IKM uke 41

Er litt sånn tilbakeholden med jubel da jeg ser flere har skyggestreker på billigtester. Men skal ta en ny i morgen tidlig
Skjønner deg veldig godt! Er i akkurat samme posisjon selv.. har ikm idag og får bare svaaak svak strek (på babyplan vanlig strips) men tok en CB tidlig test for 2 dager siden og den fikk litt tydeligere strek, så håper jeg bare produserer hcg sakte og at det ikke er kjemisk :oops:

Vedlegg

• Screenshot_20201008-060129_Instagram.jpg
    Screenshot_20201008-060129_Instagram.jpg
    14,1 KB · Visninger: 136
  • 20201008_060531.jpg
    20201008_060531.jpg
    17,3 KB · Visninger: 138
Gratulerer til alle med positiv tester her!! :HeartpinkOg lykke til i neste PP til de som har fått TR :)

Jeg hadde avtalt med meg selv å vente til onsdag denne uka med første test, CD 28/11 DPO. Har ikke hatt noen symptomer utenom litt ømme bryster akkurat ved EL. Ble relativt sjokkert over positiv test og er vel fremdeles i jaja vi får vente å se - tror ikke helt på det. :dance008

så godt å høre :Heartred tusen takk :Heartred bestilte meg legetime på fredag, så får høre med legen men tipper det er mer vanlig enn jeg visste det var:oops::happy: satser på at det ikke tar seg opp og blir mer blødning
Hvordan går det i dag?:Heartred

Hvordan går det i dag?:Heartred

Det har gått litt bedre, ikke like mye spotting som i dag, men TMI litt mindre og lysere brun utflod i dag. Så det har kommet litt i dag, men svært lite. Så får håpe det holder seg sånn!! Har legetime i morgen så skal høre litt da. Mistenker jo også at jeg kan være lengere på vei.

Det har gått litt bedre, ikke like mye spotting som i dag, men TMI litt mindre og lysere brun utflod i dag. Så det har kommet litt i dag, men svært lite. Så får håpe det holder seg sånn!! Har legetime i morgen så skal høre litt da. Mistenker jo også at jeg kan være lengere på vei.
Kan være festeblødning?

med lillemann var jeg lengre på vei enn jeg trodde, og blødde i det som da var uke 8.

lykke til i morgen :Heartred

Kan være festeblødning?

med lillemann var jeg lengre på vei enn jeg trodde, og blødde i det som da var uke 8.

lykke til i morgen :Heartred

Er det jeg har lurt på, men kan man få positiv test så festeblødning? :bag: Kunne jo egentlig virket som en festeblødning. Siden den var så lett og ganske kortvarig. Og ikke No friskt blod heller.

Jepp derfor jeg skal høre med legen i morgen om jeg kanskje kan bli henvist til Tidlig ultralyd :happy: siden jeg føler det kan være sannsynlig at jeg er lenger på vei. Tusen takk:Heartred

Er det jeg har lurt på, men kan man få positiv test så festeblødning? :bag: Kunne jo egentlig virket som en festeblødning. Siden den var så lett og ganske kortvarig. Og ikke No friskt blod heller.

Jepp derfor jeg skal høre med legen i morgen om jeg kanskje kan bli henvist til Tidlig ultralyd :happy: siden jeg føler det kan være sannsynlig at jeg er lenger på vei. Tusen takk:Heartred
Ja, det kan man. Spesielt når det ikke er friskt blod, det kan ha ligget der noen dager før det kom ut

Nå kan jeg settes på gravid! xsmile3 Har ikm i dag, og ingen tegn til TR. Fortsatt positiv g- test. (Siden fredag/lørdag). Håper virkelig dette går veien!

Ja, det kan man. Spesielt når det ikke er friskt blod, det kan ha ligget der noen dager før det kom ut

hmm ja ikke sant, kan faktisk virke som det har vært noe sånt. Testene er i alle fall positive, og synes de øker litt i styrke. Sendte samboeren ut for å kjøpe digital test så jeg kan se hva den slår ut som i uker:hilarious: greit å vite om det brått skulle stått «3+» før legetimen i morgen. Tenkt å ta den i morgen tidlig :happy:

hmm ja ikke sant, kan faktisk virke som det har vært noe sånt. Testene er i alle fall positive, og synes de øker litt i styrke. Sendte samboeren ut for å kjøpe digital test så jeg kan se hva den slår ut som i uker:hilarious: greit å vite om det brått skulle stått «3+» før legetimen i morgen. Tenkt å ta den i morgen tidlig :happy:

Da må du oppdatere oss, lykke til hos legen i morgen :happy:

Blodkar kan sprekke, og. Da får man en liten blødning, uten at det er noe spesielt.. :) Hormoner kan gjøre ganske mye rart med kroppen og, så.. så lenge det er bare litt blod, og testene øker i styrke, så er nok alt som det skal :)

Blodkar kan sprekke, og. Da får man en liten blødning, uten at det er noe spesielt.. :) Hormoner kan gjøre ganske mye rart med kroppen og, så.. så lenge det er bare litt blod, og testene øker i styrke, så er nok alt som det skal :)

Ikke sant, har nok sikkert vært noe sånt, og det har bare blitt mindre og mindre og er så si borte igjen nå:Heartred:happy:

Lykke på jord. Syns ikke det holdt med strimlene fra normal. This is HUGE..

Vedlegg

• 445AB37B-0CB8-43F8-8900-18F7000E3962.jpeg
    445AB37B-0CB8-43F8-8900-18F7000E3962.jpeg
    14,5 KB · Visninger: 77
Back
Topp