IKM uke 41

Liten oppdatering fra meg: tok digital test i dag som viste «Gravid 2-3» :happy:. I morgen er IKM dagen.

Var hos legen i dag, fortalte om spottingen jeg hadde for 2 dager sia. Hun fortalte at om det skjer igjen skulle hun henvise til tidlig ultralyd. Så skulle se an bare. Har ikke hatt no etter den dagen, men TMI utfloden har vært litt svak farge på helt til nå. Legen begynte også å snakke om svangerskap utenfor livmoren, at jeg måtte følge med om jeg fikk smerter og mer spotting. Så nå sitter jeg jo og er livredd for det, selv om det helt sikkert ikke er det... føler legen gjorde meg mer bekymret nesten, begynte også å snakke om spontanabort osv. Så jeg får se om jeg ikke bare tar en time til privat gynekolog om en liten stund uansett hva som skjer.
 
Fortsatt spotting her.. alt fra rødt til rosa og brunt.

Fant plutselig to one strip tester fra tidligere, så prøvde en i dag. Svak strek, men er nok skygge det også..
 
Fortsatt spotting her.. alt fra rødt til rosa og brunt.

Fant plutselig to one strip tester fra tidligere, så prøvde en i dag. Svak strek, men er nok skygge det også..
Har også bittelitt spotting. Men det er helt normalt. Har googlet øst og vest om dette.
Så lenge det bare er litt, så tror jeg du kan ta det helt lugn. Mine strips var også ganske svak. Tok en clearblue i dag, 1 dag etter ikm. Den var veldig positiv
 
Har også bittelitt spotting. Men det er helt normalt. Har googlet øst og vest om dette.
Så lenge det bare er litt, så tror jeg du kan ta det helt lugn. Mine strips var også ganske svak. Tok en clearblue i dag, 1 dag etter ikm. Den var veldig positiv

Jeg har også spotting, og prøver å betrygge meg selv med at det er normalt i starten av en graviditet:happy:
 
Har også bittelitt spotting. Men det er helt normalt. Har googlet øst og vest om dette.
Så lenge det bare er litt, så tror jeg du kan ta det helt lugn. Mine strips var også ganske svak. Tok en clearblue i dag, 1 dag etter ikm. Den var veldig positiv
Jeg har kun fått skyggestreker, så tror nok det er syklusen som tuller. Trodde jeg hadde ikm på mandag.
 
Noen andre som har IKM onsdag? Muligens til fredag også.... siden syklusene er litt klikka noen ganger..
Har noen av dere fått positive tester isåfall? Eller er det fortsatt for tidlig å forvente det? :)
 
Hadde ikm igår, og har de siste 3 dagene fått svake positive tester (inkl. CB tidlig test)
Men fikk blod på papiret nå.. burde jeg miste håpet helt?:(...
 

Vedlegg

  • Screenshot_20201009-055159_Instagram.jpg
    Screenshot_20201009-055159_Instagram.jpg
    17,3 KB · Visninger: 81
  • 20201008_060531.jpg
    20201008_060531.jpg
    17,3 KB · Visninger: 88
Ikm i dag og ingen tegn til tr... hvis hun skal tulle denne syklusen blir jeg mildt sagt irritert er klar for å sette i gang med ny pp:shifty:
 
Jeg har begynt å spotte(tydeligvis blitt normalt for meg..) så da tenker jeg at tr kommer som bestilt på søndag . Skal på poliklinisk time på mandag å utredes for pco/pcos :) så det er jeg spent på. Kan nok settes på tr
 
Jeg har begynt å spotte(tydeligvis blitt normalt for meg..) så da tenker jeg at tr kommer som bestilt på søndag . Skal på poliklinisk time på mandag å utredes for pco/pcos :) så det er jeg spent på. Kan nok settes på tr

Lykke til på mandag :)
 
Gårsdagen og dagens tester. Har fått skygge på disse før, så er ikke overbevist.. dessuten spotter jeg fortsatt..
 

Vedlegg

  • 20201010_103610.jpg
    20201010_103610.jpg
    23,8 KB · Visninger: 95
Dere som er blitt gravide, si i fra når dere vil bli satt på gravid :Heartred
 
IKM i dag (i følge app), ingen mens foreløpig, negativ test i går 10dpo. Kjenner ikke helt syklusen min etter spiraluttak, dette er bare pp2. Før forrige graviditet hadde jeg regelmessige sykluser på 28 dager, i dag er jeg på syklusdag 29.
 
Jeg kan settes på tr. Denne spottingen må være tilsvarende tr snart, holdt på i en uke..
 
Back
Topp