Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er litt sånn tilbakeholden med jubel da jeg ser flere har skyggestreker på billigtester. Men skal ta en ny i morgen tidligDe er jo positive !![]()
Skjønner deg veldig godt! Er i akkurat samme posisjon selv.. har ikm idag og får bare svaaak svak strek (på babyplan vanlig strips) men tok en CB tidlig test for 2 dager siden og den fikk litt tydeligere strek, så håper jeg bare produserer hcg sakte og at det ikke er kjemiskEr litt sånn tilbakeholden med jubel da jeg ser flere har skyggestreker på billigtester. Men skal ta en ny i morgen tidlig
Og lykke til i neste PP til de som har fått TR 
Hvordan går det i dag?så godt å høretusen takk
bestilte meg legetime på fredag, så får høre med legen men tipper det er mer vanlig enn jeg visste det var
satser på at det ikke tar seg opp og blir mer blødning

Ser jo veldig bra ut da ❤Hva tenker dere om disse?
Hvordan går det i dag?![]()
Kan være festeblødning?Det har gått litt bedre, ikke like mye spotting som i dag, men TMI litt mindre og lysere brun utflod i dag. Så det har kommet litt i dag, men svært lite. Så får håpe det holder seg sånn!! Har legetime i morgen så skal høre litt da. Mistenker jo også at jeg kan være lengere på vei.

Kan være festeblødning?
med lillemann var jeg lengre på vei enn jeg trodde, og blødde i det som da var uke 8.
lykke til i morgen![]()
Kunne jo egentlig virket som en festeblødning. Siden den var så lett og ganske kortvarig. Og ikke No friskt blod heller.
siden jeg føler det kan være sannsynlig at jeg er lenger på vei. Tusen takk
Ja, det kan man. Spesielt når det ikke er friskt blod, det kan ha ligget der noen dager før det kom utEr det jeg har lurt på, men kan man få positiv test så festeblødning?Kunne jo egentlig virket som en festeblødning. Siden den var så lett og ganske kortvarig. Og ikke No friskt blod heller.
Jepp derfor jeg skal høre med legen i morgen om jeg kanskje kan bli henvist til Tidlig ultralydsiden jeg føler det kan være sannsynlig at jeg er lenger på vei. Tusen takk
![]()
Har ikm i dag, og ingen tegn til TR. Fortsatt positiv g- test. (Siden fredag/lørdag). Håper virkelig dette går veien!Definitivt babystrekHva tenker dere om disse?
Ja, det kan man. Spesielt når det ikke er friskt blod, det kan ha ligget der noen dager før det kom ut
greit å vite om det brått skulle stått «3+» før legetimen i morgen. Tenkt å ta den i morgen tidlig 
hmm ja ikke sant, kan faktisk virke som det har vært noe sånt. Testene er i alle fall positive, og synes de øker litt i styrke. Sendte samboeren ut for å kjøpe digital test så jeg kan se hva den slår ut som i ukergreit å vite om det brått skulle stått «3+» før legetimen i morgen. Tenkt å ta den i morgen tidlig
![]()

Er det jeg har lurt på, men kan man få positiv test så festeblødning?Kunne jo egentlig virket som en festeblødning. Siden den var så lett og ganske kortvarig. Og ikke No friskt blod heller.
Jepp derfor jeg skal høre med legen i morgen om jeg kanskje kan bli henvist til Tidlig ultralydsiden jeg føler det kan være sannsynlig at jeg er lenger på vei. Tusen takk
![]()
Da må du oppdatere oss, lykke til hos legen i morgen![]()

Blodkar kan sprekke, og. Da får man en liten blødning, uten at det er noe spesielt..Hormoner kan gjøre ganske mye rart med kroppen og, så.. så lenge det er bare litt blod, og testene øker i styrke, så er nok alt som det skal
![]()