AEDDC0F084.jpeg
    104A0164-9A0A-4E7B-8490-C2AEDDC0F084.jpeg
    626,4 KB · Visninger: 36
  • 3C68DAB9-4363-4DB5-9203-A9F7DBC803C1.jpeg
    3C68DAB9-4363-4DB5-9203-A9F7DBC803C1.jpeg
    342,3 KB · Visninger: 39
Testen i morrest, 9DPO er negativ, både One Step Early og RFSU Tidlig. Ikke skygge på noen av dem en gang;) Så ja, det er egentlig bare stress å teste for tidlig, og få en skygge/falsk positiv på 8DPO iaf! Menmen. Kjenner meg ikke så veldig skuffet, det går helt fint. Da blir det ekstra moro på bryllupet i helga!
På en annen side vet jeg at det fortsatt kan bli positivt om et par dager.. men har vel ikke så veldig trua:)
Ja, det er bare stress å teste tidlig. Krysser fortsatt fingrene for positiv test, men i helga må du bare kose deg! Kan hende det er siste sjanse for å drikke alkohol for en god stund fremover ;)
 
Har våknet i 3-tiden de siste nettene og har måtte tisse, men har ikke orket å stått opp:hilarious:
Grafen peker heldigvis i riktig retning enn så lenge :D Denne syklusen ser litt annerledes ut en forrige, men jeg vet ikke hvordan det pleier å variere fra syklus til syklus, da dette er min andre syklus med temping. 8 dpo og 3 dager til ikm ❤️
Spennende!
 
Back
Topp