Nummerto-2021
Blir kjent med forumet
TR
lykke til alle andre
lykke til alle andreFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
lykke til alle andreJa det blir spennende å se! Får prøve en digital og se hva den sier
Ja jeg testet torsdag forrige uke ca 8 dpo, helt blank selvfølgelig
I dag er min IKM (dpo 14), så kan tro jeg er spent nå!
Går bare å venter på tante rød, hu kommer jo hver gang, stort sett på slaget, og jeg tipper hun kommer nå også..
Derfor har jeg bestemt meg for å vente til søndag, har hun ikke kommet da så svir jeg av den digitale jeg har liggende bortgjemt.
Xtra spent denne mnd da jeg prøver ut wild yam for første gang.

Tja hva skal man si.. kjerringråd for å hjelpe til å bli gravid?Jepp tror jeg må ta digital
Oi så spennende, gleder meg til du skal teste så hååååper vi det blir babystrek på deghva er wild yam?
![]()

Jeg blødde flere ganger tidlig i mitt forrige svangerskap, men ut kom ei velskapt jente i november ifjorBle litt forvirra/bekymret her. Oppdaget litt spotting nettoppdriver å tenker bare negative tanker her at da blir det blødning snart i stedenfor og masse sånn. Kan man ha litt blod/spotting selv om man nettopp har fått positiv test tro
![]()
Så blødninger trenger ikke å bety at det går galt ! Krysser fingrene for deg og spiren 
Jeg blødde flere ganger tidlig i mitt forrige svangerskap, men ut kom ei velskapt jente i november ifjorSå blødninger trenger ikke å bety at det går galt ! Krysser fingrene for deg og spiren
![]()
får bare håpe spiren holder seg fast
bare kjente jeg ble litt bekymret Skjønner du blir forvirret. Med toåringen hadde jeg en liten blødning og alt var og er veldig bra med hanBle litt forvirra/bekymret her. Oppdaget litt spotting nettoppdriver å tenker bare negative tanker her at da blir det blødning snart i stedenfor og masse sånn. Kan man ha litt blod/spotting selv om man nettopp har fått positiv test tro
![]()
krysser fingrene for deg 
Skjønner du blir forvirret. Med toåringen hadde jeg en liten blødning og alt var og er veldig bra med hankrysser fingrene for deg
![]()
tusen takk
bestilte meg legetime på fredag, så får høre med legen men tipper det er mer vanlig enn jeg visste det var
satser på at det ikke tar seg opp og blir mer blødning

Herremin dag, surrehode her gir seg ikke..
Jeg fikk litt blødning (fersk) for noen dager siden etter veldig klare menssymptomer. Murring og vonde pupper. Så tenkte at jaja, velkommen tr
Litt på papiret og noen dråper i do.
Dette kom etter noen sterke stikk nede i magen/ lysken kvelden før.
Tenkte det bare var en del av menssmertene.
Blør en del også fra tannkjøttet ved tannpuss. Kom veldig brått det også.
Skulle ut i fra flo appen ha mensen i dag, men den ble borte etter de dråpene med blod og jeg har nå normal/ hvitaktig utflod. Fortsatt litt press/ murring i magen og korsrygg.
Venter på graviditetstester jeg har bestilt for en ny pp, men lurer på om jeg kan være gravid..
Eller er det bare TR som leker hard to get denne mnd
Noen som er gravide og har hatt lignende opplevelse?
Herregud, føler jeg begynner å bli helt gal i hodet av forventning og symptomjakt og kanskje,om, hvis osv..Er jo ikke helt bra i lengden dette![]()
Jeg har spottet bittelitt siden mandag. Trodde tr skulle komme da, men har bok bommet på el. Tok en cb tidligtest i dag og det kom det jeg antar er den berømte skyggestreken.. hatt mye smerter før spotting, men ga seg i det jeg begynte å spotte![]()

Ja.. har faktisk aldri spottet så lenge før tr før.. frusterende..Ja, det er ikke til å bli klok av. Bare å smøre seg med tålmodighet og vente på sterk strek...eller tr![]()