IKM uke 41

Og der begynte spottinga igjen, fra rosa/rødt i går tidlig til brunt nå :meh: Nå vil jeg bsre ha tr så jeg kan begynne på ny syklus!

Ja det blir spennende å se! Får prøve en digital og se hva den sier :happy:
Ja jeg testet torsdag forrige uke ca 8 dpo, helt blank selvfølgelig :laughing001
I dag er min IKM (dpo 14), så kan tro jeg er spent nå!
Går bare å venter på tante rød, hu kommer jo hver gang, stort sett på slaget, og jeg tipper hun kommer nå også..
Derfor har jeg bestemt meg for å vente til søndag, har hun ikke kommet da så svir jeg av den digitale jeg har liggende bortgjemt.
Xtra spent denne mnd da jeg prøver ut wild yam for første gang.

Jepp tror jeg må ta digital :happy:

Oi så spennende, gleder meg til du skal teste så hååååper vi det blir babystrek på deg :D hva er wild yam? :happy:

Ingen økning på testene i dag, så enten er det utrolig dårlige tester - eller er det en kjemisk :(

Hjertesukk! ❤️

Lykke til til dere som ikke har testet enda ❤️

Jepp tror jeg må ta digital :happy:

Oi så spennende, gleder meg til du skal teste så hååååper vi det blir babystrek på deg :D hva er wild yam? :happy:
Tja hva skal man si.. kjerringråd for å hjelpe til å bli gravid? :wacky:
Kapsler man tar etter eggløsning. Vet ikke om det har noe for seg, men verdt et forsøk. Håper livmoren min på magisk vis nå skal suge til seg et lykke-egg og la det bli der :laughing002

Vedlegg

• 8D10FCC8-058E-4F19-B9CE-5C2DD8E0A7B6.png
    8D10FCC8-058E-4F19-B9CE-5C2DD8E0A7B6.png
    101,6 KB · Visninger: 110
Ikm i dag og jeg hadde bestemt meg for å bare vente på tanta og dermed heller ikke teste før evt søndag hvis hun skulle bli såpass treig.
Men når RFSU testen henger der rett ved kassa på butikken så er det ikke lett å bare gå forbi..
tenker alltid, jaja, den er jo ikke så dyr... :laughing002

Men nå var den jo atter en gang blank og helt bortkasta.
Så da er det å legge seg under dyna i regnværet og deppe litt, sove og vente på nok en mens og ny PP. :BangHead

Tok celleprøve i dag og legen min kunne medele at jeg snart får mensen :hilarious::hungover:
Men 12 dpo og blenda tester var fallhøyden relativt liten heldigvis :rolleyes:

Ble litt forvirra/bekymret her. Oppdaget litt spotting nettopp :( driver å tenker bare negative tanker her at da blir det blødning snart i stedenfor og masse sånn. Kan man ha litt blod/spotting selv om man nettopp har fått positiv test tro:nailbiting:

Ble litt forvirra/bekymret her. Oppdaget litt spotting nettopp :( driver å tenker bare negative tanker her at da blir det blødning snart i stedenfor og masse sånn. Kan man ha litt blod/spotting selv om man nettopp har fått positiv test tro:nailbiting:
Jeg blødde flere ganger tidlig i mitt forrige svangerskap, men ut kom ei velskapt jente i november ifjor :dummy1: Så blødninger trenger ikke å bety at det går galt ! Krysser fingrene for deg og spiren :Heartred

Jeg blødde flere ganger tidlig i mitt forrige svangerskap, men ut kom ei velskapt jente i november ifjor :dummy1: Så blødninger trenger ikke å bety at det går galt ! Krysser fingrene for deg og spiren :Heartred

Så godt å høre at det gikk fint med deg til tross for blødninger. Takk for støttende ord:Heartred får bare håpe spiren holder seg fast:Heartred bare kjente jeg ble litt bekymret :(

Skjønner du blir forvirret. Med toåringen hadde jeg en liten blødning og alt var og er veldig bra med han :happy: krysser fingrene for deg :happy:

Skjønner du blir forvirret. Med toåringen hadde jeg en liten blødning og alt var og er veldig bra med han :happy: krysser fingrene for deg :happy:

så godt å høre :Heartred tusen takk :Heartred bestilte meg legetime på fredag, så får høre med legen men tipper det er mer vanlig enn jeg visste det var:oops::happy: satser på at det ikke tar seg opp og blir mer blødning

Herremin dag, surrehode her gir seg ikke..:eek::D:p

Jeg fikk litt blødning (fersk) for noen dager siden etter veldig klare menssymptomer. Murring og vonde pupper. Så tenkte at jaja, velkommen tr:(:mad:
Litt på papiret og noen dråper i do.
Dette kom etter noen sterke stikk nede i magen/ lysken kvelden før.
Tenkte det bare var en del av menssmertene.
Blør en del også fra tannkjøttet ved tannpuss. Kom veldig brått det også.

Skulle ut i fra flo appen ha mensen i dag, men den ble borte etter de dråpene med blod og jeg har nå normal/ hvitaktig utflod. Fortsatt litt press/ murring i magen og korsrygg.

Venter på graviditetstester jeg har bestilt for en ny pp, men lurer på om jeg kan være gravid..
Eller er det bare TR som leker hard to get denne mnd:stop:

Noen som er gravide og har hatt lignende opplevelse?
Herregud, føler jeg begynner å bli helt gal i hodet av forventning og symptomjakt og kanskje,om, hvis osv..Er jo ikke helt bra i lengden dette:hilarious::wacky::joyful:

Herremin dag, surrehode her gir seg ikke..:eek::D:p

Jeg fikk litt blødning (fersk) for noen dager siden etter veldig klare menssymptomer. Murring og vonde pupper. Så tenkte at jaja, velkommen tr:(:mad:
Litt på papiret og noen dråper i do.
Dette kom etter noen sterke stikk nede i magen/ lysken kvelden før.
Tenkte det bare var en del av menssmertene.
Blør en del også fra tannkjøttet ved tannpuss. Kom veldig brått det også.

Skulle ut i fra flo appen ha mensen i dag, men den ble borte etter de dråpene med blod og jeg har nå normal/ hvitaktig utflod. Fortsatt litt press/ murring i magen og korsrygg.

Venter på graviditetstester jeg har bestilt for en ny pp, men lurer på om jeg kan være gravid..
Eller er det bare TR som leker hard to get denne mnd:stop:

Noen som er gravide og har hatt lignende opplevelse?
Herregud, føler jeg begynner å bli helt gal i hodet av forventning og symptomjakt og kanskje,om, hvis osv..Er jo ikke helt bra i lengden dette:hilarious::wacky::joyful:

Jeg har spottet bittelitt siden mandag. Trodde tr skulle komme da, men har bok bommet på el. Tok en cb tidligtest i dag og det kom det jeg antar er den berømte skyggestreken.. hatt mye smerter før spotting, men ga seg i det jeg begynte å spotte :confused:

Jeg har spottet bittelitt siden mandag. Trodde tr skulle komme da, men har bok bommet på el. Tok en cb tidligtest i dag og det kom det jeg antar er den berømte skyggestreken.. hatt mye smerter før spotting, men ga seg i det jeg begynte å spotte :confused:

Ja, det er ikke til å bli klok av. Bare å smøre seg med tålmodighet og vente på sterk strek...eller tr :BangHead

Back
Topp